Renault, partener premium al turneului de tenis Roland Garros French Open 2024, pentru al treilea an consecutiv

Ca partener premium al turneului de tenis French Open din 2022, Renault va avea un stand de 150 m2 dedicat Renault 5 E-Tech electric. Între 20 mai și 9 iunie, simbolul devenit acum electric va fi în centrul atenției, prin dezvăluirea seriei speciale Roland-Garros.

Renault 5 E-Tech electric în serie specială Roland-Garros

Pentru turneul de tenis Roland Garros French Open, Renault va avea un stand dedicat Renault 5 E-Tech electric. Seria specială Roland-Garros va fi expusă pentru prima dată, înainte de sosirea în showroom-uri programată pentru 2025.Seria specială Roland-Garros a Renault 5 E-Tech electric are un design elegant și sportiv. Sunt disponibile patru culori pentru caroserie: pearl white, midnight blue, starry black și o nuanță specială, matt slate grey. Aceste culori se potrivesc perfect cu ornamentele cromate cu finisaj satinat de pe conturul plafonului și cu jantele negre-lucioase de 18 inch în formă de diamant. Jantele cu design special adaugă o notă suplimentară de eleganță printr-un capac ornament roată într-o nuanță mată – slate grey.Partea inferioară a portierelor față prezintă un logo Roland Garros aflat în centrul unui element de design ce reprezintă Crucea Sfântului Andrei, inspirat de arhitectura stadionului. Plafonul Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros are un finisaj care se prezintă ca o peliculă textilă cu granulație, în negru satinat.

La interior, tapițeria specială de culoare gri deschis, cu țesătura densă, fină, grafică este inspirată de îmbrăcămintea tehnică din lumea sportului. Acest material textil complet reciclat este combinat cu zone tratate cu plasă ajurată, inclusiv forma H a spătarului. Efectul general este îmbunătățit de suporturile laterale acoperite cu TEP de culoare albastră. Spătarele scaunelor din față sunt ștanțate termic cu logo-ul Roland-Garros.

Această țesătură a scaunului este vizibilă și pe panourile portierelor și pe linia bordului, alături de TEP-ul albastru. Un detaliu de broderie de tip „argilă alb albastră” a fost adăugat sub orificiul de aerisire pentru pasageri. Banda ornamentală a tabloului de bord are un finisaj metalic satinat, iar iluminarea de fundal sugerează numele „Roland Garros Paris”.

Maneta e-pop a schimbătorului de viteză este inspirată de mânerele rachetelor de tenis. La capătul său, ca la baza mânerului unei rachete, se află sigla Roland-Garros.

Consola centrală dispune de un suport de încărcare prin inducție pentru smartphone, ce a inclus pulbere de argilă roșie în procesul de fabricație. În mod similar, covorașele cu buclă „din lut roșu” dau nota finală interiorului. Pragurile din aluminiu periat ale portierelor prezintă Crucea Sfântului Andrei, detaliu inspirat de arhitectura stadionului Roland Garros, precum și scrisul „Roland Garros Paris”.
Give Me 5, proiecte utile în cartiere defavorizate

Demarat de Renault în 2022 cu scopul de a promova accesul la activități sportive, programul Give Me 5 contribuie la construcția și renovarea terenurilor de tenis din Franța, Brazilia și Argentina. În Franța, Renault a încheiat un parteneriat cu „Fête le Mur”, o asociație înființată de fostul jucător de tenis Yannick Noah, pentru a finanța trei noi terenuri în cartiere defavorizate din Marsilia, Poitiers și Roubaix.

Cei cinci ambasadori Renault sunt implicați în dezvoltarea acestei inițiative sociale pentru tinerii din cartierele defavorizate.

Anul acesta, Diane Parry și Casper Ruud se alătură listei ambasadorilor Renault, alături de Félix Auger-Aliassime, Diede de Groot și Luca Van Assche, prezenți din 2023. Diane Parry, în vârstă de 21 de ani, este una dintre vedetele în ascensiune ale tenisului feminin francez, în timp ce norvegianul Casper Ruud, în vârstă de 25 de ani, se află în prezent pe locul șase în clasamentul oficial ATP. Este de trei ori finalist de Grand Slam și câștigător al titlurilor consecutive la French Open în 2022 și 2023.

Toți cei cinci ambasadori poartă logo-ul Renault. Întruchipând valorile și imaginea mărcii, ei promovează accesul la activități sportive, în primul rând prin Give Me 5, o inițiativă socială care se adresează tinerilor din cartierele defavorizate.

Inițiative inovatoare și moderne „by Renault”

Susținându-și în continuare angajamentul față de tineri și sport, Renault este pentru al doilea an partenerul principal al celui mai mare turneu de juniori din America de Sud, Roland-Garros Junior Series by Renault. Competiția îi reunește pe cei mai buni 16 jucători cu vârsta sub 16 ani din 11 țări ale Americii Latine. Doi câștigători vor avea ocazia de a participa la turneul de juniori al Roland-Garros, programat în perioada 2-8 iunie.

În acest an, Renault colaborează cu cel mai mare turneu de eTennis din lume: Roland-Garros eSeries by Renault. Astfel, marca a ales să fie prezentă la marile momente ale sporturilor jucate pe dispozitive mobile.

O flotă electrificată și car-pooling la French Open

Pentru turneu, Renault pune la dispoziție o flotă de 180 de vehicule, dintre care 88% sunt electrificate. Flota include: 70 Scenic E-Tech electric, 30 Rafale E-Tech full hybrid, 40 Espace E- Tech full hybrid și 20 Austral E-Tech full hybrid.

Transferurile vor fi, de asemenea, realizate de patru vehicule R5 din anii 1970, modernizate pentru a funcționa cu energie electrică de către The Originals Renault – La Collection.

  • Alte articole:

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul
    Pet Stuff, spitalul veterinar cu program non-stop situat în București, s-a alăturat Grupului LuxVet

    Grupul LuxVet – una dintre cele mai mari platforme care integrează unități veterinare din Europa Centrală și de Est, își întărește constant poziția pe piața românească. Pet Stuff, spitalul veterinar…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup