ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

Două dintre cele mai cunoscute rețele de publicitate locală din piața românească, ArboMedia și ThinkDigital, au anunțat astăzi începutul unui parteneriat strategic.

“Deși suntem, din punct de vedere teoretic, concurenți, ofertele noastre sunt de fapt perfect complementare, așadar ideea unei apropieri a apărut firesc, în condițiile în care oferta locală de media are nevoie de consolidare”, au spus, într-o declarație comună, acționarii celor două companii, Alin Alecu și Andreea Pistrițu, din partea ArboMedia, respectiv Dragoș Stanca și Cristina Cucuiu, din partea ThinkDigital.

Cu o prezență constantă de peste 20 de ani în piața media din România, ArboMedia operează în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din țară.

Oferta companiei cuprinde peste 100 de influenceri, o rețea de peste 600 de panouri de afișaj stradal, la care se adaugă cea mai solidă ofertă de media locală și regională din România: peste 110 posturi de radio, peste 140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presă scrisă, precum și singura ofertă consolidată de media de limbă maghiară din România.

Pe de altă parte, ThinkDigital operează de peste 15 ani rețele digitale diverse, cu acoperire națională și internațională.

În oferta companiei se regăsesc acum patru rețele importante, care cuprind: câteva zeci de site-uri și aplicații de conținut, sute de jocuri (in-game advertising), mai multe podcasturi cunoscute și prima rețea de newslettere de conținut din România.

În lunile următoare, cele două companii vor continua să funcționeze independent atât din punct de vedere al relației cu furnizorii, cât și din punct de vedere al relației cu clienții, dar ofertele complexe ale celor două rețele se vor armoniza, gradual, pentru a oferi cele mai bune soluții de comunicare integrată, atât în ceea ce privește media clasică, cât și cea digitală, la care se adaugă marketingul prin influenceri, key opinion leaders și podcasturi.

Cele două companii estimează că faza de evaluare a unei oferte consolidate comune se va încheia spre finalul acestui an, urmând ca, din ianuarie 2026, piața media din România să poată beneficia, în urma acestui parteneriat strategic, de cea mai puternică și diversă ofertă multimedia din piață.

  • Alte articole:

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Peroni Nastro Azzurro 0.0%, brandul italian de bere super premium din portofoliul Asahi Europe & International, a lansat noua campanie care va fi activă pe tot parcursul anului, „The Italian…

    Citeste articolul
    Cu aplicația MyCosmopolis, Cosmopolis digitalizează complet relația cu locuitorii din ansamblul rezidențial

    Cosmopolis, cel mai mare ansamblu rezidențial din România construit după 1989, marchează prin lansarea aplicației MyCosmopolis o nouă premieră pentru piața real-estate autohtonă. Aplicația digitală de ultimă generație, dezvoltată de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    Ziua Publicității 2025: cele mai noi tendințe din industrie și oportunități pentru viitorii profesioniști

    Ziua Publicității 2025: cele mai noi tendințe din industrie și oportunități pentru viitorii profesioniști