Experiența întâlnește inovația la Agrii Practic, campanie experiențială realizată de Agrii România și MullenLowe România

Agrii România, unul dintre ce mai importanți jucători de pe piața agribusiness, și MullenLowe România au pus în scenă o nouă ediție Agrii Practic. Anul acesta, seria de evenimente a acoperit patru județe ale țării: Călărași, Teleorman, Iași și Brașov, direct în mijlocul loturilor demonstrative de cereale păioase, oferind un cadru real și practic pentru prezentarea produselor și serviciilor companiei.

Agrii Practic a însemnat un proiect derulat pe parcursul a 4 luni de o echipă de 35 de profesioniști de la Agrii și MullenLowe România, în peste 400 de ore de concept și implementare. În cadrul proiectului, au fost parcurși peste 1.500 km în cele 4 locații, cu participarea a peste 400 de fermieri și cu peste 6.500mp spațiu dedicat evenimentelor. Cele patru ateliere tematice au fost dedicate aspectelor esențiale ale agriculturii – protecția plantelor, semințe, nutriția plantelor și serviciile de analiză foliară și sol. Evenimentele au facilitat o imersiune profundă în universul agricol și au permis o interacțiune directă cu partenerii fermieri ce au fost ghidați de experții Agrii în timpul atelierelor.

„La Agrii, credem că inovația și informația sunt pilonii esențiali pentru dezvoltarea durabilă în agricultură. Agrii Practic nu este doar o serie de evenimente, ci o platformă unde experiența întâlnește inovația în cel mai practic mod posibil. Fermierii pot experimenta direct eficiența serviciilor și a produselor noastre inovatoare de protecție a plantelor, întărind astfel temelia pentru un viitor mai prosper în agricultură. Împreună, suntem viitorul în agricultură, construind o comunitate agricolă informată și pregătită să adopte cele mai noi tehnologii. Aceasta este promisiunea noastră – de a transforma provocările în oportunități și de a oferi soluții agricole care fac diferența”, a spus Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.

Sub regia echipei de BTL MullenLowe România, evenimentele Agrii Practic s-au distins printr-un setup BTL meticulos, cu un cadru modular adaptat pentru nevoile specifice fiecărei locații și pentru a permite un flux practic pentru participanți. Echipa MullenLowe România a orchestrat această serie de evenimente în care fiecare detaliu a fost perfect aliniat cu condițiile de outdoor și specificul tehnic al experimentelor de teren. Eforturile agenției au inclus și instalarea rapidă a corturilor tematice, fiecare personalizat cu elemente specifice de branding outdoor, în ciuda provocărilor meteo.

„Prin campania Agrii Practic, am avut oportunitatea să ducem experiența de brand la un nou nivel, pentru că am integrat tehnologii avansate și soluții creative în transformarea celor patru evenimente într-o experiență memorabilă și valoroasă pentru toți participanții. Efortul nostru s-a concentrat în mai multe direcții – de la coordonarea surselor externe de logistică înspre realizarea unei experiențe frumoase, dar și practice, timpi rapizi de adaptare la condițiile meteo, timpi optimi de montaj & demontaj, până la asigurarea de elemente inedite în desfășurarea evenimentului”, a spus Andrei Bașa, Head of Product, MullenLowe România.

Cele patru evenimente au reunit un total de peste 400 de fermieri, experți și parteneri, care au interacționat cu speakeri specializați din cadrul Agrii România, într-un format ideal pentru schimbul de idei și best practices în agricultură.

Partea de leisure a fost, de asemenea, un punct forte al evenimentelor, cu un food truck condus de Chef Munti, recunoscut pentru creativitatea sa culinară și pentru triumful în cadrul unei cunoscute emisiuni de cooking. Integrarea acestei experiențe urbane într-un cadru natural a oferit o dimensiune suplimentară întregii experiențe.

Mai mult decât un simplu eveniment tip caravană, Agrii Practic a devenit o experiență la firul ierbii adaptată nevoilor industriei, cu toate facilitățile aferente – ateliere tematice și zone de networking. Astfel, Agrii și MullenLowe România au redefinit modul în care comunitatea agricolă se întâlnește, învață și colaborează.

Prin această campanie, Agrii își reafirmă angajamentul de a se afla la frontiera inovației în agricultură, susținând că, împreună, comunitatea agricolă poate forma viitorul acestui sector esențial. Cu fiecare eveniment, Agrii Practic a consolidat o comunitate de practicieni și experți dedicați dezvoltării în agricultură.

Echipele implicate în campanie:

Agrii: Marinela Neacșu (Marketing Director), Felicia Amzărescu (Marketing Manager), Roxana Costea (PR Specialist), Valerian Iștoc (Business Development Manager).

MullenLowe România: Andrei Bașa (Head of Product), Ana Maria Stoica (BTL Manager), Ciprian Dumitru (BTL Executive), Alexandru Demeter (Graphic Designer).

De 31 de ani în România, MullenLowe România este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat MullenLowe România este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Agrii România este unul din cei mai importanți jucători pe piața agribusiness. Furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante și sfaturi tehnice, Agrii combină excelența și inovația cu cele mai recente cercetări, pentru a asigura fermierilor un răspuns la provocările agricole de astăzi.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup