Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

Lenovo și FIFA au anunțat, în cadrul evenimentului anual Lenovo Tech World, dedicat inovației, un parteneriat prin care compania multinațională devine Partener Tehnologic Oficial al FIFA – principala categorie de sponsorizare FIFA – care include Cupa Mondială FIFA 2026™ din Canada, Mexic și Statele Unite și Cupa Mondială Feminină FIFA 2027™ din Brazilia.

Prin intermediul celor două turnee, Lenovo are oportunitatea de a-și consolida imaginea în rândul fanilor celui mai popular sport la nivel global. Mai mult decât atât, Lenovo va oferi tehnologii integrate și inovatoare care vor facilita accesul tuturor la acest sport și îl vor face mai atractiv, contribuind astfel la promovarea fotbalului în întreaga lume.

În cadrul turneelor mondiale din 2026 și 2027 vor fi utilizate produse, servicii și soluții Lenovo, inclusiv suita de inovații care valorifică și utilizează inteligența artificială (AI), laptopuri ThinkPad, tablete, telefoane Motorola și servere. Tehnologia va îmbunătăți experiența fanilor pe stadioane și în cadrul transmisiunilor globale, va îmbunătăți analiza datelor și va facilita accesul către acestea pentru toate țările implicate în fotbal, la nivel mondial.

„Fiind una dintre cele mai importante companii de tehnologie din lume, suntem încântați să ne asociem cu cel mai popular sport la nivel mondial. Lenovo va susține cele mai mari evenimente sportive și din industria divertismentului din istorie – evenimente ce vor include mai mulți spectatori, mai multe țări și o cerere globală fără precedent în materie de tehnologie și prelucrare a datelor. Lenovo este încântată să susțină viziunea FIFA de valorificare a tehnologiei, pentru a aduce plus-valoare jocului, a îmbunătăți experiența fanilor din întrega lume și a încuraja inovații care echilibrează condițiile de joc. Suntem încântați că tehnologia noastră de top și inovațiile AI vor avea un rol semnificativ în următoarele turnee, demonstrând lumii impactul pe care îl au noile tehnologii inteligente”, a declarat CEO-ul și președintele Lenovo, Yuanqing Yang.

Președintele FIFA, Gianni Infantino, a adăugat: „În cadrul FIFA, ne-am angajat să promovăm fotbalul la nivel global și să îl facem mai accesibil tuturor. Suntem încântați că Lenovo ni s-a alăturat în această călătorie și că vom colabora pentru a implementa tehnologii, inovații și programe care contribuie la popularizarea acestui sport. Prin îmbinarea datelor și a tehnologiei, vom putea să ne cunoaștem mai bine fanii pentru a le crea experiențe de neegalat și de neuitat la Cupa Mondială FIFA 2026 și Cupa Mondială Feminină FIFA 2027. Prin intermediul parteneriatului cu Lenovo, vom continua să inovăm și să evoluăm, investind în tehnologie digitală și inteligență artificială pentru generațiile viitoare”.

Acest parteneriat istoric reprezintă prima colaborare dintre Lenovo și FIFA și valorifică experiența Lenovo în dezvoltarea de tehnologii care susțin multe competiții sportive emblematice la nivel mondial.

Despre Cupa Mondială FIFA 2026TM și Cupa Mondială Feminină FIFA 2027

Cupa Mondială FIFA™ din 2026 va reuni 48 de echipe și va fi găzduită de trei țări pentru prima dată în istorie. Turneul va reveni în SUA după ediția cu 24 de echipe din 1994, iar competiția din 2026 va fi găzduită pentru a treia oară de Mexic. Canada are o adevărată tradiție în găzduirea turneelor feminine și de tineret de top ale FIFA, inclusiv Cupa Mondială Feminină FIFA 2015™. Turneul masculin de seniori al FIFA din 2026 va avea loc pentru prima dată în Canada.

Cupa Mondială feminină FIFA 2027 va fi a zecea ediție a turneului și, la fel ca în Australia și Aotearoa Noua Zeelandă în 2023, va reuni 32 de echipe. Brazilia, participantă la toate Cupele Mondiale feminine FIFA™ din istorie, va avea onoarea de a găzdui prima Cupă Mondială feminină FIFA organizată vreodată în America de Sud.

Lenovo este o putere tehnologică globală cu venituri de 57 de miliarde de dolari US, clasată pe locul 248 în topul Fortune Global 500, și care deservește zilnic milioane de clienți din 180 de piețe. Cu o viziune îndrăzneață, prin intermediul căreia își propune să ofere tehnologii mai inteligente pentru toți, Lenovo a valorificat succesul obținut din poziția de cea mai mare companie de PC-uri din lume, extinzându-se cu un portofoliu complet de dispozitive compatibile, pregătite și optimizate pentru AI (PC-uri, stații de lucru, smartphone-uri și tablete), infrastructură (data center, stocare, edge, high performance computing și infrastructură software defined), software, soluții și servicii.

Investițiile continue ale Lenovo în inovații care schimbă lumea construiesc un viitor mai echitabil, demn de încredere și mai inteligent pentru toată lumea, indiferent unde se află. Lenovo este listată la bursa din Hong Kong sub Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).

  • Alte articole:

    Vânzările și pre-vânzările rezidențiale ale One United Properties în primele 9 luni din 2024 sunt de 190,6 milioane de euro

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, raportează vânzări și pre-vânzări rezidențiale de 190,6…

    Citeste articolul
    Noul Redmi 14C, disponibil în România: performanță înaltă și aspect ultra-subțire

    Noul Redmi 14C, disponibil de acum în România, îmbină designul elegant cu performanța impresionantă, pentru a îmbunătăți viața de zi cu zi. Aspectul ultra-subțire adaugă o notă de sofisticare, în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Lenovo devine partener tehnologic oficial al FIFA – anunț făcut public în cadrul Lenovo Tech World

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    Romanian Hospitality Awards – premiile industriei HoReCa, acordate pentru anul 2024

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării