Pepsi: brandul iconic are un nou look și promite experiențe captivante în sport, muzică, gaming și multe altele

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic Pepsi în noua sa eră. Această transformare include un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită „Thirsty for More”. Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.

“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru. În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo.

De la campania “Acceptă provocarea Pepsi” până la asocieri cu evenimente precum Summer Well, TIFF sau Analogue, Pepsi a promovat întotdeauna cultura pentru a oferi experiențe unice fanilor, rămânând în același timp un simbol și mereu atemporal.

“Am regândit identitatea noastră iconică, păstrând esența brandului, dar adăugându-i un aer proaspăt și vibrant. Noul logo Pepsi este mai mult decât un simbol: este o declarație de încredere, energie și optimism. Pepsi nu se mulțumește doar să urmeze tendințele, ci le creează. Noul design reflectă spiritul nostru inovator și dedicarea noastră de a oferi mereu o experiență proaspătă și relevantă consumatorilor. Lansarea noii identități vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii și activări care vor sparge tiparele și vor aduce Pepsi și mai aproape de inimile românilor”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.
În debutul următoarei ere, Pepsi își continuă evoluția cu ritmul dinamic al culturii, furnizând cu anticipație ceea ce oamenii așteaptă – produse inovatoare și colaborări de referință. Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.

Logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil Pepsi.

Elementele cheie de design includ:

Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.

O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.

Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.

Semnătura Pepsi pulse sugerează „ripple, pop și fizz” Pepsi-Cola prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii Pepsi.

Campania dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noului logo și noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 Aprilie 2024. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT