Număr record de tranzații la MAMBricolaj Morarilor în 2023: 160.600, mai mult de jumătate din totalul rețelei

MAMBricolaj, lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de Valori București, marchează, la aniversare a 13 ani de la deschidere un record al tranzacțiilor înregistrate de MAM Morarilor, primul magazin al rețelei dezvoltate doar în 2023: 160.600 adică mai mult de jumătate din totalul de 318.500 tranzacții înregistrate de întreaga rețea doar anul trecut.

În cei 13 ani de dezvoltare constantă, MAM Bricolaj, este brandul de magazine unde fiecare bucureștean a intrat măcar o dată, pentru a vedea oferta sau a cumpăra cel puțin un produs. Bilanțul rețelei create de omul de afaceri Cristian Găvan include și expansiunea comparabilă cu vechimea sa de 13 ani a portofoliului de produse, care a crescut de 13 ori, de la 1.500 de repere inițiale la peste 20.000 în prezent, și s-a dublat față de anul trecut. MAMBricolaj a devenit și magazinul preferat al clienților finali, care au o pondere de 60% din totalul consumatorilor, restul de 40% dintre clienți fiind meseriași.

La aniversarea a 13 ani, compania oferă clienților, până pe data de 20 aprilie, discount de 10% la cumpărăturile făcute online pe site-ul MAMBricolaj, iar până pe 25 aprilie, toți clienții care fac cumpărături de minimun 200 de lei în magazinul fizic MAMBricolaj Morarilor, primul magazine al reței, pot participa la o tombolă cu premii surpriză.

Primul magazin al rețelei MAMBricolaj a fost deschis de omul afaceri Cristian Găvan în anul 2011, după ce în 2009, în plină criză financiară, și-a analizat business-ul și contextul economic și a decis schimbarea strategiei pentru dezvoltarea ulterioară. La acel moment, Cristian Găvan, antreprenor cu experiență de peste 10 ani în domeniul mobilierului, și-a pus la bătaie toate economiile, 100.000 de euro, pentru a investi în magazin și în stocul de marfă.

”În ciuda provocărilor pieței de profil, MAM Bricolaj și-a consolidat poziția ca unul dintre principalii furnizori de materiale și echipamente pentru pasionații de bricolaj și DIY, printr-o creștere constantă a numărului de clienți și diversificare, cu un vârf al vânzărilor în 2023 când s-au înregistrat cele mai numeroase tranzacții la magazinul MAM Morarilor, aproximativ 160.600 din cele 318.500 de tranzacții înregistrate de cele trei magazine ale rețelei”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

Dezvoltarea rețelei MAMBricolaj a fost fundamentată prin investiții în extinderea gamei de produse, creșterea numărului de angajați și modernizarea spațiilor, precum extinderea magazinului MAM Morarilor, în 2019. Implementarea panourilor fotovoltaice în 2021 a demonstrat angajamentul MAMBricolaj față de sustenabilitate, iar deschiderea magazinului online în 2017 și listarea la bursă în 2021 au consolidat poziția pe piață a MAMBricolaj și au oferit acces la capital pentru extinderea afacerii. Introducerea serviciului de proiectare mobilier din 2019 și deschiderea magazinului MAM Ghencea, în 2021, au fost mișcări strategice pentru a satisface nevoile clienților și pentru a extinde prezența pe piață.

”Pentru noi, 13 este un număr norocos, înseamnă un business matur, caracterizat de o creștere constantă a numărului de clienți și diversificare. Portofoliul a crescut de 13 ori, în 13 ani, depășind 20.000 de repere, aproape dublu față de 2023, când aveam aproape 11.000 de repere, cărora le-am adăugat, din luna martie, categoria de produse petshop, adresându-ne posesorilor de câini și pisici, din dorința de a demonstra capacitatea anticipării noastre la nevoile clienților. În 2023, tendința DIY a reprezentat un motor de creștere pentru afacere, atrăgând un număr semnificativ de clienți end user, care au devenit o parte importantă a bazei de consumatori. În paralel, cererea pentru produse online a înregistrat o creștere constantă, reflectând dorința consumatorilor pentru achiziții rapide și convenabile. Pentru anul 2024, atragerea clienților end user și extinderea gamei de produse rămân priorități importante. De aceea, ne-am extins atenția și către alte categorii de produse, cum ar fi accesorii pentru telefoane, produse de întreținere auto, lenjerii de pat și ustensile de bucătărie, pentru a răspunde în continuare cerințelor în schimbare ale pieței”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

Conform datelor oficiale, raportate de companie la BVB, în primele șase luni ale anului trecut, rețeaua MAMBricolaj a înregistrat vânzări nete de 26,86 milioane de lei, de remarcat fiind creșterea diviziei on-line cu o pondere în vânzările nete de 6.1%, 1.63 mil lei si o creștere de 8,32% comparativ cu S1 2022. MAM Luică a contribuit cu o pondere de 35.5% din cifra de afaceri totală, înregistrând vânzări nete de 9.54 mil lei, MAM Morarilor a contribuit cu o pondere de 45.91% din cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 12.33 mil lei, iar MAM Ghencea, cu 2 ani de operare a contribuit cu 12,48% în realizarea cifrei de afaceri, înregistrând vânzări nete de 3.35 mil lei.

MAM Bricolaj a fost înfiinţată în 2011 de Cristian Găvan, cu principale direcţii de business comercializarea de materiale şi accesorii de mobilă şi produse conexe, bri¬co¬laj în mobilă şi oferirea de servicii de proiectare în mobilă. Cristian Găvan a venit cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe care și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Primul magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bld. Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2017, MAMBricolaj are și magazin online.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup