Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics: afaceri de 19,4 milioane de euro în S1, 2024

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, dedicat implementării inovațiilor pe piața medicală pentru îmbunătățirea calității vieții pacienților, și-a depășit obiectivele propuse pentru prima jumătate a anului, printre care creșterea sustenabilă a cifrei de afaceri, consolidarea poziției grupului pe piața farmaceutică din România și extinderea regională.

Față de primele șase luni ale anului 2023, grupul a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 12%, atingând astfel 19,4 milioane de euro, și o creștere a EBITDA cu 7%, ceea ce demonstrează succesul implementării strategiei de creștere și inovare.

„Rezultatele noastre reflectă o performanță crescută comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Ne concentrăm cu toții, la nivel de management al companiei, pe îmbunătățirea mai multor indicatori de performanță financiară, pentru ca grupul nostru să rămân un partener solid financiar într-o perioadă atât de imprevizibilă”, explică Octavian Iacob, Cofondator Direct Pharma Logistics.

Un alt obiectiv important al Direct Pharma Logistics a fost acela de a crea un Comitet Director al Grupului cu obiectivul principal de a face tranziția de la un management bicefal reprezentat de către cei doi acționari principali, la un model de management multicefal. Această formă de conducere va aduce la masa deciziilor mai mulți profesioniști cu experiență importantă care, împreună, vor consolida și vor dezvolta acțiunile grupului.

În același timp, Direct Pharma Logistics continuă să își consolideze poziția pe piața farmaceutică prin inovații semnificative și tratamente de ultimă generație, accesibile și eficiente, care să sprijine pacienții în gestionarea bolilor cronice și să contribuie la bunăstarea comunității.

În primele șase luni din 2024, au fost introduse în portofoliul grupului mai multe produse noi, precum și producători noi, un factor important care a dus la creșterea vânzărilor și consolidarea poziției pe piață. Lansarea celor 5 produse noi, un mix de medicamente, suplimente alimentare si dispozitive medicale, vin in completarea portofoliului existent și acoperă mai multe arii terapeutice: două produse în aria de afecțiuni ginecologice, un produs în sfera de imunitate, iar alte două noi produse au fost lansate în zona de SNC – psihiatrie.

„Pentru noi, sănătatea și siguranța pacienților sunt în centrul tuturor acțiunilor noastre. Misiunea noastră este de a aduce pe piață soluții inovatoare care nu doar răspund provocărilor actuale din domeniul sănătății, ci și îmbunătățesc considerabil calitatea vieții pacienților. Fiecare nou produs pe care îl introducem este rezultatul unui proces riguros de dezvoltare și testare, cu scopul de a oferi cele mai sigure și eficiente tratamente”, a declarat Dan Nicolescu, Acționar al Grupului de firme Direct Pharma Logistics.

În lumina creșterii din prima jumătate a anului, perspectivele pentru a doua jumătate se conturează favorabil.

Primele luni ale anului nu au fost lipsite de provocări, printre acestea numărându-se schimbările la nivelul reglementărilor farmaceutice și presiunile asupra prețurilor. Și totuși, după șase luni cu rezultate importante, grupul își continuă în forță implementarea planurilor sale, printre acestea numărându-se extindere portofoliului de produse prin aducerea de noi soluții inovative pe piață, investiții în retehnologizarea infrastructurii IT și demararea unui proiect pentru construirea unui nou depozit care să susțină activitățile viitoare ale grupului.

„Avem o strategie solidă de inovare și extindere. Începând cu finalul acestui an, grupul nostru va utiliza o platformă AI care îi va permite să analizeze și să optimizeze sustenabilitatea grupului și impactul social al acestuia pentru a ne asigura că vom obține cel mai bun rating ESG”, adaugă Octavian Iacob.

Grupul își continuă misiunea de a se extinde și de a inova, aducând soluții terapeutice avansate și de încredere pe piața farmaceutică, atât în a doua jumătate a anului 2024, cât și în 2025.

Direct Pharma Logistics este o companie cu acoperire națională din România, care oferă servicii logistice pentru companiile farmaceutice, fondată cu scopul de a satisface nevoia producătorilor privind distribuția directă. Cu peste 10 ani de experiență în servicii logistice, specializarea, conformitatea, siguranța, optimizarea timpului și eficientizarea costurilor reprezintă priorități pentru companie.

Pharmalink este specializată în servicii de marketing și vânzări farmaceutice directe în România. Oferă parteneriate pe termen lung în reprezentarea companiilor farmaceutice care doresc să crească gradul de cunoaștere a produselor lor în rândul medicilor specialiști și vânzările prin intermediul farmaciilor și spitalelor.

Pharmalink este o soluție pentru companiile care au nevoie de o echipă de profesioniști care să ofere servicii personalizate și inovatoare pentru piața farmaceutică, pentru a facilita vânzarea, dezvoltarea, aprobarea și monitorizarea produselor farmaceutice, pentru a îmbunătăți eficiența costurilor în domeniul sănătății.

Farmatop este farmacia clinică dedicată unor grupuri de pacienți cu boli cronice, care necesită tratamente cu continuitate, de cel mai înalt nivel și nevoia de acces la cele mai inovative soluții pentru tratarea afecțiunilor lor.

  • Alte articole:

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul
    Pet Stuff, spitalul veterinar cu program non-stop situat în București, s-a alăturat Grupului LuxVet

    Grupul LuxVet – una dintre cele mai mari platforme care integrează unități veterinare din Europa Centrală și de Est, își întărește constant poziția pe piața românească. Pet Stuff, spitalul veterinar…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup