URSUS oferă 1% din vânzări pentru protejarea habitatului natural al urșilor și a locuitorilor din zona Munților Făgăraș

URSUS contribuie cu 1% din valoarea vânzărilor produselor URSUS Premium și URSUS Fără Alcool, din perioada noiembrie – decembrie 2024, către Fundația Conservation Carpathia, pentru a susține protejarea habitatului urșilor din Munții Făgăraș și a comunităților locale. Demersul se desfășoară, pentru al treilea an consecutiv, sub îndemnul „Ascultă ursul din tine și fă bine” și face parte din ambiția URSUS de a se implica în proiecte de responsabilitate socială.

La finalul campaniei din acest an, suma va fi redirecționată către Fundația Conservation Carpathia pentru a fi investită în acțiuni concrete. În ultimii 2 ani, suma strânsă a fost de 1.320.000 lei și a fost folosită pentru monitorizarea a 80.000 de hectare de pădure în Munții Făgăraș timp de 6 luni pe an și pentru protejarea a 11.600 de gospodării prin susținerea directă a echipelor de intervenție rapidă. Pentru a crește gradul de conștientizare privind acestă cauză, inițiativa este susținută și de o schimbare temporară de ambalaj – consumatorii vor recunoaște cu ușurință berile URSUS ediție limitată deoarece imaginea logo-ului emblematic este înlocuită cu cea a ursului brun carpatin.

Inițiativa „Ascultă ursul din tine și fă bine” este detaliată pe site-ul dedicat campaniei – ursus.ro/pentruursi și pe paginile de social media ale brandului.

Istoria berii URSUS a început în anii 1878 în Cluj, unde a fost produsă pentru prima dată, iar de la nivel local, a început apoi să fie distribuită la nivel național în 1995. Astăzi, URSUS este Regele Berii în România și unul dintre cele mai puternice branduri locale, dar care se bucură de apreciere și recunoaștere și la nivel global. De-a lungul timpului, URSUS a fost pe rând prima bere românească cu reclamă TV, prima bere românească în doză, prima bere românească în sticlă verde, prima bere românească în sticlă cu aspect embosat, dar si prima bere care a lansat un mix de bere și limonadă fără alcool).
URSUS a fost și va fi mereu orientat spre inovare, pentru a satisface cele mai înalte standarde și gusturi, astfel încât, în anii recenți, portofoliul a cunoscut o diversificare bogată. În prezent, din gama extinsă URSUS mai fac parte: URSUS fără alcool si specialitățile URSUS Pilsner, Nefiltrata de Grau, IPA si Black.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International. 

Fundația Conservation Carpathia contribuie la conservarea și refacerea ecosistemelor naturale din Munții Carpați, în beneficiul biodiversității și a comunităților locale. Din anul 2009 și până astăzi, proiectul a salvat de la exploatare peste 27.000 de hectare de păduri și pășuni alpine în sudestul Carpaților Meridionali, și a refăcut păduri pe 1.819 de hectare, prin plantarea a peste 4 milioane de puieți, a creat o zonă de management cinegetic activ pe o suprafață de 80.000 ha și contribuie la bunăstarea comunităților din vecinătatea pădurilor protejate prin proiecte sociale, de educație și de dezvoltare de afaceri verzi.

  • Alte articole:

    Tichetele de masă, primele de sărbători, abonamentele medicale și munca remote, în top beneficii pentru angajați

    83% dintre angajații participanți la cel mai recent sondaj eJobs au declarat că primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează. Tichetele de masă continuă să fie beneficiul care se…

    Citeste articolul
    Maratonul Nisipului în 2025: competiții sportive pentru toate nivelurile de pregătire și activități recreative

    În weekendul 17–18 mai 2025, plaja din Constanța devine punctul de atracție pentru alergătorii din întreaga țară și din străinătate, odată cu ediția aniversară a Maratonului Nisipului. Evenimentul, ajuns la…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale