MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

MINA, Museum of Immersive New Art, în colaborare cu SuperLiga, divizia de elită a fotbalului românesc, anunță lansarea unui teaser special, ce va putea fi vizionat în fiecare interval din programul MINA. Acest teaser anunță lansarea unei serii de experiențe imersive cu proiecții 360, ce vor fi dedicate fiecărei echipe din SuperLiga și vor avea loc în această vară, începând din luna august.

Conceptul seriei de show-uri este „Jucător pentru o zi” și propune o perspectivă diferită asupra fotbalului, oferind spectatorilor șansa de a trăi emoțiile unui meci din interiorul acțiunii. De la vestiar la teren, de la anticipare la euforie, fiecare show îi transpune direct în atmosfera unui meci real, conectându-i cu echipa favorită.

Teaserul și show-urile sunt create de echipa MINA Creative Studios, folosind un mix de filmări și tehnologie 3D. La fiecare meci au fost prezente echipe de filmare, capturând imagini autentice direct de pe stadion, care au fost apoi integrate în proiect, pentru a oferi o experiență cât mai realistă și captivantă. Rezultatul este o producție spectaculoasă care transpune spectatorii în mijlocul acțiunii, oferindu-le senzația de a fi parte din joc.

Teaserul oferă o primă privire de ansamblu asupra acestei experiențe, capturând energia meciurilor și pasiunea suporterilor. Mai multe informații se regasesc pe site-ul oficial al muzeului minamuseum.com.

„Prin parteneriatul cu SuperLiga, ne propunem să aducem fotbalul mai aproape de public și să transpunem emoția meciurilor într-un format imersiv unic. În ultimii ani, acest sport a luat amploare în România – a devenit o adevărată pasiune pentru tot mai mulți oameni, care trăiesc fiecare meci cu intensitate. Pentru noi, este o provocare binevenită să oferim nu doar suporterilor, ci tuturor celor curioși să descopere fotbalul dintr-o nouă perspectivă, o experiență memorabilă. În plus, acest proiect marchează un pas important în construirea unui nou concept de spectacol sportiv multidimensional – fizic, digital și imersiv – conectând terenul de fotbal cu spațiul muzeal și tehnologia de ultimă generație”, spun cei de la MINA.

  • Alte articole:

    Maratonul Nisipului în 2025: competiții sportive pentru toate nivelurile de pregătire și activități recreative

    În weekendul 17–18 mai 2025, plaja din Constanța devine punctul de atracție pentru alergătorii din întreaga țară și din străinătate, odată cu ediția aniversară a Maratonului Nisipului. Evenimentul, ajuns la…

    Citeste articolul
    Deranj Doar o Bere – lager blond de tip Helles adaptat preferințelor consumatorului obișnuit

    Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de zece ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale