Asahi Group Holdings l-a promovat pe românul Dragoș Constantinescu în funcția de CEO al operațiunilor internaționale

În urma deciziei CEO-ului Asahi Europe & International, Paolo Lanzarotti, de a se retrage din activitatea executivă, Asahi Group Holdings (AGH) l-a promovat pe românul Dragoș Constantinescu în funcția de CEO al operațiunilor sale europene și internaționale (cu excepția Japoniei, Australiei și Asiei), începând cu 1 aprilie 2025. Totodată, Dragoș va deveni membru al Consiliului Executiv al AGH, cu sediul central în Tokyo.

Românul a condus operațiunile locale ale Ursus Breweries și pe cele ale Dreher din Ungaria între 2019 și 2021, după care a preluat rolul de Managing Director pentru operațiunile Asahi Europe & International din Germania, Austria, Republica Cehă și Slovacia. Michał Mrowiec, care a condus Ursus Breweries din 2023, va prelua funcția deținută anterior de Dragoș, devenind CEO pentru Asahi în Republica Cehă, Slovacia, Germania și Austria. Numirea unui nou Managing Director pentru Ursus Breweries va fi anunțată în curând.

„Sunt încântat să preiau această nouă provocare și să lucrez alături de colegii talentați din Asahi Europe & International și din cadrul întregului grup. Este un privilegiu să conduc afacerea noastră europeană în plină expansiune și să coordonez numeroase inițiative de impact axate pe oameni și pe planetă. Aștept cu nerăbdare să contribui la creșterea viitoare a mărcilor noastre globale și locale și să oferim consumatorilor și mai multe opțiuni, printr-un portofoliu divers adaptat diferitelor stiluri de viață și ocazii”, a declarat Dragoș Constantinescu, CEO al Asahi Europe & International.
De când a devenit liderul Ursus Breweries în 2023, Michał Mrowiec a contribuit la o creștere semnificativă a afacerii și a condus echipa din România prin multe inițiative de succes.

„M-am bucurat de timpul petrecut în România, iar faptul că am făcut parte din echipa care a lucrat la implementarea sistemului DRS a fost o experiență atât educativă, cât și valoroasă. Împreună cu echipa mea, am realizat, din nou, că berea înseamnă mai mult decât un produs – reprezintă o oportunitate de a reuni oamenii, de a crea conexiuni pline de sens și de a descoperi idei noi. Pe măsură ce pornesc într-o nouă călătorie, aș dori să spun că sunt foarte recunoscător pentru realizările echipei mele și sunt sigur că afacerea noastră va continua să inoveze și să ofere consumatorilor experiențe deosebite”, a declarat Michał Mrowiec, Country Manager pentru Republica Cehă, Slovacia, Germania și Austria.

Dragoș & Michał – background

Dragoș Constantinescu și-a început cariera la British American Tobacco (BAT) în Olanda în 2002 și a petrecut 17 ani în diverse roluri financiare și de General Management în mai multe țări din Europa, inclusiv ca Area Director pentru Europa Centrală. Dragoș aduce o vastă experiență în afaceri și o dorință puternică de a obține rezultate, alături de perspective culturale diverse, dobândite în rolurile sale din Europa. Este foarte pasionat de îmbunătățirea performanței afacerii Asahi prin inovație, mărci prestigioase și oameni. Fiind un susținător puternic al diversității, echității și incluziunii, el este, de asemenea, dedicat avansării progresului pe agenda noastră de sustenabilitate, pentru care grupul Asahi este recunoscut internațional.

În ultimii 9 ani la Asahi Europe & International, Michał a ocupat diferite poziții la Kompania Piwowarska (entitatea poloneză a Asahi) și în România. Pe parcursul acestui timp, a dobândit o reputație puternică pentru creșterea afacerii și pentru susținerea transformării acesteia. Anterior, a fost Director Comercial la Coca-Cola HBC în Polonia și Vicepreședinte de Vânzări la Unilever, unde a implementat mai multe inițiative de transformare organizațională. Michał deține un masterat la Universitatea Economică din Katowice, Polonia.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, fiind liderul pieței de bere. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Asahi Europe & International este sucursală internațională a Asahi Group Holdings, o companie globală de băuturi și produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Este rezultatul mai multor ani de achiziții care au permis Asahi Group Holdings, un producător tradițional japonez de bere, whiskey și o gamă largă de produse alimentare, să-și stabilească și să-și consolideze afacerea în Europa și la nivel global.

Din 2020, operațiunile sunt coordonate de Asahi Europe & International, cu sediul central în Praga, Republica Cehă. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilități de producție în 9 țări din Europa și America de Nord și este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch și Kozel. În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte și să administreze toate piețele de export la nivel global, în afara Japoniei și a Oceaniei. Prezentă în 90 de piețe și având peste 10.000 de colegi pasionați, compania este bine poziționată pentru a-i inspira pe oamenii din întreaga lume să se bucure de produse de calitate.

  • Alte articole:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Lansările de produse sunt, de obicei, momente incitante în companii. Totuși, având în vedere că miza este atât de mare, acestea pot aduce și foartă multă presiune. Atunci când o…

    Citeste articolul
    Gata de Interviu, eveniment susținut de Carierista și Avon, dedicat femeilor din medii vulnerabile

    Evenimentul „Gata de Interviu”, organizat de Carierista și Avon, a oferit femeilor din medii vulnerabile oportunitatea de a-și dezvolta abilități esențiale pentru succesul profesional. Atelierele gratuite, desfășurate pe parcursul unei…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Ce determină succesul sau eșecul unei lansări de produs – analiză Kantar

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    Cum este marcat al doilea an al parteneriatului dintre Peroni Nastro Azzurro 0.0% și Scuderia Ferrari HP

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    PepsiCo: 150.000 USD pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul copiilor vulnerabili

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

    ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele