Hesburger – restaurant deschis în Băneasa Shopping City, a 5-a unitate din rețeaua sa în România

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant, în Băneasa Shopping Mall, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Noua locație creează 20 de locuri de muncă.

„Odată cu deschiderea acestui al treilea restaurant în capitală, ne continuăm strategia de dezvoltare, concentrându-ne pe stabilirea unei prezențe puternice în zona metropolitană București. După lansarea recentă a restaurantelor noastre la AFI Cotroceni și în Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni – cel mai mare aeroport din România – suntem bucuroși să ne extindem acum operațiunile într-o altă locație de top, Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai mari centre comerciale din țară. Acest loc este o atracție majoră nu numai pentru locuitorii Bucureștiului, ci și pentru numeroșii turiști care vizitează zona”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

În luna mai, Hesburger a intrat pe piața din România cu primul său restaurant, deschis la Râmnicu Vâlcea. Până în august, rețeaua a inaugurat o nouă locație, în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și de un al patrulea național, în București, la AFI Cotroceni, deschis în octombrie.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România și să deschidă în total 10 restaurante, în urma unei investiții de 8 milioane de euro în primul an de activitate.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea oferite, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania, dar și faptul că se folosește 100% carne de vită pentru burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 274 de locații în Finlanda, 62 în Lituania, 53 în Estonia, 51 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6 000 de angajați numai în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total de angajați depășește 8 700.

  • Alte articole:

    Tipzor Media – participare la evenimente iGaming de top în Barcelona: ICE 2025 și iGB Affiliate 2025

    În contextul în care piața românească de online gambling este în plin proces de dezvoltare accelerată, în trend cu ascensiunea globală a acestui sector de divertisment, una dintre cele mai…

    Citeste articolul
    Fonduri europene între 25.000 și 300.000 de euro pentru firme din București – Ilfov, 10% aport propriu la investiție

    Microîntreprinderile din regiunea București-Ilfov pot accesa, până la data de 10 februarie 2025, fonduri europene de până la 300.000 euro, o oportunitate esențială pentru dezvoltare sustenabilă și creșterea competitivității, mai…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Tipzor Media – participare la evenimente iGaming de top în Barcelona: ICE 2025 și iGB Affiliate 2025

    Tipzor Media – participare la evenimente iGaming de top în Barcelona: ICE 2025 și iGB Affiliate 2025

    Analiză Footprints AI: retailerii și brandurile transformă marketingul prin targetare precisă și atribuire în timp real

    Analiză Footprints AI: retailerii și brandurile transformă marketingul prin targetare precisă și atribuire în timp real

    UNIQA SEE FUTURE Foundation, Sarajevo Film Festival și Slano Film Days – program de sprijin pentru femeile cineaste

    UNIQA SEE FUTURE Foundation, Sarajevo Film Festival și Slano Film Days – program de sprijin pentru femeile cineaste

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

    Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice