Magazinele froo propun gustări roz în ediție limitată, în contextul Valentine’s Day și Dragobete

Hot dog în ediție limitată, gogoașă în formă de inimioară și smoothie de fructe – aceste gustări roz pentru a sărbători Ziua Îndrăgostiților au apărut la froo, un lanț de magazine moderne care adoră să-și surprindă și să-și distreze clienții. Aceasta este prima ofertă de Valentine’s Day a brandului, disponibilă atât pentru Valentine’s Day (14 februarie), cât și pentru Dragobete (24 februarie), ziua iubirii în România, aducând și mai multe momente delicioase pe tot parcursul lunii februarie. Produsele în ediție specială vor fi disponibile în magazinele froo până pe 4 martie, în limita stocului disponibil.

Până la sfârșitul anului 2024, froo a deschis 60 de magazine, care întruchipează ideea din spatele sloganului “Tot ce vrei tu, în fiecare froo!”. Aceste magazine satisfac o gamă largă de nevoi, începând de la mese și gustări pentru fiecare moment al zilei până la cumpărături de zi cu zi, cu multe promoții și surprize disponibile în fiecare săptămână. Gama froo bistro include hot-dogi în multe variante, cartofi prăjiți aurii și bărcuțe de cartofi umpluți, burgeri hrănitori, kebab și caserole, plus nuggets crocanți și crenvurști în aluat de porumb corn dogs. Oferta include și churros, perfecți împreună cu o cafea aromată și foarte apreciați de clienți. Când pregătește oferta, froo nu uită de ocaziile speciale.

„Anul acesta de Ziua Îndrăgostiților, am pregătit ceva special pentru clienții noștri, ajutându-i să petreacă momente de neuitat împreună cu mâncăruri delicioase. La froo, ne place să surprindem și să ne încântăm clienții cu combinații de arome îndrăznețe și produse distractive, neașteptate, care transformă momentele de zi cu zi în ceva extraordinar”, spune Ioana Ionitescu, Director Comercial Froo România.

Hot dog, cea mai populară gustare de la froo bistro, este disponibilă într-o ediție limitată pentru a sărbători Ziua Îndrăgostiților – Mr. Lava este o combinație unică de chiflă roz, crenvurșt și sos de cireșe și chili, o combinație de dulce și ușor picant. Este o opțiune pentru clienții care caută arome noi, care se remarcă față de alte gustări, la prețul de 5,50 lei /buc. Iubitorii de bucătărie italiană pot încerca Căsătorește-te cu mine – paste cu pui într-un sos de mascarpone, delicat și cremos, disponibil la prețul de 19,99 lei /buc. froo a pregatit și Foodini Iubește-mă la prețul de 9,99 lei /buc. Smoothie-ul 100% pe bază de plante este o combinație de cireșe, pitaya și semințe de chia, oferind organismului vitaminele C, B și zinc. Oferta froo de Ziua Îndrăgostiților include și combo-uri de cafea 200 ml și gogoașă în formă de inimioară, cu umplutură suculentă de zmeură, glazură roz cu picățele roșii. Combo-ul este disponibil la prețul de 7 lei /combo.

Versiunea de Ziua Îndrăgostiților a hot dog-ului Mr. Lava este a treia ediție specială a acestui produs popular din gama froo bistro.

froo sunt magazine moderne echivalentele locale ale magazinelor Żabka care operează în Polonia. Peste 80% din sortiment cuprinde mărci românești cunoscute și apreciate și mărci internaționale de la furnizori români. Oferta include, de asemenea, produse de la branduri poloneze cunoscute și mărci private locale, cum ar fi sandvișurile Tommy Bites, produsele de prânz Good Soul și gustările lichide Foodini.

Sub bannerul froo bistro, o gamă largă de gustări calde, cum ar fi hot dog și cartofi prăjiți și cafea sunt, de asemenea, disponibile în toate punctele de vânzare. Oferta este concepută pentru clienții care doresc să-și satisfacă rapid foamea și setea în drum spre casă, spre serviciu sau școală și să sprijine zonele rezidențiale pentru cumpărături zilnice, comode și rapide.

  • Alte articole:

    Capacitatea de economisire a românilor și interesul pentru creditare în 2025

    Provocările din 2024 și perspectivele incerte din acest an continuă să afecteze puterea de cumpărare a românilor și capacitatea lor de a economisi. Creșterea prețurilor și cheltuielile mai mari decât…

    Citeste articolul
    Noul model Triumph Trident 660 se lansează oficial în România

    Triumph București, reprezentanță oficială a Triumph Motorcycles, lansează în showroom-ul din Șoseaua Pipera nr. 48, București, în premieră pentru România, noul model Triumph Trident 660. Acesta continuă legenda primului Triumph…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Magazinele froo propun gustări roz în ediție limitată, în contextul Valentine’s Day și Dragobete

    Magazinele froo propun gustări roz în ediție limitată, în contextul Valentine’s Day și Dragobete

    Finanțare de 140.000 EUR pentru inițiativele comunitare din București, prin Platforma de mediu pentru București

    Finanțare de 140.000 EUR pentru inițiativele comunitare din București, prin Platforma de mediu pentru București

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD