NN România – record Guinness World Records pentru cea mai mare imagine a unei umbrele formate din oameni

NN România a atins recordul mondial certificat Guinness World Records pentru cea mai mare imagine a unei umbrele formate din oameni (Largest human image of an umbrella). Recordul simbolizează preocuparea NN pentru protecția financiară a oamenilor și eforturile pentru un viitor mai bun cu ajutorul asigurărilor de viață, de sănătate sau de locuință și pensiilor private obligatorii și facultative.

„Prin tot ceea ce facem, la NN avem puterea să schimbăm vieți. Oferim oamenilor soluții care le asigură protecție în situații neprevăzute și un viitor financiar mai bun, dar și consultanța de care au nevoie pentru a lua mereu cele mai bune decizii financiare pentru ei și cei dragi și pentru a proteja tot ce contează mai mult. În același timp, ne implicăm împreună și în viața comunităților din care facem parte, prin inițiative de impact care contribuie la reducerea dezechilibrelor și la crearea de oportunități pentru viitor. Recordul Guinness World Records reflectă grija noastră pentru oameni și ne motivează să fim mereu alături de ei așa cum au nevoie”, a spus Cătălin Vasile, Chief Sales Officer la NN România.

745 de consultanți financiari și angajați NN au format imaginea umbrelei în prezența unui adjudecător oficial al Guinness World Records, care a certificat depășirea recordului anterior, obținut în octombrie 2023 în Grecia, cu participarea a 328 de oameni. Umbrela formată de echipa NN a măsurat 28 de metri lungime și 25 de metri lățime, acoperind o suprafață de 286 de metri pătrați, echivalentul a aproximativ 25 de locuri de parcare.

„Mă bucur că am participat, în numele Guinness World Records, la atingerea unui nou record privind cea mai mare imagine a unei umbrele formate din oameni, la doar 6 luni de la recordul stabilit anterior, cu un număr de peste două ori mai mare de participanți. Toate condițiile necesare au fost îndeplinite și ne bucurăm să acordăm NN România certificarea GUINNESS WORLD RECORDS”, a spus Richard Stenning, reprezentantul oficial Guinness World Records, la înmânarea certificatului.

NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, oferind în prezent un portofoliu extins de asigurări de viață, de sănătate și generale, de locuință sau pentru accidente auto în care persoanele asigurate își pierd viața. Compania activează de 17 ani și în segmentul pensiilor private obligatorii și facultative. În prezent, NN are în România aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, oferind in prezent un portofoliu extins de asigurări de viață, de sănătate și de locuință sau pentru accidente auto în care persoanele asigurate își pierd viața, iar de 17 ani activează și pe segmentul pensiilor private. NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam din 2014 și urmărește să fie lider de industrie recunoscut pentru experiența clienților, talente și pentru contribuția în societate.

  • Alte articole:

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Peroni Nastro Azzurro 0.0%, brandul italian de bere super premium din portofoliul Asahi Europe & International, a lansat noua campanie care va fi activă pe tot parcursul anului, „The Italian…

    Citeste articolul
    Cu aplicația MyCosmopolis, Cosmopolis digitalizează complet relația cu locuitorii din ansamblul rezidențial

    Cosmopolis, cel mai mare ansamblu rezidențial din România construit după 1989, marchează prin lansarea aplicației MyCosmopolis o nouă premieră pentru piața real-estate autohtonă. Aplicația digitală de ultimă generație, dezvoltată de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    Ziua Publicității 2025: cele mai noi tendințe din industrie și oportunități pentru viitorii profesioniști

    Ziua Publicității 2025: cele mai noi tendințe din industrie și oportunități pentru viitorii profesioniști