Cea de-a treia ediție a EXPO DIY – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat produselor din categoriile bricolaj, materiale de construcții, amenajări interioare, grădină și produse pentru casă, cu focus pe soluții și produse „verzi”, va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Lansat în 2022, evenimentul EXPO DIY 2024 asigură continuitatea conceptului Smart Green Home și în cea de-a treia sa ediție, prin care își propune să promoveze și să expună, pe o suprafață totală de 3.500 de mp și peste 100 de standuri, o varietate de produse și soluții ecologice / verzi, care contribuie deja la un viitor mult mai sustenabil.
„EXPO DIY 2024 – Smart Green Home este o oportunitate esențială pentru profesioniștii din această industrie de a descoperi cele mai noi tendințe și tehnologii din domeniul durabilității și eficienței energetice în construcții. Prin intermediul acestui eveniment, ne propunem să facilităm conexiunile între expozanți și vizitatori, oferind un spațiu propice pentru schimbul de idei și stabilirea de parteneriate comerciale solide. Astfel, ne angajăm să contribuim la avansarea industriei către un viitor mai verde și mai inteligent”, a declarat Claudiu Ciobanu – co-fondator Retail FMCG Media, organizatorul EXPO DIY 2024 – Smart Green Home.
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home este un eveniment B2B închis, vizitatorii fiind doar profesioniști din industrie, care se încadrează în următorul profil: buyeri/ category manageri din retail (rețele de magazine și magazine online), directori de achiziții din companii de import și distribuție, proprietari de business, manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte imobiliare, office și industriale, arhitecți și designeri.
Pe de altă parte, expozanții sunt producători / furnizori de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Garden cuprinzând categorii precum: home & deco, home & garden, DIY, power tools, bricolaj, hardware, materiale de construcții și finisaje instalații (apă, gaz, electrice), produse electrice echipamente de protecție și echipamente de siguranță, mobilă și accesorii, produse de menaj, soluții smart home etc.
Ce noutăți aduce EXPO DIY 2024
Oferta expozițională EXPO DIY 2024 adună o varietate de companii renumite, fiecare aducând cu sine soluții inovatoare pentru construcții, bricolaj și amenajări. Spre exemplu, Stanley Black & Decker, cu o istorie impresionantă de peste 175 de ani în industria uneltelor, va prezenta unelte de mână și electrice sub mărcile sale de top, consolidându-și reputația de lider în domeniu. În același timp, Yalco va expune o gamă diversificată de produse pentru bricolaj, casă și grădină, evidențiind expertiza și orientarea către nevoile clienților.
Meesenburg este un alt expozant de top, o afacere cu istorie bogată ce și-a extins expertiza în comerțul cu produse de construcție în România, oferind meșterilor și meseriașilor acces la marca lor proprie, blaugelb, recunoscută pentru fiabilitatea în asamblarea ferestrelor și ușilor. În același timp, ZEBRO se concentrează pe aducerea de soluții inovatoare pentru clădirile cu consum aproape de zero, promovând sustenabilitatea în construcții prin inițiativele și platformele lor.
Rawlplug România, devenit un nume de referință pe piața locală a construcțiilor, își prezintă soluțiile de fixare, construind pe o istorie impresionantă de inovații în domeniu, iar Riviera Works, o companie cu capital 100% românesc, va fi prezentă la a expoziție cu brandurile sale consacrate, precum TOTAL sau Wolfson, ce oferă o gamă variată de produse pentru construcții și amenajări.
Printre alte companii cu capital 100% românesc prezente la EXPO DIY 2024 se numără și producătorul Green Project, care activează în domeniul producției de substraturi hobby, fertilizatori și tratamente naturale pentru plante – sub brandul Dr.Soil, Golden Fish, care importă și comercializează un portofoliu vast de scule și unelte pentru casă, fermă, grădină și livadă, sub umbrela brandurilor proprii: Micul Fermier, Detoolz, Almaz și Micul Pădurar și Procema Perlit, producător de perlit expandat – un excelent termoizolant ecologic folosit în construcții.
Avisol, un brand al companiei Aviputna, aduce în fața publicului îngrășământul organic 100% natural, obținut printr-o tehnologie japoneză unică, prietenoasă cu mediul și conformă cu standardele UE privind producția ecologică. Pe de altă parte, Aleido, reprezentant al Alternativo.ro, propune soluții de iluminat și generatoare de curent bazate pe energie solară, aducând împreună designul modern și tehnologia avansată sub umbrela unui brand românesc conectat la inovațiile viitorului.
Printre expozanții remarcabili din acest an se numără și Agenția Poloneză de Investiții și Comerț, care va aduce la târg producători din Polonia specializați, printre altele, și în soluții ecologice pentru construcții și case inteligente.
Prezența externă la ediția din acest an este completată și de alți expozanți din Italia, Austria, Franța și Cehia.
Expozații și vizitatorii își pot prestabili întâlnirile din cadrul evenimentului
Un diferențiator al EXPO DIY 2024 în peisajul pieței de târguri și expoziții locale constă în conceptul de întâlniri de business prestabilite – B2B Meetings – o platformă ce are rolul de a programa întâlniri între buyeri și furnizori înainte de data expoziției, setând discuțiile ce vor avea loc în cele două zile de eveniment.
Astfel, platforma B2B Meetings reprezintă un instrument foarte eficient de a demara new business în cadrul evenimentului, unde companiile pot desfășura întâlniri face-to-face într-un spațiu special amenajat. Mai mult, în cadrul evenimentului EXPO DIY, producătorii români au posibilitatea de a-și expune produsele în fața unor buyeri și consultanți din străinătate, o oportunitate unică de a intra pe noi piețe de desfacere.
EXPO DIY – Smart Green Home este un eveniment B2B internațional, de tipul expo & B2B Meetings, dedicat categoriilor de produse DIY, Home Improvement & Garden, cu focus pe produse și soluții „verzi”, organizat de publicația de business BricoRetail.ro, parte din Retail FMCG Media.