Banca Transilvania: peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai băncii prin intermediul BT Pay

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.

Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont curent.

Deschidere de cont curent prin BT Pay:

Se poate realiza oricând, în câteva minute.

Clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.

BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară. Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

  • Alte articole:

    Bucharest Unirii Square – Handwritten Collection, un nou hotel în București, aproape de Piața Unirii

    Handwritten Collection, o antologie de hoteluri atent selecționate, lansată în 2023, a anunțat deschiderea Bucharest Unirii Square – Handwritten Collection și marchează astfel debutul brandului în Europa de Sud-Est. Printre…

    Citeste articolul
    Funky Buddha, cu magazine fashion în Grecia și Cipru, a deschis prima unitate în România

    Funky Buddha, brand principal al grupului grec Altex S.A., deschide primul magazin de ultimă generație din România, în ParkLake Shopping Center, una dintre cele mai impresionante destinații de cumpărături din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campanie Betano în sprijinul Jocului Responsabil: Când ești mereu în joc, nu mai e doar un joc

    Campanie Betano în sprijinul Jocului Responsabil: Când ești mereu în joc, nu mai e doar un joc

    Parteneriat Decathlon și Freeletics pentru soluție unică de antrenament: echipament & servicii de consiliere

    Parteneriat Decathlon și Freeletics pentru soluție unică de antrenament: echipament & servicii de consiliere

    One United Properties, Superbrand în categoria Business – Real Estate / Properties Development & Management

    One United Properties, Superbrand în categoria Business – Real Estate / Properties Development & Management

    Raftul cu Bunătăți Locale, care susține micii producători locali – lansat în magazine Profi din județul Iași

    Raftul cu Bunătăți Locale, care susține micii producători locali – lansat în magazine Profi din județul Iași