Aptitudini esențiale pentru succesul tinerilor din comunitatea ta – o nouă ediție a proiectului Junior Achievement Romania

Junior Achievement Romania și OMV Petrom au anunțat o nouă ediție a proiectului „Aptitudini esențiale pentru succesul tinerilor din comunitatea ta”, care contribuie la apropierea liceenilor de realitatea economică și la înțelegerea oportunităților profesionale în meseriile de astăzi și mâine.

Dezvoltarea atât a abilităților personale, cât și a celor profesionale este promovată și în ediția de anul acesta prin participarea elevilor la activități care îi încurajează să-și asume responsabilitatea în identificarea soluțiilor pentru nevoile sau provocările comunităților din care fac parte, demonstrând competențe precum eficiență, inovație, organizare și autocoordonare.

În plus, elevii vor fi implicați în activități de orientare profesională care își propun să le dezvăluie mai detaliat peisajul actual al oportunităților de carieră, să le contureze abilitățile necesare pentru a le urma și să le ofere alternative pentru pregătire și evoluție în domeniu.

Pe parcursul tuturor acestor activități, elevii vor interacționa frecvent cu voluntarii de la OMV Petrom, beneficiind de experiențele profesionale și personale ale acestora, pentru a primi feedback, recomandări și pentru a dobândi o înțelegere mai profundă a modului în care procesul decizional și planificarea influențează fiecare etapă a vieții.

Ionut Ciubotaru, VP Business Development OMV Petrom: „Suntem mândri că și în acest an o mie de tineri pot interacționa cu voluntari din comunitatea de afaceri, printre care se numără și angajați ai OMV Petrom, în cadrul proiectului <>. Cu ajutorul acestor voluntari, tinerii își pot dezvolta competențele esențiale pentru tranziția spre piața muncii și pentru viața de adult. Acest proiect face parte din strategia OMV Petrom de implicare activă în dezvoltarea comunităților în care activează și oferă tinerilor oportunități valoroase de dezvoltare personală.”

„Proiectul a fost despre cunoaștere și autocunoaştere, despre a învăța lucruri noi și, ulterior, despre a le împărtăși cu ceilalți. Însă, mai mult decât atât, genul acesta de eveniment te învață cum să te comporți în public, cum să faci un research corect, iar mai apoi cum să fii persuasiv în argumentare. Nu contează dacă faci parte din echipa câștigătoare, dar, cel puțin, eu mă simt câștigător!” – elevă Colegiul Național Frații Buzești din Craiova, jud. Dolj, participantă la ediția din 2023 a proiectului

Cu o colaborare continuă de opt ani, Junior Achievement Romania și OMV Petrom au furnizat pentru mii de elevi posibilitatea de a participa gratuit la activități de învățare practică și de a interacționa cu voluntari din comunitatea de afaceri. Interacțiunea constantă cu voluntarii proiectului îi sprijină pe elevi în dobândirea abilităților și cunoștințelor esențiale pentru trecerea la piața muncii și pentru dezvoltarea lor ca viitori adulți.

Junior Achievement (JA) România, organizație nonprofit, a fost fondată în anul 1993 și este parte a JA Worldwide® USA și JA Europe. Junior Achievement este cea mai mare organizație internațională de educație antreprenorială, economică, financiară, de orientare profesională și dezvoltare personală, programele sale fiind urmate în 40 de țări din Europa și peste 100 din lume. În România, programele JA de tip „learning by doing“ și „project based” sunt urmate anual de peste 254.000 de elevi și studenți din 1.898 de instituții de învățământ și se desfășoară local în parteneriat cu Ministerul Educației, instituțiile de învățământ și comunitatea de afaceri. În 2023, organizația a urcat pentru a cincea oară în Top 10 ONG-uri din lume și a primit a doua nominalizare la Premiul Nobel pentru Pace.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT