Lanțul de cofetării Dulcinella România se dezvoltă prin unități în sistem de franciză

Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, a lansat modelul de dezvoltare prin franciză, acest pas fiind parte a strategiei companiei de a deveni lider de piață în următorii ani, prin deschiderea a 200 de unități. În plus, managementul vizează ca până la finalul acestui an, să deschidă deja două cofetării în franciză la Brașov.

Modelul de francizare Dulcinella Romania are două direcții de funcționare: cedarea în franciză a locațiilor existente (business ready-made) și oferirea de francize “de la zero”.

Pentru preluarea unui business ready-made, investiția se poate ridica la aproximativ 22.000 de euro și include taxa de franciză de 10.000 de euro, taxa de marketing 1.500 de euro, redevența lunară de 5% din vânzări, cât și o garanție de 10.000 de euro pentru bunurile oferite în custodie. Antreprenorii care vor prelua în regim de franciză locațiile deja deschise vor beneficia de clientela, infrastructura și toate echipamentele existente și vor avea obligația renovării locației în următoarele 12 luni, conform noului branding al companiei.

În cazul unei locații de la zero, investiția inițială se poate ridica la 70.000 – 120.00 de euro, dar proprietarii oferă mecanisme de reducere a investiției inițiale, precum oferirea de echipamente în custodie. Astfel, investiția se poate diminua cu minim 20.000-30.000 euro, în funcție de suprafața locației.

„Purtăm discuții pentru deschiderea de noi cofetării-patiserii în București, Brașov, Brăila, Constanța. Pentru 2025 estimăm deschiderea a 7 – 10 locații în franciză. Există deja un mare interes pentru franciza Dulcinella România, iar pentru noi acest lucru este esențial, pentru că ne dorim ca produsele noastre să ajungă la cât mai multă lume, peste tot în țară și în afara României”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella România.

Francizarea Dulcinella România se înscrie în strategia lanțului de cofetărie-patiserie de a deveni lider de piață până în 2029, prin dezvoltarea rețelei, dar și prin deschiderea unei noi fabrici de 7.000 mp, la Cernica, lângă București.

Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua are 18 cofetării-patiserii în România, fiind prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.

„Știm că în România sunt foarte mulți tineri antreprenori care vor să-și deschidă un business, iar noi le oferim ocazia de a construi pe o bază deja existentă, de a investi într-un brand deja cunoscut, care creează și comercializează produse din ingrediente naturale. În plus, toate noile cofetării-patiserii vor fi dezvoltate conform noului concept, retro-modern și instagramabil, care reflectă strategia noastră pentru România și este deja prezent în cea mai recent deschisă cofetărie-patiserie, în centrul Bucureștiului”, a adăugat Ion Bouaru, cofondator Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Romania.

De la preluarea din 2023, fondul de investiții Cornelius H Group LTD, care deține Dulcinella Europa, a investit în rețeaua Dulcinella România peste 2,5 milioane de euro.

„Ce e special la Dulcinella România e că 99% din produsele noastre sunt unice pe piață, pentru că noi le dezvoltăm și le producem singuri, ținem cont constant de feedback-ul și preferințele clienților, de dorințele lor în materie de dulce și sărat. Avem și câteva produse românești care se găsesc și la alți producători, precum savarină, amandină, diplomat, din respect pentru piața pe care ne aflăm, dar restul produselor sunt create și semnate doar de noi, acesta fiind unul din avantajele de baza a francizei noastre, produsul unic pe piață”, explică Ion Mereacre, cofondator Cornelius H Group LTD.

Managementul Dulcinella estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 o creștere de 30% – la 6,5 milioane de euro – ca urmare a dezvoltării businessului în România, dar și la nivel internațional.

Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD.

Produsele sunt realizate în fabrica Dulcinella de la Târgu Neamț și sunt comercializate în rețeaua prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. Printre cele mai apreciate creații de cofetărie și patiserie se numără prăjituri precum Cușma lui Guguta, Smântânel sau Nicolae sau produse de patiserie precum plăcintele la tigaie ori cornulețele.

Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoReCa și retail. De asemenea, exportă produse în Franța și Marea Britanie.

  • Alte articole:

    Locuri de muncă pentru românii cu vârstă peste 45 de ani – analiză comportament în căutarea de joburi

    Cu puțin peste 100.000 de aplicări pe lună, candidații din segmentul de vârstă 45+ formează categoria profesională cu cel mai scăzut nivel de activitate din punctul de vedere al aplicărilor…

    Citeste articolul
    Real Estate Conference 2024 – eveniment la Hotelul Marmorosch din București, pe 5 noiembrie 2024

    Camera de Comerț Română pentru Diversitate (RDCC) și Camera de Comerț Româno-Britanică (BRCC) au anunțat organizarea conferinței Real Estate Conference 2024, care va avea loc la Hotelul Marmorosch din București…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    MAGNOR continuă investițiile în educația din România – dotări noi pentru Școala Gimnazială Sfântul Gheorghe din Craiova

    MAGNOR continuă investițiile în educația din România – dotări noi pentru Școala Gimnazială Sfântul Gheorghe din Craiova

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way