PepsiCo: cea de-a treia ediție a programelor Campus, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează cea de-a treia ediție a programelor Campus: FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship și PepsiCo’s Bootcamp for Future Engineers, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor din România aflați la începutul parcursului profesional.

Înscrierile sunt deschise până pe 30 aprilie 2025, urmând ca procesul final de selecție să aibă loc în luna mai. Programele sunt remunerate, presupun o activitate de 8 ore pe zi, iar candidații selectați vor începe stagiile pe 1 iulie 2025.

„La PepsiCo, investim constant în atragerea și formarea tinerelor talente, oferindu-le oportunități reale de creștere într-o industrie extrem de dinamică. Cele două inițiative PepsiCo East Balkans reprezintă un prim pas către o carieră de succes, oferind participanților șansa de a învăța prin experiență practică și workshopuri dedicate, de a inova și de a contribui activ la proiecte cu impact. De la an la an, observăm un interes tot mai mare pentru aceste programe, astfel că nu putem decât să fim onorați de încrederea pe care o primim și să ne angajăm să continuăm să valorificăm abilitățile și experiențele unice ale candidaților care ne aleg. În același timp, inspirați de energia și creativitatea noii generații, rămânem dedicați misiunii de a investi în formarea liderilor de mâine”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship se adresează studenților aflați în ultimul an de licență și celor înscriși la un program de masterat într-unul dintre domeniile economie, comerț, marketing sau finanțe, precum și tinerilor cu cel mult trei ani de experiență profesională în aceste domenii, interesați să își construiască o carieră în aria comercială și să se dezvolte în cadrul unei echipe internaționale.

Cu o durată de doi ani și jumătate, prin expunerea la mai multe roluri, programul le oferă candidaților selectați oportunitatea de a dobândi competențe din fiecare dintre funcțiile comerciale din cadrul PepsiCo East Balkans. Astfel, vor avea o înțelegere aprofundată a activității din zona de Marketing, Vânzări, Trade Marketing, Financiar, dar nu numai, și vor putea alege parcursul profesional care se potrivește cel mai bine cu abilitățile și interesele lor pe termen lung.

PepsiCo’s Bootcamp este destinat studenților înscriși în programele academice oferite de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, în ultimul an de licență sau la programe de masterat, specializările inginerie mecanică, inginerie electrică sau știința calculatoarelor, sau care au maximum un an de experiență profesională.

Cu o durată de trei luni, cu posibilitatea extinderii până la un an, programul oferă tinerilor ocazia de a dobândi experiență practică în departamente precum Producție, Mentenanță și Calitate din cadrul celor două fabrici PepsiCo East Balkans din București.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • Alte articole:

    One United Properties a semnat achiziția terenului One City District, investiție de 21 mil. euro

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, a semnat cu CPI România achiziția unui…

    Citeste articolul
    Atelier de caroserii extins în localitatea Neutraubling, pus în funcțiune la uzina BMW Group din Regensburg

    Uzina BMW Group din Regensburg a pus în funcţiune un nou atelier de caroserii la Uzina 6.12 (Neutraubling, Bavaria, Germania), la care au participat comisarul local din Regensburg, Tanja Schweiger,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    The Economist a oferit premiul Alastair Burnet centrului de învățare Mayflower Centre din România

    The Economist a oferit premiul Alastair Burnet centrului de învățare Mayflower Centre din România

    MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

    MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

    Dan Air – partener de mobilitate al lui Constantin Popovici, campion la sărituri în apă de la mare înălțime

    Dan Air – partener de mobilitate al lui Constantin Popovici, campion la sărituri în apă de la mare înălțime