Genius oferă extra beneficii la aniversare: 160 lei în vouchere pentru un abonament anual de 99 lei

Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, aniversează patru ani de la lansare, iar cu această ocazie vine cu o ofertă fără precedent, disponibilă în toate cele patru aplicații unde este prezent: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. Cu această ocazie cei care încheie pentru prima dată un abonament sau îl prelungesc pe cel existent cu încă 12 luni primesc 160 de lei în patru vouchere a câte 40 de lei și astfel beneficiază de livrare gratuită timp de un an de zile.

În acest fel, clienții primesc mai mult decât plătesc pentru un abonament pe un an de zile, adică 99 de lei. Oferta aniversară valabilă în perioada 19-22 iunie include de asemenea reduceri de până la 40% în Genius Deals în cele patru aplicații, adică la zeci de mii de produse la prețuri exclusive, marcate special în toate cele patru aplicații.

„După patru ani de la lansare, Genius este un serviciu complet, care a crescut și s-a dezvoltat în strânsă legătură cu clienții și cu etapele pe care ei le-au parcurs în tot acest timp. Fie că vorbim despre echipamentul pe care vrei să îl îmbraci pentru a susține echipa preferată sau o comandă de pizza la meciul cu prietenii sau fructe și legume proaspete de sezon, Genius poate să adreseze orice nevoi. Răsplătim astăzi fidelitatea clienților noștri cu o ofertă aniversară specială constând în 160 de lei în vouchere pentru un abonament anual de 99 de lei plătit și cu reduceri de până la 40% în patru aplicații”, a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Cei care doresc să încerce serviciul fără a beneficia de promoția aniversară îl pot testa gratuit timp de trei luni sau preț de zece comenzi.

Genius, un serviciu care trece granițele

Lansat în iunie 2020 în România, Genius a crescut de la an la an, iar dacă la început era disponibil doar pentru clienții eMAG, astăzi poate fi folosit în patru aplicații de shopping- eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. De asemenea, Genius acoperă în prezent 750 de localități din România și începând din luna aprilie s-a extins în Bulgaria, iar din mai a devenit disponibil și în Ungaria, în eMAG și Fashion Days. Numărul ofertelor a crescut și el de la un an la altul, pe măsură ce și sellerii din Marketplace au continuat să înscrie produse în program, astfel că în prezent a ajuns la peste 15 milioane.

Genius are peste 780.000 utilizatori în România, 100.000 în Bulgaria și la 50.000 în Ungaria. Clienții Genius activi în cele patru platforme au economisit anul trecut, în medie, 1.178 de lei.

În ultimul an, patru din cinci comenzi au beneficiat de livrare a doua zi. Livrarea a doua zi și extinderea în România și în celelalte țări în care eMAG este prezent a fost posibilă și datorită extinderii rețelei de puncte de livrare easybox, în număr de peste 5.000 în toată regiunea Europei de Sud-Est.

În toți ce patru ani, prețul abonamentului Genius a rămas neschimbat la 99 de lei pe an, chiar dacă inflația a crescut.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Sud-Estul Europei: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

  • Alte articole:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania Color Up Your Summer Look pentru Avon. Cele mai iubite produse de make-up Avon au fost aduse în atenția publicului prin intermediul unei…

    Citeste articolul
    One Gallery, imobil restaurat în prezent de One United Properties, va include o sală multifuncțională pentru spectacole

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, derulează în prezent lucrări de restaurare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Agenția de comunicare Oxygen a realizat campania Color Up Your Summer Look pentru Avon

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Betano – consolidarea brandului pe zona de influencer marketing, prin colaborarea cu Antonia

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    Fix la coș! – campanie pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor, realizată în București și în mediul online

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT

    SOS Satele Copiilor România organizează pe 5 octombrie 2024 ediția a doua a festivalului caritabil FestiSAT