BMW Skytop va fi produs într-o serie exclusivă – doar 50 de exemplare

BMW a pregătit un model special dedicat plăcerii exclusive de a conduce şi colecţionarilor de capodopere auto printr-un model produs într-o serie limitată. Pe drumul deschis de BMW 3.0 CSL, prezentat în 2022 pentru a marca cea de-a 50-a aniversare a BMW M GmbH, următorul model va fi BMW Skytop. Acest nou model întruchipează plăcerea de a conduce pentru care marca este renumită într-un design elegant atemporal caracterizat de măiestrie şi precizie în fiecare detaliu. Prezentat iniţial sub forma unui studiu de design ca BMW Concept Skytop la Concorso d’Eleganza Villa d’Este pe malul Lacului Como, roadsterul a stârnit valuri de entuziasm printre cunoscătorii şi pasionaţii de automobile veniţi la eveniment. Acest răspuns deosebit a determinat BMW să transforme conceptul într-o serie limitată la 50 de exemplare.

Decizia a fost anunţată de Adrian van Hooydonk, directorul BMW Group Design, la un eveniment găzduit de Casa BMW din Milano (Italia), unde a fost expus din nou studiul de design. De asemenea, a fost dezvăluit şi faptul că toate exemplarele BMW Skytop rezervate pasionaţilor şi colecţionarilor şi-au găsit viitorii proprietari într-un interval de timp foarte scurt. „BMW Skytop este un design cu adevărat exotic şi oferă o combinaţie de dinamică a condusului şi eleganţă la cel mai înalt nivel”, a declarat van Hooydonk. „Să putem anunţa în cele din urmă că acest automobil va fi construită este precum un vis devenit realitate. Vă mulţumim pentru răspunsul pozitiv din întreaga lume şi echipei pasionate care a lucrat la proiect.”

Dinamica şi eleganţa continuă tradiţia roadsterelor BMW legendare

BMW a prezentat recent şi modelul BMW 3.0 CSL într-o ediţie limitată. Producţia acestui automobil sport exclusiv a fost limitată tot la 50 de maşini. Ediţia specială a servit drept omagiu adus legendarului BMW 3.0 CSL „Batmobile” de la începutul anilor 1970.

BMW Skytop este un adevărat obiect de colecţie. Modelul decapotabil cu două locuri celebrează istoria roadsterelor emblematice de la BMW, printre care BMW 507 şi BMW Z8. Forma atletică sculpturală a caroseriei este construită din suprafeţe întinse, musculoase, definite de câteva linii precise. Forma pronunţată de săgeată a capotei, designul BMW ce evocă „nasul de rechin” şi spatele îngust sunt referinţe clare la BMW Z8.

La fel ca strămoşul său roadster legendar, BMW Skytop porneşte la drum cu cel mai puternic V8 din arsenalul mărcii. Motorul de 4,4 litri, pe benzină, generează o putere maximă de 460 kW/625 CP şi face echipă cu o transmisie Steptronic Sport cu opt trepte. Tracţiunea este maximizată de sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, care distribuie cuplul motor între toate cele patru roţi după cum este necesar şi optimizează stabilitatea şi dinamica în orice situaţie. Odată cu această configuraţie de propulsie, spectaculosul model cu două uşi va accelera de la 0 la 100 km/h în aproximativ 3,3 secunde.

Materiale exclusive şi măiestrie tradiţională

Designul exterior este evidenţiat de canelura pronunţată care se extinde de la capotă la bara de aluminiu de pe capota portbagajului. Aripioarele integrate discret în umerii uşilor iau locul mânerelor convenţionale şi, împreună cu jantele din aliaj uşor cu aripioarele complexe dintre spiţe, definesc aspectul curat şi graţios al maşinii. Grila BMW iluminată şi farurile joacă, de asemenea, un rol în aspectul progresiv al părţii frontale. Unităţile LED sunt poziţionate pe suporturi din aluminiu şi au cel mai subţire profil disponibil în prezent pentru farurile auto. Au fost dezvoltate personalizat pentru BMW Skytop şi grupează toate funcţiile de iluminare. Stopurile au şi ele un design foarte subţire şi poartă tema de design progresiv a BMW Skytop către partea din spate.

Asemenea rollbarului acoperit cu piele din spatele scaunelor, luneta complet retractabilă şi soft topul decorat cu piele generează un sentiment de roadster autentic. Cele două secţiuni detaşabile ale acoperişului, care sunt finisate cu piele sintetică de înaltă calitate, sunt depozitate într-un compartiment special din portbagaj.

Schema armonioasă de culori asigură o tranziţie vizuală lină de la interior la exterior – atât cu soft topul deschis, cât şi închis. În spatele maşinii, culoarea maro roşcat a plafonului se revarsă în culoarea Floating Sundown Silver a exteriorului. Tranziția elaborată de culoare a fost aplicată manual de vopsitori experimentaţi.

Ambianţă inimitabilă, funcţii rafinate şi echipamente de înaltă calitate

Şi în interiorul BMW Skytop, măiestria, precizia, materialele alese cu atenţie şi tonurile calde creează un sentiment de lux şi eleganţă. În armonie cu alte elemente de design interior, scaunele din piele, accentuate de decoraţiunile în stil brogue, vin în aceeaşi nuanţă de maro folosită pentru acoperiş. Aplicaţiile de cristal încorporate în cockpit contribuie, de asemenea, la atmosfera somptuoasă de la bord.

Caracterul exclusiv al BMW Skytop este subliniat în plus de dotările cu echipamente de înaltă calitate, cum ar fi funcţia soft-close a uşilor şi sistemul de sonorizare Bowers & Wilkins Diamond Surround. BMW Live Cockpit Professional include BMW Head-Up Display color, care proiectează informaţii despre condus şi navigaţie direct în câmpul vizual al conducătorului.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup