Efectul fluture în transformarea digitală, tema centrală a evenimentului SAP Discovery Day România 2024

SAP Discovery Day România 2024, unul dintre cele mai importante evenimente de business din țară dedicat transformării digitale, a reunit aproximativ 400 de participanți la Face Convention Center în București. Faptul că organizațiile trebuie să se adapteze la piețele dinamice pentru a rămâne competitive nu mai reprezintă o noutate. În același timp, acestea sunt înconjurate de o complexitate din ce în ce mai mare în ceea ce privește opțiunile care le stau la dispoziție, drept pentru care întâmpină dificultăți atunci când trebuie să decidă ce schimbări vor face, mai ales când vine vorba de transformarea digitală.

În acest sens, SAP România s-a concentrat la evenimentul său emblematic din acest an pe tema „Efectul fluture în transformarea digitală”, ediție în care a subliniat importanța deciziilor aparent mici în procesul de transformare digitală și rolul crucial al parteneriatelor în navigarea complexității tehnologice. Astfel, cca. 400 de experți din industrie, clienți și parteneri, s-au reunit sub umbrela SAP Discovery Day pentru a explora cele mai recente tendințe în domeniul transformării digitale.

Efectul fluture în transformarea digitală

Pornind de la efectul fluture – conform căruia schimbările mici pot avea un impact non-liniar asupra unui sistem complex – tematica evenimentului a subliniat ideea că schimbările pot fi realizate și treptat. Aceste schimbări încep cu o singură decizie, aparent nesemnificativă, care poate duce la un rezultat major și aduce beneficii enorme unei organizații. Acea decizie este chiar aceea de a face schimbarea. În momentul în care o organizație decide să schimbe ceva, este pus în mișcare un întreg spectru de acțiuni care, în timp, va contribui la o companie pregătită și transformată digital.

„Când companiile aleg să facă schimbarea către o anumită tehnologie, acestea ar putea să lase gestionarea unui nivel foarte crescut de complexitate pe seama unor experți care au petrecut foarte mult timp în dezvoltarea, testarea și înțelegerea unor soluții. Ei înțeleg modul în care chiar și cele mai mici decizii pot avea un impact asupra întregii organizații. Bineînțeles, nu e simplu atunci când o responsabilitate atât de mare este dată cuiva extern. De aceea, momentul în care o organizație decide să facă acest pas, decide, în același timp, sa creeze un parteneriat. Noi, la SAP, nu suntem un simplu furnizor de software. Suntem un partener de business care susține organizațiile în desfășurarea cu succes a activității lor,” a declarat Diana David, Managing Director SAP România în discursul de deschidere.

Pe scenă au avut loc discursuri susținute atât de experți locali, cât și regionali, care au abordat efectul fluture în transformarea digitală și în afaceri în general din diverse unghiuri. Pe scenă au urcat Paul Saunders, Head of Product Strategy S/4HANA and Chief Evangelist Cloud ERP, Dirk Häußermann, Chief Business Officer SAP Middle and Eastern Europe, Pavlos Panagiotidis, Global Head, BTP AI & Automation SAP, Aimen Dridi, Head of SAP AWS Austria & CEE, Daniel Furnică, Professional Services Director Red Point Software Solutions, Mihaela Rusu, Professional Services Manager Focality și Claudiu Rada, Customer Advisory Expert SAP România.

În plus, participanții au putut afla mai multe despre poveștile de succes ale unor organizații precum Carpathian Springs, membră a Valvis Holding Group, eMAG și GreenGroup. De asemenea, aceștia au avut oportunitatea de a explora direct cele mai recente tehnologii SAP și de a înțelege cum pot fi adaptate aceste soluții pentru a răspunde nevoilor lor de afaceri prin intermediul showcase-urilor interactive și demonstrațiilor live din partea experților.

Strategia SAP este de a sprijini fiecare afacere să funcționeze ca o întreprindere inteligentă și sustenabilă. În calitate de lider de piață în domeniul aplicațiilor software pentru întreprinderi, ajutăm companiile de toate dimensiunile și din toate sectoarele să funcționeze la capacitate optimă: Clienții SAP generează 87% din totalul comerțului global. Tehnologiile noastre de învățare automată, Internet of Things (IoT) și de analiză avansată ajută la transformarea afacerilor clienților în întreprinderi inteligente.

  • Alte articole:

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul
    Pet Stuff, spitalul veterinar cu program non-stop situat în București, s-a alăturat Grupului LuxVet

    Grupul LuxVet – una dintre cele mai mari platforme care integrează unități veterinare din Europa Centrală și de Est, își întărește constant poziția pe piața românească. Pet Stuff, spitalul veterinar…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup