SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză – campanie Oxygen pentru Garanti BBVA

Garanti BBVA România a lansat “SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză”, un nou capitol din cadrul celei mai importante campanii integrate a băncii, semnate de Oxygen, menite să promoveze funcționalitățile de creditare online disponibile în aplicația de Mobile Banking a Garanti BBVA România.

Campania aduce în prim-plan personaje cu planuri puse pe pauză, gata să transforme în realitate lucrurile la care aspiră. Alături de acestea apar membrii trupei Blue Noise, care le însoțesc acapella, oferindu-le prin ritm și voce un impuls de încurajare, pentru a-și duce planurile la capăt. Trupa Blue Noise a compus special pentru această campanie o piesă originală, cu un mesaj pozitiv, care subliniază forța lui SE POATE și energia de a transforma planurile în realitate.

„Ne bucurăm să vedem cum, alături de Garanti BBVA, creștem constant platforma de comunicare SE POATE, care acum a intrat într-o nouă etapă. Spun o nouă etapă, pentru că deja am ajuns la un al doilea asset de brand, menit să fie folosit pe termen lung într-o comunicare diferențiatoare, atât pentru bancă, cât și în întreg sectorul bancar. Campania acestui final de an este una care cântă și încântă, transmițându-le consumatorilor mesajul cu care deja i-am obișnuit de câțiva ani încoace, sub forma unui boost pozitiv de energie, într-un an în care unii dintre români încă și-au pus planurile pe pauză. Astfel, îi încurajăm și îi ajutăm să redescopere bucuria de a sărbători orice vis împlinit, printr-o serie de execuții pentru TV, dar și alte medii, cântate de un band care sună la fel de bine ca soluția de finanțare, care scoate visurile de pe pauză și le aduce la realitate”, spune Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

„Prin soluția de creditare 100% online de la Garanti BBVA, dorim să ne susținem clienții să își reia planurile puse pe pauză și să se bucure pe deplin de acestea. Atunci când ai acces la o soluție rapidă, chiar prin intermediul propriului smartphone, planurile încep să sune ca o muzică plăcută pentru urechile tale”, a declarat Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Aria Soluţii Clienți, Garanti BBVA România.
Campania prinde viață pe toate ecranele și în toate spațiile unde oamenii caută inspirație și distracție. De la o variantă creată special pentru cinematograf, până la conținut adaptat celor mai recente tendințe digitale, mixul de comunicare aduce mesajul SE POATE în contexte diverse și memorabile, completat de colaborarea cu influencerii și actorii Adrian Nartea și Denis Hanganu.

Piesa originală SE POATE, creată de Blue Noise, completează perfect spotul și are toate șansele să-ți rămână în minte, după ce îl vizionezi.

Anul trecut, Garanti BBVA România a sărbătorit 25 de ani de prezență pe piața din România, un moment important marcat printr-o amplă campanie de ATL – SE POATE. Tot atunci a fost lansată și platforma de comunicare cu același nume, prin intermediul căreia Garanti BBVA și-a dorit să scoată în evidență atitudinea optimistă a oamenilor, care reușesc să treacă peste provocări.

Prin intermediul aplicației de Mobile Banking a Garanti BBVA România, clienții existenți sau cei ce devin clienti ai băncii au posibilitatea de a solicita credite de nevoi personale sau Bonus Card 24/7, de oriunde și la orice oră. Procesul complet digitalizat elimină necesitatea vizitelor în agenții și asigură un timp de răspuns rapid.

Echipa Oxygen:
Cosmin Baba – Creative Director
Denisa Armașu – Group Creative Director
Silvia Dumitru − Group Creative Director
Iarina Comănescu – Copywriter
Anișoara Mina – Senior Art Director
Madi Cernat – Group Account Director
Bianca Gurzu – Senior Account Manager
Anastasia Dorobanțu – Account Executive
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Nicola Neagu – Social Media Manager
Liviu Isop – AV Director
Daniela Apostol – Traffic Manager

Banca Garanti BBVA face parte din Grupul Garanti BBVA România, alături de Garanti BBVA Leasing, Garanti BBVA Credite de Consum și Garanti BBVA Fleet Management. Garanti BBVA România este deținută de Garanti BBVA, a doua cea mai mare bancă privată din Turcia după dimensiunea activelor consolidate, având ca acționar majoritar grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA). În 2023, banca a celebrat 25 de ani de prezență activă în cadrul sistemului bancar românesc.

  • Alte articole:

    URSUS oferă 1% din vânzări pentru protejarea habitatului natural al urșilor și a locuitorilor din zona Munților Făgăraș

    URSUS contribuie cu 1% din valoarea vânzărilor produselor URSUS Premium și URSUS Fără Alcool, din perioada noiembrie – decembrie 2024, către Fundația Conservation Carpathia, pentru a susține protejarea habitatului urșilor…

    Citeste articolul
    Braiconf, brandul emblematic al cămășilor bărbătești din România, își diversifică portofoliul

    Compania Braiconf, sinonimă cu excelența în producția de cămăși bărbătești de aproape un secol, marchează un nou capitol în istoria sa prin relansarea magazinului propriu și extinderea portofoliului cu produse…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză – campanie Oxygen pentru Garanti BBVA

    SE POATE să-ți reiei planurile puse pe pauză – campanie Oxygen pentru Garanti BBVA

    URSUS oferă 1% din vânzări pentru protejarea habitatului natural al urșilor și a locuitorilor din zona Munților Făgăraș

    URSUS oferă 1% din vânzări pentru protejarea habitatului natural al urșilor și a locuitorilor din zona Munților Făgăraș

    Braiconf, brandul emblematic al cămășilor bărbătești din România, își diversifică portofoliul

    Braiconf, brandul emblematic al cămășilor bărbătești din România, își diversifică portofoliul

    O nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie 2024, în magazine Lidl, Penny, Auchan și Kaufland

    O nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie 2024, în magazine Lidl, Penny, Auchan și Kaufland