Swimathon București 2024: 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte

Swimathon București, cea mai mare campanie de strângere de fonduri cu tematică sportivă din România, a încheiat ediția din acest an cu o sumă impresionantă, care demonstrează încă o dată puterea comunității în sprijinul cauzelor sociale.

Cea de-a douăsprezecea ediție a Swimathon București a fost un triumf al generozității și solidarității, reușind să strângă 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte valoroase din diverse domenii, inclusiv social, sănătate, cultural, educație și sprijin pentru persoane cu dizabilități. Campania, antrenată de Fundația Comunitară București, a adus împreună 980 de înotători-fundraiseri și 9.482 de donatori și a demonstrat că, într-o societate percepută adesea ca egoistă și individualistă, spiritul de comunitate și implicare rămâne puternic.

Impactul Campaniei

Swimathon București ne arată că generozitatea și dorința de a ajuta încă pun lucrurile în mișcare în comunitatea noastră. Prin implicarea lor, 980 de oameni au reușit să îndeplinească visurile a 34 de organizații care desfășoară proiecte esențiale pentru societate. Donațiile, colectate pe platforma swimathonbucuresti.ro, susțin inițiative pentru copii cu afecțiuni cognitive și motorii, tineri defavorizați, persoane afectate de afecțiuni oncologice, protejarea mediului și multe altele.

Desfășurarea evenimentului principal

Evenimentul principal, desfășurat sub forma unei competiții inclusive de înot, a avut loc la Complexul Olimpic de Natație Otopeni. Pentru prima dată în doisprezece ani, Swimathon București s-a desfășurat pe parcursul a două zile, 15 și 16 iunie 2024, cu intrare liberă pentru susținători și donatori și un spațiu generos de socializare în curtea complexului. Denumit „Valuri de bine”, evenimentul a fost un adevărat festival al comunității de bine. Cu participarea a peste 2.500 de oameni la bazin, evenimentul a fost prezentat de Alex Zlăvog și Alecsandru Dunaev, care au adus un plus de entuziasm și susținere.

Personalități implicate: Ada și Antoaneta Galeș, Ana Ularu, Ioana Ginghină, ReallyRux și Ionuț Bodonea s-au alăturat campaniei și au amplificat eforturile de strângere de fonduri.

Engagement online: Campania a generat o interacțiune semnificativă pe rețelele sociale, cu peste 130.000 de persoane implicate pe paginile de Instagram și Facebook ale Swimathon București.

Rezultatele notabile: Donația medie anul acesta a fost în valoare de 155 lei, iar cea mai mare donație a fost de 25.000 lei. Trei organizații, Dăruiește Aripi, CONIL și A.S.P.E.R.A., au strâns peste 100.000 de lei.

Swimathon București, organizat de Fundația Comunitară București, este cea mai mare campanie de strângere de fonduri cu tematică sportivă din țară. În cele 12 ediții desfășurate până acum, campania a susținut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de înotători și a strâns mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de donatori.

Fundația Comunitară București: Fundația Comunitară București reunește donatori, ONG-uri și grupuri de inițiativă pentru a dezvolta comunități puternice și solidare în București și Ilfov. În cei 12 ani de activitate, fundația a finanțat peste 800 de proiecte și burse, cu o valoare totală de 4,7 milioane de euro.

  • Alte articole:

    Barometrul anual despre comportamentele și așteptările consumatorilor referitoare la sustenabilitate – ediția 2024

    Reveal Marketing Research, în colaborare cu Kaufland România, Heidelberg Materials România și Valorem, a realizat cea de-a treia ediție a barometrului anual despre comportamentele și așteptările consumatorilor referitoare la sustenabilitate,…

    Citeste articolul
    Clinica veterinară cu program nonstop RegalVet din București, achiziționată de LuxVet, acum cu 5 clinici și spitale în România

    Grupul LuxVet, liderul pieței clinicilor veterinare din Polonia, cu peste 50 de centre medicale ȋși continuă procesul de extindere în România. Cea mai recentă achiziție este cea a clinicii veterinare…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Barometrul anual despre comportamentele și așteptările consumatorilor referitoare la sustenabilitate – ediția 2024

    Barometrul anual despre comportamentele și așteptările consumatorilor referitoare la sustenabilitate – ediția 2024

    Ronnie Fieg creează o ediţie limitată a primului model electrificat de înaltă performanţă de la BMW M GmbH

    Ronnie Fieg creează o ediţie limitată a primului model electrificat de înaltă performanţă de la BMW M GmbH

    BMW M3 GTR din legendarul joc Need for Speed: Most Wanted este acum realitate

    BMW M3 GTR din legendarul joc Need for Speed: Most Wanted este acum realitate

    SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză – campanie Oxygen pentru Garanti BBVA

    SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză – campanie Oxygen pentru Garanti BBVA