Noul Hair & Make-up Shop pe platforma eMag, cu peste 80.000 de produse și asistent de shopping pentru clienți

București, 29 aprilie 2024. eMAG continuă să inoveze pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților aflați în căutarea produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj, și lansează un nou shop-in-shop dedicat acestei zone: Hair & Make-up Shop. Noul shop-in-shop cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și branduri profesionale. Mai mult de 70% din gama inclusă în Hair & Make-up Shop face parte din programul Genius cu livrare gratuită la easybox. În premieră, clienții care explorează această zonă vor beneficia și de recomandările unui asistent virtual, care face o filtrare a produselor în funcție de câteva caracteristici indicate de fiecare client. Cu doar câteva click-uri, după selectare unor criterii, platforma va afișa lista de produse care răspund cel mai bine nevoilor de îngrijire a tenului și make-up.

„Produsele de îngrijire și înfrumusețare s-au aflat anul trecut în top 3 al celor mai populare categorii comandate online la nivel european, potrivit Eurostat, iar România nu face excepție. Cu ajutorul Hair &Make-up shop venim în sprijinul clienților pentru a le facilita alegerea produselor pentru îngrijirea părului și a tenului. Aici vor găsi mai ușor articolele potrivite personalității lor, dar și instrumentele de care au nevoie pentru a-și crea, simplu și rapid, propria poveste de frumusețe”, a spus Simona Șahîn, Demand Fashion & Beauty Director eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

Deși în noul shop-in-shop cele mai multe dintre produse răspund mai bine nevoilor de îngrijire ale femeilor, noua zonă de experiență cuprinde și o secțiune cu 10.000 de produse destinate bărbaților.
Până pe 30 aprilie, clienții beneficiază de un voucher cu 20% extra reducere pentru o selecție de produse, la comenzile de minimum 69 de lei.

Acesta este cel de-al nouălea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimele luni, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop și Garden Shop.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil.

Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o varietate de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup