Sphera Franchise Group – primul restaurant KFC din municipiul Hunedoara

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator din industria de food service din România, deschide primul restaurant KFC din municipiul Hunedoara, o unitate de tip Drive Thru. Strategia de expansiune a Sphera vizează acoperirea cât mai multor zone relevante din țară, iar județul Hunedoara se evidențiază datorită poziționării sale centrale, a potențialului turistic ridicat și statutului de zonă de tranzit. KFC mai operează un restaurant în județ, la Deva.

„Ne uităm constant la zonele în care putem extinde rețeaua KFC, iar după analiza atentă a pieței locale din perspectiva numărului de locuitori, a puterii de cumpărare și a locației cu trafic mare, decizia de a adăuga acest nou oraș pe harta noastră a fost firească. De asemenea, formatul Drive-Thru oferă clienților accesibilitate, rapiditate în achiziție și soluții rapide pentru a lua masa”, declară Marian Gogu, Director General, KFC România.
Noua unitate a presupus o investiție de aproximativ 1 milion de euro, urmând inaugurărilor din Sibiu și Pitești, care au însumat 1,5 milioane de euro. Până la finalul acestui an, planul de extindere al Grupului vizează deschiderea a încă trei restaurante, precum și modernizarea și digitalizarea în anumite unități existente.

KFC Hunedoara Drive-Thru este situat pe Bulevardul Traian Nr. 5 și funcționează zilnic între orele 09:00 și 23:45. Cu o suprafață totală de 340 mp, unitatea dispune de o capacitate de 96 de locuri, dintre care 52 în interior și 44 pe terasă.

Restaurantul este configurat conform celor mai noi standarde internaționale de design și echipare, oferind consumatorilor diverse opțiuni de comandă pentru a le îmbunătăți experiența și a reduce aglomerația în timpul orelor de vârf. Astfel, clienții pot plasa comenzi la casa de marcat, la kiosk-urile de comandă digitale, pe linia dedicată de Drive-Thru, prin intermediul platformelor de comenzi online sau pot apela la serviciul Click&Collect disponibil în aplicația KFC România.

În cei 27 de ani de activitate pe piața autohtonă, KFC a devenit un brand iubit de consumatorii din toate colțurile țării, în prezent, având 105 restaurante în peste 40 de orașe. Cele 30 de unități Drive Thru și 75 situate în spații comerciale sau în zone cu trafic intens din orașe, oferă locuri de muncă pentru peste 3.500 de oameni, la care se adaugă și cei 50 de angajați noi din Hunedoara. Aceștia beneficiază de un salariu net de peste 3.100 de lei începând cu a treia lună de colaborare, care include salariul de bază, tichete de masă și diverse bonusuri, conform politicii de remunerare a KFC. În plus, KFC se remarcă ca angajator preferat nu doar prin crearea de locuri de muncă, ci și prin promovarea dezvoltării profesionale și personale a angajaților săi, pentru cariere de succes.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 160 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup