iFactor, marele câștigător la Rofin.Tech Awards Gala, încheie un parteneriat strategic cu Raiffeisen Bank România

iFactor a câștigat titlul de ”Cel mai inovator proiect fintech”, ”Colaborarea anului” (în parteneriat cu Raiffeisen Bank România) și ”Startup-ul fintech al anului” la Rofin.Tech Awards Gala, organizată de Asociația Română de Fintech

Raiffeisen Bank România și iFactor au încheiat un parteneriat strategic prin intermediul căruia, pentru solicitările de factoring, banca utilizează iFactor Pure Analytics, un instrument inovator de evaluare a creditelor, bazat pe Date Alternative (Social Media, Profilare Psihometrică, Amprentă Digitală, Comportament de tranzacționare, PSD2 account information), dezvoltat într-un model SaaS API.

iFactor Pure Analytics este o soluție digitală care permite Raiffeisen Bank să efectueze o analiză mai rapidă și mai detaliată atât a IMM-urilor, cât și a corporațiilor care solicită servicii de factoring, identificând oportunități de finanțare a acestora.

“Parteneriatul cu iFactor reprezintă pentru noi un pas semnificativ în finanțarea companiilor românești prin produsul de factoring, evidențiind dorința noastră de a ne menține în avangarda progreselor tehnologice și de a oferi soluții inovatoare și rapide care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale sectorului financiar.” – Cristina Kalinov, Manager Departament Forfetare și Factoring, Raiffeisen Bank România.

Prin utilizarea acestui instrument, fluxurile de business funcționează integrat cu instrumente avansate de artificial intelligence simplificând astfel procesul de analiză și îmbunătățind gestionarea riscurilor.

„Suntem încântați de parteneriatul cu Raiffeisen Bank și pentru faptul ca le oferim soluția noastră de Business Credit Risk intelligence de ultimă generație, iFactor Pure Analytics. Parteneriatul validează importanța informațiilor bazate pe date alternative în peisajul financiar si mai ales utilizarea inteligenței artificiale în zona de gestionare date și evaluarea potențialelor fraude și a potențialului de business.” – Cosmin Curticăpean, CEO, iFactor.

Colaborarea dintre Raiffeisen Bank și iFactor a început în urma câștigării competiției Elevator Lab în 2020 de către iFactor, urmată de dezvoltarea unui proiect pilot – Proiect de Concept (PoC).

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

iFactor este un serviciu Embedded de Credit Risk Intelligence, care deschide un nou orizont de creștere pentru antreprenori, accelerând în același timp procesul analitic al băncilor, de la vânzări la analiza de risc de credit și monitorizare, revoluționând industria de creditare prin tehnologie AI avansată, pentru a crea un scor de credit complet, bazat pe Date Alternative, reducând astfel riscul de fraudă sau de neplată, crescând în același timp rata de conversie.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT