One United Properties a semnat achiziția terenului One City District, investiție de 21 mil. euro

One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a semnat cu CPI România achiziția unui teren de 21 de hectare în Sectorul 5 al Bucureștiului pentru dezvoltarea cartierului rezidențial și crearea noii comunități One City District. Valoarea achiziției se ridică la 21 de milioane de euro.

„Această achiziție reprezintă un pas transformator pentru One United Properties, permițându-ne să ne aducem experiența în materie de calitate și sustenabilitate către un public mai larg. One City District evidențiază încrederea noastră în potențialul segmentului de locuințe premium accesibile, care răspunde nevoilor în schimbare ale locuitorilor Bucureștiului. Este o oportunitate unică pentru noi de a crea o nouă comunitate vibrantă, respectând în același timp angajamentul nostru pentru regenerarea urbană sustenabilă, pe unul dintre cele mai mari terenuri rămase încă nedezvoltate în centrul Bucureștiului”, a declarat Victor Căpitanu, co-CEO al One United Properties.

„Această tranzacție confirmă îndeplinirea a încă unui pas, încheiat cu succes, din strategia de optimizare a portofoliului CPI România. Pentru un dezvoltator experimentat precum One United Properties, terenul tranzacționat are un potențial foarte mare, atât prin amploarea suprafeței sale, cât și a locaţiei. Am convingerea că proiectul pe care ONE îl va dezvolta va contribui substanțial la modernizarea Bucureștiului”, a spus Fulga Dinu, Country Manager CPI România.

Achiziția marchează intrarea strategică a One United Properties pe piața locuințelor premium accesibile. One City District va include aproximativ 3.000 de unități rezidențiale, planificate ca un cartier autosustenabil. Proiectat pentru segmentul superior al pieței rezidențiale de masă din București, acesta va îmbina accesibilitatea cu calitatea, oferind condiții de trai de înaltă calitate şi o alegere deosebită în peisajul imobiliar al orașului. Achiziția terenului a fost finanțată parțial din capitalul de 68 de milioane de euro atras în cadrul majorării de capital social din 2024, demonstrând capacitatea companiei de a mobiliza eficient resurse pentru dezvoltări de amploare.

„Dincolo de realizarea unor locuințe excepționale, această dezvoltare înseamnă îmbunătățirea standardelor vieții urbane. One City District va readuce la viață o zonă realmente abandonată, transformând-o într-o comunitate prosperă. Aceasta va întruchipa viziunea noastră de a crea dezvoltări de impact care redefinesc conceptul de locuire pentru locuitorii din București”, a declarat Andrei Diaconescu, co-CEO al One United Properties.

Situată la numai 10 minute de mers cu mașina de Piața Unirii, One City District va beneficia de mai multe puncte de acces pentru o mai bună accesibilitate, atât cu mașina, cât și pe jos, de proximitatea față de transportul public și va include toate facilitățile necesare pentru a asigura un stil de viață mai ușor și relaxant pentru locuitorii săi, inclusiv un parc și numeroase spații verzi, unități educaționale, un centru de fitness cu piscină, piețe, spații comerciale cu operatori alimentari, trotuare și piste de biciclete. Deși se adresează pieței de masă, această dezvoltare va păstra designul caracteristic, finisajele de calitate și sentimentul de comunitate care definesc brandul One.

One City District se va adresa clasei de mijloc emergente din România, inclusiv familiilor cu două venituri care caută locuințe convenabile, cu acces la facilități și un design bine gândit. Pe lângă terenul achiziționat pentru One City District, One United Properties se află în negocieri pentru o serie de terenuri care să permită dezvoltarea a multiple comunități vizând același segment premium accesibil.
Extinderea în segmentul locuințelor premium accesibile are loc într-un moment de cerere crescută pentru proprietăți care îmbină calitatea cu accesibilitatea.

Pe măsură ce veniturile individuale cresc și consumatorii pun tot mai mult accent pe proprietăți care oferă caracteristici premium la prețuri accesibile, noua dezvoltare va răspunde acestei cereri. One City District va acoperi un deficit semnificativ pe piață, permițând în același timp One United Properties să își continue misiunea de a transforma Bucureștiul prin crearea de comunități inovatoare și sustenabile.

One United Properties (BVB: ONE) este principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din București, România. One United Properties este o companie inovatoare dedicată accelerării adoptării practicilor de construcție pentru clădiri sigure, eficiente din punct de vedere energetic, durabile și sănătoase și a primit numeroase premii și recunoașteri pentru sustenabilitate și eficiență energetică. Compania este tranzacționată la Bursa de Valori București, iar acțiunile sale sunt incluse în mai mulți indici precum BET, STOXX, MCSI, FTSE, ROTX și CEEplus.

CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa. Cu un portofoliu de proprietăţi cu valoarea de peste 21 miliarde de euro, CPIPG deține clădiri premium de birouri în principalele capitale din Europa Centrală și de Est: Praga, Berlin, Bucureşti, Varsovia, Viena și Budapesta. Grupul deține, de asemenea, numeroase proprietăți de retail în Europa Centrală și de Est, precum și hoteluri, unități rezidențiale şi terenuri.

  • Alte articole:

    Tichetele de masă, primele de sărbători, abonamentele medicale și munca remote, în top beneficii pentru angajați

    83% dintre angajații participanți la cel mai recent sondaj eJobs au declarat că primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează. Tichetele de masă continuă să fie beneficiul care se…

    Citeste articolul
    Deranj Doar o Bere – lager blond de tip Helles adaptat preferințelor consumatorului obișnuit

    Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de zece ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale