Promovare a României în Germania, pentru a atrage turiști străini în țara noastră

Inițiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, de a promova România în Germania, cu ajutorul a sute de taxiuri colantate, a fost foarte bine primită. Turiștii de pretutindeni, prezenți la Campionatul European de Fotbal, s-au urcat în taxiuri cu imagini ale locurilor reprezentative din țara noastră, care ar putea deveni astfel următoarea lor destinație de vacanță. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, a explicat de unde a apărut această idee.

„După campaniile reușite de la Paris de anul trecut și de la Roma și Milano din luna aprilie a acestui an, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează o nouă campanie outdoor de promovare a turismului, de această dată în Germania la Hamburg, Berlin, München, Frankfurt. Astfel, pe întrega durată a Campionatului European de Fotbal, 625 de taxiuri colantate cu imagini sugestive din România vor circula în cele patru mari orașe germane.

Promovarea României se face pe o piață țintă. Potrivit celor mai recente date publicate de Institutul Național de Statistică, Germania a ocupat primul loc în clasamentul țărilor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri. Acest fapt ne-a determinat să ne concentrăm eforturile asupra pieței germane, valorificând momentul unic al Campionatului European de Fotbal, un eveniment care va atrage un număr semnificativ de turiști din întreaga Europă”, a precizat Ștefan Radu Oprea.

Și premierul Marcel Ciolacu a reluat îndemnul de a vizita România. „Veniți în România! Avem nu doar fotbal de calitate, ci și obiective turistice spectaculoase! Munții Carpați, Delta Dunării, mănăstirile din nordul Moldovei, cetățile dacice, satele din Transilvania și litoralul românesc sunt destinațiile turistice unde veți dori să reveniți. Cu ajutorul unui cod QR pe care îl regăsiți la peste 600 de taxiuri colantate, România este promovată în Hamburg, Berlin, München și Frankfurt, pe toată durata Campionatului European de Fotbal. Îi mulțumesc Ministrului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, pentru această inițiativă de promovare a atracțiilor românești ca destinații de vacanță!”, a precizat Marcel Ciolacu.

Așa că orașul München a fost împânzit de taxiuri germane inscripționate cu „România”. Poate că au și purtat noroc tricolorilor, care s-au impus cu 3-0 în fața Ucrainei, într-un meci care a atras atenția comentatorilor din întreaga lume. „Echipa României a câștigat inimile multor suporteri de pe glob, inclusiv inimile suporterilor neutri”, au scris jurnaliștii britanici.

Acum este rândul României să câștige puncte pentru a deveni una dintre destinațiile preferate ale turiștilor din întreaga Europă. De altfel, inițiativa MEAT a fost bine primită și de tricolori, mai ales că taxiurile inscripționate cu brandul de țară al României au mers la hotelul unde au fost cazați, pentru un salut simbolic. Foștii internaționali Vlad Munteanu, Marius Niculae și Lucian Sânmărtean au apreciat această idee și nu au pierdut ocazia de a se poza cu taxiurile.

  • Alte articole:

    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul
    Certificare BREEAM Outstanding pentru clădirea F din cadrul campusului YUNITY Park, din portofoliul Genesis Property

    Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a obținut certificarea BREEAM International In-Use la cel mai înalt nivel, Outstanding, pentru clădirea F din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT