Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G – lansate de HMD

HMD a pregătit un adevărat răsfăț tehnologic cu cea mai recentă creație a lor: o selecție de telefoane cu taste, dar cu funcții impresionante – Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G. Acest trio vine într-un curcubeu de culori, iar prețurile încep de la 279 lei.

Aceste telefoane simpatice pot fi partenerul perfect pentru a te deconecta de lumea digitală în serile în care ieși în oraș. Cei din generația Z, care încep să se simtă din ce în ce mai epuizați în urma consumului de social media, se pot deconecta cu stil și pot începe detoxifierea digitală. În Africa, India, Orientul Mijlociu și în anumite țări din zona APAC, noile dispozitive vor include Cloud Apps, ceea ce înseamnă că telefoanele la preț accesibil vor avea funcții smart, precum știri, starea vremii și YouTube Shorts, toate într-un singur loc. Aceste aplicații sunt rapide, ușor de utilizat și arată foarte bine pe ecranul LCD de 2,8”.

„Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G sunt telefoane de buzunar care arată bine și au totodată funcționalitate adaptabilă. La HMD ne interesează să dezvoltăm produse care să răspundă nevoilor consumatorilor noștri. Unii oameni vor folosi telefonul pentru a se deconecta, pentru a lua o pauză, ca să trăiască momentul. Alții vor face exact opusul. Se vor conecta la Cloud și îl vor folosi pentru a se conecta la internet în scopuri de business, pentru educație, dar și pentru divertisment”, a declarat Adam Ferguson, Global Head of Insight, Proposition and Product Marketing la HMD.

„Se estimează că există 2,7 miliarde de oameni care nu sunt conectați la internet, iar într-o lume în care educația, asistența medicală și serviciile guvernamentale sunt furnizate în format digital, accesul la internet ar trebui să fie un drept fundamental. Furnizarea accesului la acesta și conectarea următorului miliard de oameni a fost imposibilă – până acum. Conectivitatea este jumătate din ecuație, iar cealaltă jumătate este reprezentată de dispozitive accesibile pe care poate rula serviciul Cloud Phone Apps al Cloudmosa, pe care l-am dezvoltat împreună cu cei de la HMD . Suntem încântați de faptul că Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G oferă serviciul Cloud Phone Apps.”, a spus Shioupyn Shen, fondator și director general al CloudMosa.

Nokia 225 4G

Nokia 225 4G vine cu un ecran LCD micuț de 2,4” inci, o cameră foto de 0,3 MP cu bliț, perfectă pentru fotografiile în stil YK2, conectivitate Bluetooth și o baterie de 1450 mAh cu o autonomie de până la 9,8 ore de convorbiri. Este disponibil în două variante de culori vibrante: roz și albastru închis.

Nokia 235 4G și Nokia 215 4G

Nokia 235 4G are toate funcționalitățile modelului 225 4G, doar că vine cu un ecran puțin mai mare. Are o cameră de 2 MP și este disponibil în trei culori: albastru, negru și violet. Al treilea model din trio, Nokia 215 4G este un telefon clasic din toate punctele de vedere – arată bine, dar este și rezistent. Culorile în care este disponibil: Peach, negru și albastru închis. Și, pentru cei care aveau deja pregătită întrebarea, toate cele trei dispozitive vin cu jocul Snake instalat.

În România vor fi disponibile modelele Nokia 225 4G, la prețul de 279 lei și Nokia 235 4G, la prețul de 329 lei. Ambele vor fi disponibile în magazine începând din luna mai 2024.

  • Alte articole:

    Norofert – creștere a cifrei de afaceri de 10% și a profitului net de 24% în primele 9 luni din 2024

    Norofert, principalul producător de inputuri organice și furnizor de biotehnologie pentru agricultură, listat pe piața AeRO (simbol BVB: NRF) a Bursei de Valori București, a înregistrat în primele 9 luni…

    Citeste articolul
    tbi bank – profit net record de 38 de milioane de euro în primele 9 luni ale anului 2024, în creștere cu 34%

    tbi bank, una dintre cele mai importante bănci challenger din Europa de Sud-Est, continuă să obțină rezultate financiare solide, raportând un profit net record de 38 de milioane de euro…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup