GRID, cel mai mare retailer de articole sport și streetwear cu capital 100% românesc, deschide un magazin în Mega Mall

Retailerul GRID își consolidează poziția de cel mai mare retailer de articole sport și streetwear cu capital 100% românesc prin deschiderea celui de-al 20-lea magazin din rețea, marcând totodată al treilea punct de vânzare din capitală. Noul magazin inaugurat în Mega Mall, în care compania românească a investit peste 150.000 euro, se distinge prin dimensiunea sa generoasă, designul modern, minimalist și industrial, precum și prin selecția de branduri premium oferite clienților.

Cu un portofoliu în continuă expansiune, GRID a introdus în ultimul an nu mai puțin de șapte branduri noi, oferind astfel un amestec eclectic de stiluri și tendințe în universul său. Printre acestea se numără nume consacrate precum: Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Plein Sport, Skechers, Asics, Converse și UGG.

“Este esențial să ne uităm și la ceea ce se întâmplă pe piață în prezent, unde competiția devine tot mai acerbă. Cu toate acestea, ne bucurăm să vedem că clienții noștri continuă să ne acorde încrederea lor. Acest vot de incredere este extrem de încurajatoar pentru noi, ca brand românesc, și ne dă energie să mergem mai departe, să ne extindem și să ne dezvoltăm,”a declarat Nicolae Popa, co-proprietar GRID.

Cu privirea îndreptată constant către noi orizonturi, retailerul GRID își propune să-și extindă rețeaua de magazine până la sfârșitul anului 2025, abordând din nou piața din Bulgaria și explorând alte piețe internaționale. În plus, compania se află într-un proces avansat de lansare a unui nou concept de magazin premium sport, în colaborare cu EA7 by Emporio Armani. Noul concept de magazin poartă numele de CODE7 și va fi inaugurat în toamna acestui an în incinta AFI Cotroceni, oferind o experiență de shopping ce combină rafinamentul urban cu performanța atletică.

GRID rămâne dedicat misiunii sale de a aduce cele mai noi și inovatoare produse în lumea sportului și a modei urbane, asigurându-se că oferă clienților săi o experiență de shopping inegalabilă și inspirațională, unde cele mai noi trenduri streetwear și fashion se întâlnesc într-un amalgam al tendințelor contemporane. În plus, sneakerșii, indispensabili pentru un look urban și confortabil, vor fi mereu la îndemână în selecția de produse diversificată.

GRID, cu 20 de unități deschise, este integrat în cea mai mare rețea de magazine sport cu capital 100% românesc, alături de Various Brands cu 25 de magazine și CODE7 cu un magazin in curs de dezvoltare. De la debutul său în 2018, brandul GRID a reușit să se remarce printre tineri și nu numai, extinzându-și prezența în România cu 20 de magazine la nivel național, de la Pitești – la București și chiar peste hotare, în Sofia, Bulgaria. Inspirat de dorința de a aduce un plus de inovație în lumea sportului și a modei, conceptul GRID a luat naștere, atrăgându-i pe pasionații de streetwear și pe cei care se remarcă prin originalitatea stilului vestimentar.

Cu o viziune avangardistă, GRID redefinește ideea de sneakers și se plasează în centrul atenției specialiștilor în modă, demonstrând că lumea digitală și cea analogică se întrepătrund într-o matrice dedicată stilului urban. GRID este, fără îndoială, noul standard în materie de sneakers, care surprinde și inspiră.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup