Roboți shuttle complet automatizaţi în noul depozit de piese mici al logisticii centrale aftersales a BMW Group

Ilona şi Maximilian sunt utilizaţi aproape non-stop: sunt doi dintre cei 80 de roboţi shuttle complet automatizaţi din noul depozit de piese mici al logisticii centrale aftersales a BMW Group. Din luna decembrie a anului trecut, micuţele ajutoare de transport se deplasează înainte şi înapoi, cu viteze de până la 20 km/h, printre rafturile de depozitare din aşa-numitul Centru Dinamic al uzinei din Dingolfing. Obiectivul lor: să aducă rapid cutiile cu piesele originale BMW, MINI si BMW Motorrad solicitate din locul de depozitare respectiv pe banda transportoare. Ulterior, aceasta transportă automat cutiile către angajaţi, care ambalează comenzile de la şaibe la oglinda exterioară, astfel încât acestea să poată fi livrate de la Dingolfing către depozitele regionale şi clienţii din întreaga lume.

Piesele vin la angajat, în loc să vină angajatul după piese

Shuttle-urile cu piese mici (KTS) uşurează misiunea colegilor lor umani, ale căror nume le poartă. Datorită ajutoarelor automatizate, aceştia nu mai trebuie să împingă căruciorul greu printre rafturile de depozitare şi să ridice comanda. Piesele vin acum la ei. În plus, a fost integrat un sistem pick-per-light. Utilizează lumina pentru a indica angajaţilor la mesele de lucru ergonomice, reglabile pe înălţime, în ce element al cutiei de transport se găseşte piesa de schimb comandată.

Acest lucru evită şi erorile de alegere. Cu toate acestea, noul sistem de depozitare îmbunătăţeşte eficienţa şi calitatea proceselor de picking. Include 80.000 de locuri de preluare şi peste 1,1 km de tehnologie de transport. Două treimi din toate comenzile de piese mici ale BMW Group trec prin noul depozit: aproximativ 6.000 de articole ieşite din depozit sunt procesate zilnic de 32 de angajaţi în două schimburi.

Investiţii vaste în tehnologia depozitelor digitale

În total, logistica aftersales a BMW Group a investit în jur de 15 milioane de euro în automatizarea preluării pieselor mici. Astfel, continuă investiţiile în tehnologia depozitelor digitale. În 2020, la locaţia din Dingolfing a intrat în funcţiune un nou depozit de mari dimensiuni cu încărcare şi descărcare complet automatizate a pieselor mai mari. În plus, transportoarele automate şi roboţii inteligenţi de transport sunt din ce în ce mai folosiţi. „Cea mai modernă tehnologie de automatizare ne ajută să rămânem competitivi şi pregătiţi pentru viitor, să oferim clienţilor noştri piese de schimb şi accesorii în cel mai bun mod posibil”, declară Richard Kamissek, directorul departamentului de logistică pentru asistenţă clienţi la BMW Group, referindu-se la Centrul Dinamic. Aici lucrează câteva sute de angajaţi BMW.

Împreună cu locaţiile externe din Wallersdorf şi Bruckberg, Centrul Dinamic formează inima logisticii centrale aftersales a BMW Group. Peste 370.000 de repere diferite sunt stocate în locaţie şi aproximativ 9,5 milioane de articole sunt procesate în fiecare an.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT