Coșuri cadou GourmetGIFT.ro: Creștere de 28% a cifrei de afaceri în 6 luni, 2 noi linii de producție, gamă private label în categoria de dulciuri

La șase luni de la numirea lui Adrian Tiron ca General Manager, GourmetGIFT România a prezentat primele rezultate ale noii strategii de dezvoltare, care include expansiunea regională. Compania a lansat două noi linii de producție pentru pachete cadou și două noi verticale de business: gama private label în categoria de dulciuri și o divizie specializată pe comerț electronic.

GourmetGIFT.ro a accelerat planul de investiții în cadrul noii etape de dezvoltare lansate în contextul împlinirii a 15 ani de prezență susținută pe piața românească de cosuri cadou gourmet. Veniturile au înregistrat deja o creștere de 28%, astfel că s-a decis extinderea capacității de producție pachete cadou, tocmai pentru a susține cererea mai mare de coșuri de Crăciun și coșuri cadou corporate în general.

Noul catalog de cadouri de Crăciun 2024, lansat oficial

Trimestrul 4 marchează lansarea celei mai ample campanii de Crăciun, cu peste 160 de variante de cadouri de Craciun. Accentul este pus pe soluțiile practice pentru fidelizarea angajaților, adaptate la trendurile internaționale și specificul local.

„Am realizat acțiuni rapide în sprijinul planurilor noastre ambițioase, dar raționale și bine conturate, pe baza nucleului deja existent. Suntem un promotor al categoriei de cadouri gourmet în România și ne asumăm în continuare acest rol de trendsetter, cu acțiuni și alegeri pe care le imprimăm în sectorul de specialitate, preluate apoi de concurență în calitate de noi standarde ale industriei”, a declarat Adrian Tiron, care este General Manager al GourmetGIFT România începând cu data de 1 aprilie 2024, după o carieră de peste 20 de ani în corporații.

Accent pe sectorul de comerț online, cu băuturi premium și de lux

Jucător de top pe segmentul de cadouri gourmet, cu planuri de extindere dincolo de granițele țării, GourmetGIFT.ro devine una dintre cele mai dinamice prezențe pe nișa de băuturi online, cu perspective de creștere bazate pe ascensiunea e-commerce.

Ca retailer online, brandul este activ cu promovare în social media, țintind publicul activ, care prețuiește timpul personal și care își dorește să beneficieze de livrare rapidă de băuturi premium, la prețuri corecte, dintr-o largă selecție de produse de la branduri prestigioase cu reputație internațională, inclusiv mărci de lux, cu totul exclusiviste.

Green Christmas, anul 2 – demers sustenabil de tip ESG

Creșterea vânzărilor de cosuri cadou și atragerea de noi clienți de tip business în portofoliul GourmetGIFT România confirmă direcția bună și încrederea românilor în serviciile oferite de companie. În contextul apropierii Sărbătorilor de iarnă, continuă campania Green Christmas, ajunsă astfel în cel de-al doilea an. Demn de remarcat este faptul că tot mai multe firme partenere sunt interesate să se alăture acestui demers ESG (Environmental, social, and governance), principiu de investiții care acordă prioritate problemelor de mediu, problemelor sociale și guvernanței corporative, compatibil cu deciziile de responsabilitate socială corporativă.

Perspective de creștere pentru industria globală de cadouri corporate

GourmetGIFT România activează pe o piață în creștere, cu estimări de creștere anuală de 7,9% pentru 2024 și 2025 în industria globală de cadouri corporate. În România, bugetele pentru cadouri variază semnificativ, reflectând diversitatea pieței locale.

Retailer și producător de coșuri cadou gourmet cu 15 ani de prezență activă, GourmetGIFT România propune soluții flexibile pentru clienții corporate, dar servește cu maximă atenție și clienții individuali în mediul online. Elementul comun al tuturor cadourilor – promisiunea de „efect WOW” care duce acțiunea de dăruire la un nivel superior.

  • Alte articole:

    Tranzacțiile transfrontaliere de ecommerce în CEE au crescut cu 15% în 2024, la 24 de miliarde de euro

    Tranzacțiile de comerț electronic transfrontalier din Europa Centrală și de Est (CEE) au crescut cu 15% în 2024, atingând 24 de miliarde de euro, potrivit CEE Ecommerce Survey realizat de…

    Citeste articolul
    Cererea de închiriere pentru spații de birouri, susținută de oferta redusă și de tendința de revenire la birou

    Piața de birouri din București se află într-un proces de transformare semnificativă după un deceniu de dezvoltare intensă. Oferta de spații noi a atins minime istorice, în timp ce în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Creștere de 27% în 2024 pentru GourmetGIFT, lansarea colecției de Paște 2025 și noi acțiuni de marketing

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Brandocracy, platforma de consultanță strategică în branding și marketing – avans anul de 15% în ultimii 3 ani

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale

    Maşina Germană a Anului și alte distincții de top: BMW a început 2025 cu numeroase premii internaționale