Maguay a lansat noua sa gamă de PC-uri, în cadrul evenimentului F5 – Refresh

Maguay, cea mai veche companie românească producătoare de sisteme de calcul sub brand propriu, a prezentat pe 13 iunie, în cadrul evenimentului F5 – Refresh, cea mai recentă gamă de PC-uri marca Maguay. Evenimentul F5 – Refresh a însemnat un refresh al tehnologiei din PC-urile Maguay, laptop, desktop și stații de lucru profesionale, dar și lansarea de produse noi.

În afară de gama clasică de PC-uri, care se bazează acum exclusiv pe generația a XIV-a de procesoare Intel® Core™ și Intel® Core™ Ultra, au fost prezentate și miniserverele Maguay homeServer. Acestea aduc expertiza acumulată în dezvoltarea serverelor consacrate Maguay eXpertServer, pentru poweruser-ul al cărui rețea de acasă necesită centralizare și consolidare. Într-o epocă în care avem zeci de dispozitive conectate la internet, sub un singur acoperiș, nevoia unui server pentru acasă a devenit imperativă.

Echipamentele Maguay homeServer beneficiază de dotări de server veritabil, cu un consum redus de energie, sunt compacte, silențioase și pot acoperi tot necesarul unei rețele de acasă: firewall, backup, stocare și media de tip NAS, cloud personal de tip Dropbox/Google Drive, server DNS de filtrare a conținutului și multe altele.

Gama de PC-uri desktop a fost reprezentată de modelele Maguay OfficePower pentru activitatea de birou, dar și pentru domeniul medical, precum și miniPC-urile industriale, construite respectând standardul IP65, pentru a rezista în condiții de mediu dificile. Tot la categoria OfficePower a putut fi testat un Nano PC OfficePower EX, extrem de compact și de performant, bazat pe procesoare de top Intel® Core™i9 cu tehnologie vPro.

Sistemele de gaming Maguay, recunoscute pentru performanța lor încă de pe vremea evenimentelor DreamHack la București și Cluj, au fost și ele prezentate – alături de un cockpit de curse de la Next Level Racing, cu periferice Thrustmaster, pentru o experiență de gaming la nivel profesionist.

Gama portabilă și ultraportabilă MyWay a inclus atât tablete rigidizate pentru aplicații industriale, cât și laptopuri ce respectă standardul de rezistență MIL-810, păstrând totodată un design subțire și elegant, cu greutate mai mica de 1 kg. Piesa de rezistență a fost modelul AI PC MyWay G1614x-MIL, un laptop format 16”, special creat pentru creatorii de conținut care se folosesc deja de inteligența artificială în artă și creație digitală.

„Deși Maguay a devenit acum mai cunoscut pe piața românească ca integrator de sisteme informatice, furnizor de soluții informatice hardware – software la cheie, noi continuăm să construim toate categoriile de sisteme de calcul (PC, laptop, server) respectându-ne statutul și expertiza de 30 de ani în acest domeniu. Drept pentru care am ales să prezentăm astăzi gama actuală de produse, alături de partenerul nostru Microsoft, dar și de ceilalți parteneri ale căror tehnologii și componente le integrăm în produsele noastre – Intel, NVIDIA, ASUS, Kingston, Seagate, ViewSonic, Zebra și Getac.
Am prezentat gama nouă de sisteme de calcul, PC-urile traditionale aduse tehnologic la zi, dar și produse noi, dintre care mentionăm: PC-urile pentru Inteligența Artificială (AI PC), miniserverele Maguay homeServer, PC-urile de tip AiO pentru mediul spitalicesc și mini PC-urile IP65, pentru medii solicitante” a declarat Eduard Pughin, co-fondator Maguay.

Maguay este unul dintre cel mai importanți producători români de sisteme de calcul comercializate sub brand propriu: notebook-uri, PC-uri, servere și storage. Conform IDC, în ultimii 10 ani Maguay este cel mai mare producător român de servere – fiind singura companie românească prezentă constant în Top 5 Server vendors.

În ultimii 10 ani, Maguay a devenit un important integrator de sisteme informatice – capabil să implementeze și să livreze „la cheie” soluții informatice complexe, cu asigurarea unor servicii de suport tehnic de înaltă calitate.

Brand-ul Maguay se diferențiază pe piața IT din România atât prin oferirea soluțiilor personalizate (hardware și software) în funcție de nevoile clienților, cât si din punctul de vedere al orientării către cele mai noi tehnologii, la un cost total (achiziție si operare – TCO, Total Cost of Ownership) extrem de competitiv.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT