Campania pentru Cartela GoodGaming by Vodafone, realizată de Oxygen

Oxygen semnează campania pentru cartela Vodafone GoodGaming, prima cartelă dedicată comunității de gameri din România. Noul produs telco reprezintă o premieră pe piață si se adresează pasionaților de tehnologie și jocuri online.

Vodafone, lider în tehnologie, este un ferm susținător al generației tinere și un promotor al creativității, în toate formele ei. Noua cartelă prepay GoodGaming include beneficii din universul jocurilor de gaming, astfel că de acum pasionații de gaming se pot bucura de power-ups în „League of Legends”, la pachet cu internet, minute și SMS-uri naționale nelimitate.

Beneficiile cartelei sunt valabile 30 de zile, iar costul este de 6 euro credit/lună în primele 3 luni, apoi, după această perioadă, oferta poate fi reactivată pentru 8 euro credit/lună.

“Misiunea Vodafone este aceea de a conecta întreaga Românie la oportunitățile pe care digitalizarea și tehnologia le aduc în viața noastră. De aceea, sprijinirea comunității de gameri, care este guvernată de egalitate, incluziune și diversitate, este o prioritate pentru brandul nostru. Vodafone contribuie la democratizarea gamingului pentru toți românii, din orice colț de țară, oferindu-le suportul necesar pentru a-și trăi pasiunea la cel mai înalt nivel, fie că vorbim de cea mai bună rețea mobilă, de toată tehnologia de care au nevoie, oferită de EasyTech sau de cea mai recentă inovație – cartela Vodafone GoodGaming, o premieră pe piață și primul produs telco creat 100% pentru pasionații de gaming”, spune Ruxandra Rău, Director Brand & Marketing Communications Vodafone România.

„Am căutat acel fir roșu creativ care conectează iubitorii de jocuri cu dorința de a te bucura de net nelimitat atunci când ai misiuni zilnice în rețea, cu o experiență îmbunătățită de gaming, pentru a fi cel mai bun în orice quest pe care îl ai în timpul jocurilor. Campania accentuează importanța pe care o acordă brandul în relația cu tinerii din comunitățile de gaming și pentru care lucrează în permanență să îi dea acel boost de performanță și încredere în sine”, spune Denisa Armașu, Group Creative Oxygen.

Campania se desfășoară sub hashtagul #CartelaVodafoneGoodGaming și include design de packaging, video manifesto, materiale pentru retail, outdoor digital, precum și execuții digitale promovate prin canalele de digital și social media Vodafone, BTL / participări la diverse evenimente de profil.

Echipa Vodafone
Claudia Popa – Senior Brand Activation Coordinator
Bianca Albăstroiu – Brand Manager
Mihai Scutaru – Graphic Designer
Răzvan Ana – Digital Media Specialist
Andra Sălnicean – Analyst /Biddable Media & Planning
Ștefan Mihalache – Product Owner,Website Content Management
Ruxandra Rău – Director Brand & Marketing Communications
Irina Mihăilescu – Manager Brand & Commercial Communication
Liliana Martin – Manager Communication Strategy & Planning
Viviana Pricop – Manager Digital Capabilities Development
Anca Sârbu – Manager Biddable Media
Erim Ozer – Marketing Tribe Lead
Kinem Akgun – Chapter Lead Commercial & Marketing
Radu Iordache – Discover CBU Marketing & Channel

Echipa Oxygen
Cosmin Baba – Creative Director
Denisa Armașu – Group Creative Director
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Anișoara Mina – Senior Art Director
Vlad Pașca – Art Director
Luca Oprina – Jr. Copywritter
Madi Cernat – Group Account Director
Andrei Purecel – Senior Account Manager
Bianca Basturea – Account Executive
Teodora Țeican – Senior Social Media Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare prezentă de 15 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Arctic, AVON, RetuRO, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

  • Alte articole:

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Asociația Freedom and Respect for Every Earthling (F.R.E.E.) a anunțat organizarea Marșului Pentru Drepturile Animalelor 2024, care va avea loc pe 21 septembrie, la ora 16:00, în Piața Universității din…

    Citeste articolul
    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    GoTech World, cea mai amplă expo-conferință B2B cu soluții IT și digitale din Europa Centrală și de Est, va avea loc anul acesta pe 12 și 13 noiembrie 2024, în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte