Caravana Xiaomi – spațiu pop-up interactiv în București, pentru pasionații de tehnologie

Caravana Xiaomi, eveniment special cu o primă etapă dedicată iubirii și tehnologiei, debutează în perioada 14-16 februarie 2025 și aduce în fața publicului noua serie Redmi Note 14, alături de oferte și provocări speciale pentru participanți.

Un spațiu pop-up interactiv unde tehnologia întâlnește distracția, Caravana Xiaomi oferă publicului ocazia de a explora cele mai noi produse, participa la provocări captivante și câștiga premii surpriză.
Special, în cadrul provocării „All Star Durability”, utilizatorii pot testa și se pot convinge de rezistența impresionantă a seriei Redmi Note 14, alături de influencerii Xiaomi.

Cu un sistem de camere AI cu rezoluție mare, durabilitate de vârf și experiență impresionantă, seria Redmi Note 14 aduce upgrade-uri complete și caracteristici de flagship publicului larg.
Seria Redmi Note 14 este concepută pentru a oferi o experiență foto completă, îmbinând performanța de ultimă oră cu versatilitatea intuitivă. În acest scop, au fost introduse diverse funcții creative, cum ar fi fotografiile dinamice, care dau viață fiecărei imagini cu mișcări subtile, și video dual pe multe dintre modele, care permite utilizatorilor să înregistreze simultan atât prin camerele din față, cât și din spate, pentru a captura mai multe perspective.

Pe parcursul lunii februarie, utilizatorii care achiziționează un produs din seria Redmi Note 14 de pe www.mi.com pot opta și pentru wearables și accesorii la prețuri speciale:

Redmi Watch 5 la 499,99 lei;

Xiaomi Smart Band 9 Pro la 209,99 lei;

Xiaomi Smart Band 9 la 129,99 lei;

Încărcător Xiaomi 120W la 129,99 lei;

Încărcător Xiaomi 67W la 69,99 lei.

Programul primei etape a Caravanei Xiaomi este:

14 februarie 2025 – Parcarea Băneasa Shopping City, între orele 16:00 – 21:00;

15 februarie 2025 – Parcarea Băneasa Shopping City, între orele 14:00 – 20:00;

16 februarie 2025 – AFI Cotroceni, Intrarea Galaxy, între orele 12:00 – 18:00.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 685,8 milioane în septembrie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 861,4 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al șaselea an consecutiv.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

  • Alte articole:

    Capacitatea de economisire a românilor și interesul pentru creditare în 2025

    Provocările din 2024 și perspectivele incerte din acest an continuă să afecteze puterea de cumpărare a românilor și capacitatea lor de a economisi. Creșterea prețurilor și cheltuielile mai mari decât…

    Citeste articolul
    Noul model Triumph Trident 660 se lansează oficial în România

    Triumph București, reprezentanță oficială a Triumph Motorcycles, lansează în showroom-ul din Șoseaua Pipera nr. 48, București, în premieră pentru România, noul model Triumph Trident 660. Acesta continuă legenda primului Triumph…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Magazinele froo propun gustări roz în ediție limitată, în contextul Valentine’s Day și Dragobete

    Magazinele froo propun gustări roz în ediție limitată, în contextul Valentine’s Day și Dragobete

    Finanțare de 140.000 EUR pentru inițiativele comunitare din București, prin Platforma de mediu pentru București

    Finanțare de 140.000 EUR pentru inițiativele comunitare din București, prin Platforma de mediu pentru București

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    Fundația Țiriac a donat microbuz către Federația Română de Haltere, încurajând performanța sportivă

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

    În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD