Oxygen, selectată de RetuRO pentru servicii de consumer communication

Oxygen a fost selectată de RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, pentru servicii de PR și comunicare către publicul larg a celui mai mare proiect de economie circulară din România. Oxygen este, de altfel, prima agenție de comunicare din România care a înființat un departament de sustenabilitate axat pe servicii de comunicare și consultanță strategică.

Oxygen va oferi suport RetuRO pe componenta de consumer communication în dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare menite să crească, la nivel național, gradul de conștientizare și participare în cadrul Sistemului de Garanție-Returnare. Strategiile de PR dezvoltate vor avea ca obiectiv încurajarea comportamentelor sustenabile și promovarea importanței returnării ambalajelor marcate cu sigla „Ambalaj cu Garanție”.

În dezvoltarea campaniilor și acțiunilor de consumer communication vor fi implicate departamentele de PR, Sustainability & CSR, Creație și Strategie. Aceste acțiuni vor fi completate prin parteneriate strategice, proiecte de conținut și Influencer Marketing, având ca scop implicarea și educarea consumatorilor privind beneficiile Sistemului de Garanție-Returnare.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este una dintre cele mai mari agenții integrate de comunicare prezentă de 16 ani pe piață, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Vodafone, PPC Romania, Beko România, Băneasa Shopping City, Olympus, Betano, Moncler, Garanti BBVA, VEKA România, Siniat – Grupul Etex, Selgros, Patria Bank, Antenna Group, UNIQA, Xiaomi și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. este o companie ce funcționează pe principiul not for profit – ceea ce înseamnă că eventualul profit realizat de companie în urma colectării de ambalaje de băuturi va fi reinvestit, exclusiv, în dezvoltarea SGR. Compania a fost creată de un consorțiu de trei acționari privați: Asociația Berarii României pentru Mediu (30%), Asociația Producătorilor de Băuturi Răcoritoare pentru Sustenabilitate (30%) și Asociația Retailerilor pentru Mediu (20%) și un acționar public, statul român, prin autoritatea centrală de mediu, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (20%).

RetuRO, administratorul SGR, funcționează cu finanțare exclusiv privată și are rolul de a asigura transparența asupra cantităților de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuind la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

  • Alte articole:

    Vânzările și pre-vânzările rezidențiale ale One United Properties în primele 9 luni din 2024 sunt de 190,6 milioane de euro

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, raportează vânzări și pre-vânzări rezidențiale de 190,6…

    Citeste articolul
    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo și FIFA au anunțat, în cadrul evenimentului anual Lenovo Tech World, dedicat inovației, un parteneriat prin care compania multinațională devine Partener Tehnologic Oficial al FIFA – principala categorie de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării