Clienții NN au beneficiat de plăți de peste 575 de milioane de lei în primul semestru din 2024

Clienții NN de asigurări de viață, sănătate și locuință și participanții la fondurile de pensii administrate de NN au beneficiat în total de peste 575 de milioane de lei în primul semestru din 2024, cu aproape 30% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Sumele plătite indică sprijinul financiar pe care oamenii pot conta când au nevoie de asigurările lor și contribuția pe care o au pensiile private la veniturile necesare pentru menținerea stilului de viață la bătrânețe, iar performanțele solide pe toate liniile de business demonstrează stabilitatea NN și capacitatea financiară de a plăti angajamentele față de clienți.

În segmentul asigurărilor de viață și de sănătate, NN Asigurări de Viață a plătit clienților beneficii de peste 303 milioane de lei din asigurări, conform rezultatelor financiare neauditate. Valoarea reprezintă totalul cheltuielilor acoperite sau indemnizațiilor plătite celor care au trecut printr-o situație acoperită de asigurarea lor, dar și bani acumulați prin produsele de economisire și investiții care au ajuns la maturitate sau au fost răscumpărate. Dintre beneficiile plătite în situațiile neprevăzute acoperite, aproximativ 45% au fost cheltuieli și despăgubiri pentru afecțiuni legate de sănătate. În același timp, în segmentul asigurărilor de locuință, NN Asigurări a plătit peste 2,2 milioane de lei clienților care s-au confruntat cu incidente care le-au afectat casa, mai mult decât dublu față de primele șase luni din 2023.

„Pe lângă protecție, sprijin financiar în situații neașteptate sau economii și investiții pentru planurile lor, asigurările oferă de fapt oamenilor liniște și mai multă încredere în viitor. Ambiția noastră nu se limitează la a oferi clienților soluții de asigurare tot mai relevante, ci ne dorim să creăm experiențe și interacțiuni excelente cu produsele lor și să fim mereu un sprijin atunci când au cel mai mult nevoie. De aceea, asigurarea stabilității financiare și a creșterii mai rapide decât piața, dezvoltarea de beneficii și produse inovatoare și transformarea business-ului, în primul rând prin simplificarea proceselor și prin dezvoltarea capabilităților digitale, sunt principalele priorități strategice pentru următorii ani”, a explicat Ramona Livinți, CFO al NN Asigurări de Viață.

Primele brute subscrise de NN Asigurări de Viață au depășit 562 de milioane de lei în prima jumătate din 2024, cu 12% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, conform rezultatelor financiare neauditate. Totodată, activele financiare administrate de NN Asigurări de Viață au depășit pentru prima dată pragul de 5 miliarde de lei, cu un avans de 10%. Compania a înregistrat un profit brut de aproape 61 de milioane de lei în primele șase luni din 2024 și a plătit contribuții totale de aproximativ 54 de milioane de lei la bugetul de stat, cu 46% mai mult față de prima jumătate din 2023.

În segmentul pensiilor private facultative administrate de NN Asigurări de Viață, compania a plătit aproape 42 de milioane de lei participanților la fondurile NN Activ și NN Optim care au îndeplinit condițiile pentru a beneficia de pensia lor Pilon III în prima jumătate a acestui an. Suma reprezintă aproximativ 70% din plățile realizate în tot anul 2023 și a crescut cu 31% față de aceeași perioadă a anului trecut. Activele nete administrate au depășit pragul de 3 miliarde de lei la finalul lunii iunie, cumulat pentru fondurile NN Activ și NN Optim, cu 32% peste nivelul din aceeași perioadă a anului trecut, reprezentând o cotă de 56,4% din piață potrivit datelor Autorității de Supraveghere Financiară. Cele două fonduri aveau în total 341.000 de participanți la finalul lunii iunie, cu o cotă de aproape 45% din numărul total de participanți la Pilonul III. Din activitatea de investiții, NN Asigurări de Viață a generat în prima jumătate a anului un câștig peste inflație în beneficiul participanților, de 7,77% pentru fondul NN Activ și de 5,93% pentru fondul NN Optim, conform calculelor bazate pe datele Autorității de Supraveghere Financiară.

În segmentul pensiilor private obligatorii administrate de NN Pensii SAFPAP, compania a plătit peste 228 de milioane de lei participanților care au îndeplinit condițiile pentru a beneficia de pensia lor Pilon II în primele șase luni din 2024, cu 75% peste valoarea din primul semestru al anului trecut. NN Pensii SAFPAP a înregistrat active nete administrate de peste 48 de miliarde de lei la finalul lunii iunie, cu aproape 30% peste aceeași perioadă din 2023, reprezentând o cotă de 34% din piață, conform datelor Autorității de Supraveghere Financiară. Fondul administrat avea 2,1 milioane de participanți, cu o cotă de 25,7% din numărul total de participanți la Pilonul II, iar administratorul a generat pentru aceștia un câștig din investiții de 6,8% în primele șase luni din 2024, conform calculelor bazate pe datele Autorității de Supraveghere Financiară.

NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, oferind în prezent un portofoliu extins de asigurări de viață, de sănătate și generale, de locuință sau pentru accidente auto în care persoanele asigurate își pierd viața, iar compania activează de 17 ani și în segmentul pensiilor private obligatorii și facultative. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări, având în total peste 16.000 de angajați și peste 19 milioane de clienți. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam din 2014.

  • Alte articole:

    Rebranding pentru rețeaua de cofetării Dulcinella, care în prezent numără 18 unități

    Dulcinella, business românesc de cofetărie și patiserie cu produse cu rădăcini basarabene, a investit 100.000 de euro în prima unitate lansată după rebrandingul rețelei și ajunge astfel la 18 unități.…

    Citeste articolul
    MAMBricolaj – extinderea portofoliului de produse și reorganizarea magazinelor

    MAMBricolaj, lanțul românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de Valori București, transformă vizitele în rețeaua de magazine într-o experiență memorabilă, unică…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Marșul Pentru Drepturile Animalelor 2024: Zeci de organizații pentru protecția animalelor solicită acțiuni imediate pentru bunăstarea acestora

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Inteligența artificială, tehnologiile emergente și impactul asupra viitorului – temele principale la GoTech World 2024

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Lenovo – Partener Global al Formula 1 începând cu anul 2025

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte

    Oxygen oferă angajaților posibilitatea de a lucra remote la #OxyNest la mare și la munte