Lenovo își intensifică preocuparea pentru securitatea clienților și lansează noua soluție Cyber Resiliency as a Service, bazată pe AI

Lenovo lansează noua soluție Cyber Resiliency as a Service (CRaaS) bazată pe inteligența artificială, care valorifică datele telemetrice ale dispozitivelor Lenovo și portofoliul de software de securitate Microsoft, inclusiv Microsoft Copilot for Security și Defender for Endpoint. Cu ajutorul AI, care oferă protecție pe mai multe niveluri, noua soluție integrează o vizibilitate mai mare în ceea ce privește protecția cibernetică, detecția, capacitatea de reacție și de redresare la nivelul mediilor și dispozitivelor digitale în cazul unui atac. Acest lucru aduce beneficii clienților, ajutându-i să opereze mai sigur la nivel de dispozitive, utilizatori, aplicații, date, rețele și servicii cloud, contribuind la menținerea continuității activității în cazul unor atacuri.

Securitatea rămâne o prioritate pentru liderii de afaceri din cauza diverselor tendințe din piață și din domeniul tehnologiei, cum ar fi trecerea la modul de lucru hibrid, adoptarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și volumul tot mai mare de date și dispozitive. În cea de-a treia ediție a sondajului anual global realizat de Lenovo în rândul Chief Information Officers (CIO), 51% dintre CIO au declarat că securitatea cibernetică rămâne o prioritate de top pentru departamentul IT, iar 65% au declarat că gestionarea confidențialității și securității datelor reprezintă o provocare.

„Lenovo Cyber Resiliency as a Service ajută liderii de afaceri să aibă o mai mare vizibilitate asupra întregului portofoliu prin intermediul unui singur panou de control”, a declarat Marc Wheelhouse, Chief Security Officer, Lenovo Solutions and Services Group. „Seturile puternice de instrumente integrate, inteligența artificială și automatizarea oferă o mai mare eficiență în analizarea tuturor înregistrărilor, soluționarea tuturor alertelor și contribuie la eliminarea zonelor fără vizibilitate, permițând utilizatorilor să identifice, să izoleze și să blocheze amenințările. Lenovo CRaaS simplifică achizițiile de securitate prin oferirea unei soluții complete care beneficiază de întreaga performanță a pachetului de securitate Microsoft, fiind gestionată integral de Lenovo.”

Adoptarea unui serviciu administrat de reziliență cibernetică ajută la îmbunătățirea productivității și la eficientizarea activității companiei prin degrevarea personalului IT de sarcini laborioase și consumatoare de timp, contribuind astfel la scăderea costurilor generale. Având la dispoziție sute de instrumente de securitate din care pot alege, multe companii sunt obișnuite să combine soluții disparate pentru a crea o arhitectură de securitate coerentă.

„Clienții Lenovo doresc protecție și vizibilitate extinse în cadrul organizațiilor din care fac parte, o abordare de tip zero-trust și sisteme automatizate de securitate și conformitate, în paralel cu optimizarea relațiilor cu furnizorii și gestionarea eficientă a costurilor tehnologice. Lenovo Cyber Resiliency as a Service este soluția noastră completă, care ajută organizațiile să facă față în mod eficient atacurilor cibernetice sofisticate și tot mai frecvente, răspunzând în același timp și altor provocări în materie de securitate cibernetică, cum ar fi conformitatea cu reglementările și constrângerile bugetare”, a declarat Wheelhouse.

Lenovo CRaaS este cea mai recentă soluție oferită de Lenovo ca urmare a angajamentului său de a contribui la protejarea clienților și a datelor sensibile ale acestora, în completarea politicii sale Security by Design, care protejează dispozitivele pe tot parcursul ciclului de dezvoltare a unui produs, și a Lenovo ThinkShield, care oferă funcții avansate de securitate la nivelul portofoliului hardware, software și de servicii Lenovo. Alte beneficii Lenovo CRaaS:

• Protecție cibernetică completă, end-to-end

• Un pachet integrat de tehnologii de securitate cibernetică, gestionat de experții Lenovo din industrie

• Cele mai bune practici în materie de control critic

îLenovo este o putere tehnologică globală cu venituri de 62 de miliarde de dolari US, clasată pe locul 217 în topul Fortune Global 500, cu 77.000 de angajați în întreaga lume și care deservește zilnic milioane de clienți din 180 de piețe.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT