Neakaisa.ro: Afaceri de 8,5 milioane de lei în T1, 2024, în creștere cu 20%

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a lui 2023. Principalele motoare care au impulsionat business-ul la începutul anului au fost rezultatele raportate de showroom-ul deschis în mai 2023, dar și colaborările cu arhitecți, numărul lor crescând cu 15%.

Potrivit reprezentanților Neakaisa.ro, showroom-ul din București, inaugurat în mai 2023, a continuat să aibă un impact pozitiv asupra evoluției business-ului în primul trimestru al anului, după ce în 2023 a generat circa 10% din cifra de afaceri raportată. În același timp, compania a consolidat parteneriatele cu comunitatea de arhitecți, numărul de colaboratori crescând cu 15% în acest început de an.

Un alt factor esențial în dinamica business-ului este dezvoltarea și diversificarea gamei de produse, circa 10% din veniturile raportate în primul trimestru al anului fiind generat de producători noi, care nu se regăseau în portofoliul Neakaisa.ro în perioada similară a anului anterior.

Orașele care au generat cele mai multe vânzări în primul trimestru al anului rămân București, Cluj, Timișoara și Constanța, iar în ceea ce privește evoluția coșului mediu raportat în primele trei luni, aceasta s-a situat la nivelul lui 2023, circa 1.880 de lei, pe fondul unui număr mai ridicat de comenzi plasate.

”Anul acesta este unul de consolidare și de dezvoltare pe toate verticalele business-ului: showroom, portofoliu de produse, colaborările cu arhitecții. În continuare mizăm pe calitate, simplitate, unicitatea design-ului, diversitatea produselor și sinergia dintre prezența fizică a brandului prin showroom și cea din online. Mediul de business continuă să fie unul imprevizibil, e-commerce-ul este o piață puternic concurențială, care începe să fie penetrată inclusiv de jucători străini, așa că strategia noastră este să rămânem relevanți, să oferim o experiență de cumpărare excelentă și să creștem sustenabil”, declară Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.

Pentru finalul lui 2024, Neakaisa.ro își menține obiectivul unei creșteri organice de 10%, luând în considerare contextul economic local și internațional, precum și creșterea competitivității în toate verticalele e-commerce-ului. Compania are în focus digitalizarea și automatizarea proceselor interne, formarea și dezvoltarea continuă a angajaților, rafinarea experienței omnichannel oferite clienților, consolidarea relației cu comunitatea locală de arhitecți și designeri, extinderea și diversificarea portofoliului de produse.

Neakaisa.ro este un magazin online cu obiecte sanitare pentru amenajarea băii și produse pentru amenajarea casei, lansat în 2014 de către antreprenorii Laura și Vlad Sardescu. Magazinul online dispune de o varietate de peste 20.000 de produse de la producători de top din categorii diverse. Toate gamele prezentate sunt alese în parteneriat cu arhitecți, designeri și constructori, astfel încât frumosul să se îmbine întotdeauna cu partea practică.

  • Alte articole:

    București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov și Timișoara – județele cu cele mai multe joburi noi în primele 9 luni din 2024

    Peste 230.000 de locuri noi de muncă au fost postate în primele 9 luni ale anului pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare online din România. Jumătate dintre acestea…

    Citeste articolul
    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Patria Bank și Patria Credit se alătură celei de-a 10-a ediții a Zilei Europene a Microfinanțării printr-o campanie ce susține antreprenorii și micile afaceri din mediul urban mic și rural…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    NutriCOOLtura, proiect național de educație alimentară în școli, lansat de Edenred, Kaufland România și Fundația United Way

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Zero comision de acordare credit – promoție Patria Credit și Patria Bank de Ziua Europeană a Microfinanțării

    Defibrilator pentru comunitatea din Greenfield Băneasa, donat de MediHelp International

    Defibrilator pentru comunitatea din Greenfield Băneasa, donat de MediHelp International

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți

    Catalogul de Real Estate Romania Sotheby’s International Realty 2024 – selecție exclusivă de proprietăți