Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

Betano, operator european de top al industriei de pariuri sportive și cazinou online, prezintă cel mai nou Hit din Betano Casino – Antonia devine ambasadorul brandului Betano în România, prin intermediul unei campanii de comunicare construită să evidențieze personalitatea vibrantă, energia și puterea de star a vedetei. Îndrăgita artistă interpretează melodii unice în seria de spoturi TV ale campaniei „Următorul Casino Hit poate fi al tău” și creează o fuziune dinamică de inovație și divertisment pentru publicul larg.

Hit-ul din Casino se aude pe Betano toamna aceasta cu o experiență de joc completă, peste 4000 de sloturi, retrageri instant și distracție imersivă. Antonia dezvăluie hitul din Casino într-o campanie vibrantă, în trei ipostaze diferite, care îl au ca protagonist pe utilizator în momente de consum cotidiene transformate prin intermediul Betano într-un festival al distracției. Mesajul campaniei se concentrează pe evidențierea oportunităților de divertisment aflate la un singur click distanță, prin versuri unice și piese dedicate, care surprind vibe-ul distracției din Betano Casino.

Asocierea Betano cu Antonia, una dintre cele mai cunoscute și iubite artiste din România, reprezintă un pas natural în evoluția și consolidarea strategică a brandului pe zona de influencer marketing, Betano colaborând deja cu vedete cu renume în spațiul virtual și TV.

„Colaborarea cu Betano are la bază o valoare comună pe care o împărtășim: divertisment de calitate cu focus pe construirea unei comunități puternice. Betano este un lider în zona de inovație și tehnologie, primul brand din industrie care are colaborări internaționale fabuloase pe zona de sport cu FIFA și UEFA”, a menționat Antonia.

“Noua colaboare cu Antonia reprezintă un pas important al angajamentului nostru continuu de a ne asocia cu parteneri de top pentru a oferi cea mai bună experiență de divertisment utilizatorilor Betano. La Betano, inovația face parte din ADN-ul brandului și al strategiei noastre, iar această colaborare subliniază eforturile noastre de a oferi constant experiențe premium, inedite și localizate utilizatorilor noștri. Colaborarea reflectă spiritul inovator al brandului, fresh și premium, alături de atenția pe care o acordăm în transformarea provocărilor în oportunități de îmbunătățire a experiențelor oferite în mediul digital”, a declarat Roxana Ciocănău-Dinescu, Senior Marketing Manager Betano România.

Betano este un partener de încredere al celor mai mari competiții sportive din lume, UEFA EURO 2024™, Copa America 2024, Qatar 2022 World Cup, competiții locale precum Cupa României Betano, dar și al echipelor locale și internaționale Universitatea Craiova, FCSB, Aston Villa, FC Porto, FC Viktoria Plzen și multe altele. Mai mult, Betano a scris istorie prin parteneriatele internaționale cu UEFA EURO 2024™ și World Cup 2022, fiind primul operator de pariuri sportive și Casino care a sponsorizat cele două campionate. La sfârșitul lunii august 2024, Kaizen Gaming și brandul său premium Betano devin sponsor global oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League.

Kaizen Gaming este una dintre cele mai mari companii GameTech din lume. Cu accent pe Tehnologie și Oameni, își propune să îmbunătățească experiența de pariuri pe care o oferă milioanelor de clienți din întreaga lume și să ofere divertisment fanilor sportului într-un mod distractiv și responsabil.

Kaizen Gaming deține brandul premium de pariuri sportive și jocuri online Betano, cu o prezență solidă pe piețele din Europa și America Latină. De asemenea, a intrat recent în Africa și America de Nord prin lansările din Nigeria și Ontario. La nivel global, compania are peste 2.500 de angajați.

Kaizen Gaming este recunoscut drept un jucător de top pe piața globală a pariurilor sportive și a jocurilor de noroc, primind mai multe premii ale industriei, inclusiv o premieră mondială de cinci trofee într-un singur an la EGR Operator Awards 2023 („Operatorul de Pariuri Sportive al Anului”, „Campania de Marketing a Anului”, „Cea Mai Bună Platformă de Pariuri Sportive Mobilă”, „Cel Mai Bun Produs Dezvoltat In-House” și „Cel Mai Bun Operator de Pariuri Live”).

  • Alte articole:

    Rebranding pentru rețeaua de cofetării Dulcinella, care în prezent numără 18 unități

    Dulcinella, business românesc de cofetărie și patiserie cu produse cu rădăcini basarabene, a investit 100.000 de euro în prima unitate lansată după rebrandingul rețelei și ajunge astfel la 18 unități.…

    Citeste articolul
    MAMBricolaj – extinderea portofoliului de produse și reorganizarea magazinelor

    MAMBricolaj, lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de Valori București, transformă vizitele în rețeaua de magazine într-o experiență memorabilă, unică…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte