Restaurant Hesburger la Râmnicu Vâlcea. Urmează alte locații în România, inclusiv București

Hesburger, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din Finlanda și țările Baltice și unul dintre cele mai cunoscute din Europa anunță intrarea pe piața din România și deschiderea primului restaurant la Râmnicu Vâlcea. Business de familie, cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.

Cu o investiție de 300.000 euro și o suprafață de 80 de metri pătrați, restaurantul Hesburger se află la etajul al doilea al centrului comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea, în zona food court-ului. Prin inaugurarea acestui nou local, au fost create 30 de noi locuri de muncă.

”Am decis să intrăm pe piața din Romania în urma unei analize amănunțite a pieței locale și credem în potențialul de dezvoltare de aici. Avem o experiență solidă de expansiune în regiune, în special în țările Baltice și în Bulgaria. În prezent, avem discuții pentru locații noi în diferite orașe din România, printre care și București. Ne propunem să deschidem 10 noi restaurante Hesburger la nivel național în primul an, în urma unor investiții de peste 8 mil. euro”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director Hesburger.

Produsele Hesburger sunt cunoscute pentru gustul lor, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania și faptul că se folosește 100% carne de vită în chiftelele din burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional, iar acum numără 272 de locații în Finlanda, 60 în Lituania, 51 în Estonia și Letonia, 29 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și unul în Polonia. În anul 2023, cifra de afaceri din vânzări pentru toate restaurantele Hesburger din Finlanda a fost de 286 mil. eur, iar pentru cele situate în afara Finlandei, de 172 mil. eur.

Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar, la nivel internațional, numărul total al angajaților depășește 8.700 de persoane.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT