Banca Transilvania: peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai băncii prin intermediul BT Pay

Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.

Opțiunea Deschidere de cont curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie a.c., este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste între 18 și 24 de ani, iar 30% au între 25 și 35 de ani.

În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania aleg BT Pay pentru a deschide cont curent.

Deschidere de cont curent prin BT Pay:

Se poate realiza oricând, în câteva minute.

Clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.

Clienții primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.

BT Pay contribuie la creșterea adopției banking-ului online și a gradului de incluziune financiară. Aplicația se poate descărca din Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

  • Alte articole:

    O nouă gamă de electrocasnice sustenabile, lansată de brandul românesc Arctic

    Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, își continuă misiunea de a democratiza tehnologia prin lansarea unei noi game de electrocasnice mari dedicate unui stil de viață sustenabil. Noua…

    Citeste articolul
    Magazin Bogner, brand german de lux de articole sportive, în The Grand Avenue de la JW Marriott Bucharest Grand Hotel

    Brandul german de lux de articole sportive Bogner, prezent în peste 50 de țări, se extinde în România prin deschiderea primului magazin în cadrul galeriei de retail The Grand Avenue,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă