Workshop-uri dedicate restaurantelor, cafenelelor și afacerilor conexe, la Slow Coffee Festival 2024

Slow Coffee Festival, primul festival dedicat cafelei de specialitate care promovează sustenabilitatea, face încă un pas în implicarea în comunitate, organizând anul acesta o zi dedicată creșterii și dezvoltării profesioniștilor din domeniul restaurantelor și cafenelelor.

Slow Coffee Festival își așteaptă vizitatorii în perioada 31 mai – 2 iunie, în București, la Galeriile SENAT din cadrul Combinatul Fondului Plastic. Ziua de 31 mai este dedicată exclusiv mediului de business (B2B Day), organizatorii facilitând pentru comunitatea de restaurante si cafenele 10 workshop-uri cu teme de mare interes, susținute de experți în domeniilor lor: de la workshop-uri financiare de creștere a business-ului sau de accesare de finanțări, cum îți poți lua echipamente de cafenea în leasing operațional, până la cele de creare de comunități, de identitate vizuală și sustenabilitate.

Unul dintre workshop-urile așteptate se adresează restaurantelor – Cafea de specialitate în restaurante – De ce este atât de dificil să oferi o cafea excelentă în mod corect? – susținut de Stefanos Domatiotis, expert cu o experiență de peste 22 de ani în lumea cafelei, Campion 2014 World Brewers Cup, World Barista finalist de mai multe ori, arbitru World Coffee Events și trainer certificat. Alte nume mari care vor împărtăși din experiența lor în această zi sunt: Adrian Vintilă – coordonator Micro BCR, Indira Abdulovap – Business Growth Expert, Dan Tone – CEO Eutron, Anca Ungureanu – Beans&Dots, Ștefan Corcodel – Expert Programe de Finanțare BCR, Dominika Piotrowska- Stronghold European Representative, Mihaela Miu – Autonom, Alex Petricean – NOUA Bucătărie Românească.
“Slow Coffee Festival s-a născut din dorința de a crește împreună într-un mod sustenabil, contribuind la crearea unei comunități și la dezvoltarea acesteia. De aici și ideea de a crea o zi dedicată mediului de business. Așteptăm afaceri din zona restaurantelor, cafenelelor și celor conexe să se înscrie: participarea este gratuită, dar câștigul pentru fiecare dintre noi sperăm să fie unul foarte mare în termeni de dezvoltare și învățare”, spune Laura Roshanian, organizator.

Programul complet al atelierelor: https://slowcoffeefestival.com/experience/

Forumarul de înregistrare pentru ateliere – click aici

Formularul de acreditare pentru participare generală: https://slowcoffeefestival.com/accreditation/

Conceptul festivalului a pornit de la ideea de a încetini ritmul activităților din viața de zi cu zi, fie că este vorba de afaceri sau de viață personală, și de a crea un spațiu prietenos pentru comunitatea antreprenorilor și iubitorilor de cafea de specialitate, în care aceștia să se conecteze, să își prezinte serviciile și să contribuie la dezvoltarea sustenabilă a industriei. Slow Coffee Festival își propune să inspire schimbări pozitive, să promoveze practici sustenabile durabile, să încurajeze tinerii să se implice contribuind la o cultură a cafelei excepțională în gust și blândă în impactul său asupra mediului și societății.

Anul acesta, în cadrul festivalului vor fi organizate: campionatul de aeropress, experiențe interactive pentru copii și adulți, zone dedicate prăjitoriilor naționale și internaționale, toate îmbrățișate cu dragoste într-un strop de cafea!

Ziua de 31 mai va fi dedicată B2B, iar zilele de 1-2 iunie vor fi deschise publicului larg.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT