MAGNOR a contribuit la finalizarea a 10 proiecte de renovare a școlilor și grădinițelor din mediul rural în colaborare cu Asociația BookLand

MAGNOR, compania care oferă cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux și electronice, cu experiență de peste 16 ani în creditarea pe termen scurt, tip amanet și servicii de schimb valutar, a finalizat, în colaborare cu Asociația BookLand, zece proiecte de renovare de școli și grădinițe din mediul rural. Dedicându-se proiectelor de responsabilitate socială, MAGNOR susține, prin intermediul Asociației Bine Pentru Oameni, programul de refacere a infrastructurii educaționale rurale derulat de către BookLand sub deviza „Împreună Construim Oameni”.

Școli și grădinițe din județele Olt, Buzău, Bihor, Alba, Ialomița, Covasna, Harghita, Sălaj și Dâmbovița primesc acum copiii în spații sigure, moderne și atractive. Lucrările de renovare au vizat de la mutarea toaletelor în interior și schimbarea instalațiilor electrice, termice, a parchetului deteriorat și acoperișurilor vechi, la dotări cu tehnologie și amenajarea sălilor de sport.

„Ne bucură că sute de copii din țară pot merge la școli și grădinițe care acum arată așa cum e firesc în secolul 21. Dar, mai mult decât renovarea instituțiilor de învățământ, suntem încântați că putem interveni pentru prevenirea abandonului școlar și schimbarea mentalităților, în sensul conștientizării importanței educației. Acest lucru este posibil prin colaborarea cu BookLand, prin intermediul Asociației Bine Pentru Oameni, cărora le mulțumim pentru oportunitate. Avem convingerea că Împreună Construim Oameni și astfel proiectăm un viitor mai bun pentru societatea noastră”, spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.

Lider pe segmentul său de activitate, holdingul susține, prin intermediul Asociației Bine Pentru Oameni, proiectul cel mai ambițios al BookLand – construirea unui Campus Preuniversitar Profesional în sistem Dual, în comuna Vulturești din județul Argeș, un proiect ale cărui costuri de construcție se ridică la peste 5 milioane de euro. Estimat să fie finalizat anul viitor, centrul educațional va pregăti copii din toate ciclurile de învățământ, de la cel primar la cel postliceal. Ridicat pe o suprafață de 72.000 de metri pătrați, campusul va găzdui 300 de elevi, care vor avea la dispoziție laboratoare și ateliere de lucru, bibliotecă, săli de cursuri, de spectacole și terenuri de sport. Pe lângă acestea, în campus vor exista o cantină, spălătorie, frizerie, livadă și mini-fermă de animale, seră și grădină de legume proprie. Iar acesta este doar începutul, pentru că, prin intermediul sponsorizărilor, se urmărește crearea de astfel de campusuri în fiecare județ al țării.

„Știm cu câtă trudă se construiesc lucrurile trainice. Mai știm și că nimic nu este imposibil atunci când pui suflet și muncești cu pasiune. Iar cele 80 de școli și grădinițe pe care le-am renovat în doar patru ani cu sprijinul partenerilor noștri de nădejde ne stau deja dovadă. Acum, Asociația BookLand face pasul următor: revoluționăm sistemul educațional construind un Campus profesional în sistem dual în mediul rural, la sat – acolo unde este mai mare nevoie. Și suntem recunoscători să avem alături de noi Asociația Bine pentru Oameni, un partener care ne împărtășește convingerile, valorile și viziunea pentru viitorul învățământului românesc. Suntem convinși că investiția pe care o facem azi în tineri și în educație se va întoarce înzecit, pentru binele acestei țări”, spune Mihaela Petrovan, președinte Asociația BookLand.

Școală de vară și lecții de educație financiară pentru copiii angajaților

Eforturile MAGNOR de a sprijini educația, inclusiv cea financiară nu se opresc aici. Compania organizează în fiecare an Școala de Vară „Golden Future”, un program dedicat copiilor angajaților, care își propune să le ofere o experiență unică de învățare prin îmbinarea cunoștințelor teoretice cu cele practice. Participanții au urmat cursuri susținute de reprezentanți ai departamentelor comerciale, HR și marketing și au avut sesiuni de pregătire practică în magazinele MAGNOR. În plus, cei care au urmat cursurile Școlii de Vară „Golden Future” au putut participa și la lecții de educație financiară.

„MAGNOR vine în sprijinul comunității asumându-și inclusiv un rol de formator. În cadrul organizației, punem un accent deosebit pe dezvoltarea personală și profesională a angajaților. Și pentru că există un mare interes, am extins aceste programe și pentru copii. Prin cursurile de educație financiară dorim să transmitem adolescenților cunoștințe pentru gestionarea economiilor personale, planificarea bugetului, riscuri, oportunități și, în general, urmărim să-i ajutăm să dobândească abilități financiare esențiale, atât de necesare în lumea de astăzi”, mai spune CEO-ul MAGNOR, Cosmin Popovici.

Lider al industriei de profil cu experiență de peste 16 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.

Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup