Serviciul de finanțare în 12 rate din eMAG My Wallet, cu aprobare 100% online, disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei

Serviciul de finanțare în 12 rate din eMAG My Wallet, oferit de HeyBlu, este disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei pentru aproape orice categorie de produse de pe platforma eMAG, inclusiv pentru produsele vândute de sellerii din Marketplace. Totodată, în perioada 16 – 26 aprilie, dobânda promoțională pentru acest serviciu online este de 0,99% pe lună (DAE 12,55%).

„Interesul clienților pentru metodele de plată flexibilă din contul My Wallet este în creștere și ne bucurăm că acum le putem pune la dispoziție o sumă care să le permită achiziția de produse de valoare mai mare printr-un proces de verificare a identității și aprobare extrem de facil, care se desfășoară 100% online și poate fi parcurs de oriunde s-ar afla. Opțiunea de finanțare este disponibilă în checkout, iar valoarea fiecărei rate este afișată pe pagina de produs, deci vorbim de o soluție de plată cât se poate de transparentă si rapida”, a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

În prezent pe eMAG sunt peste 2 milioane de clienți eligibili care pot achita cumpărăturile printr-una din metodele flexibile de plată disponibile în My Wallet: finanțarea în 12 rate oferită de HeyBlu și plata în 30 de zile fără costuri suplimentare sau plata în patru rate fără dobândă, prima rată fiind achitată în momentul efectuării tranzacției, oferite de eMAG. Pentru a beneficia de aceste soluții, clienții trebuie să își salveze cardul în contul lor eMAG și să opteze pentru una dintre aceste soluții în momentul finalizării achiziției. Toate aceste opțiuni sunt disponibile pentru clienții care au un istoric de tranzacționare și plată.

„Economia digitală a schimbat preferințelor clienților din întreaga lume și a conturat așteptări noi legate de produsele și serviciile pe care le primim. În acest context, avem o mare oportunitate de a folosi tehnologia pentru a oferi servicii financiare eficiente și adaptate nevoilor actuale ale oamenilor. Lucrăm pentru a dezvolta și alte servicii care să răspundă nevoilor românilor și dorim să devenim un partener al tuturor celor care doresc servicii de finanțare transparente și simple,” a declarat Martyna Szczepaniak, CEO HeyBlu.

Obiectivul HeyBlu este să dezvolte servicii de finanțare flexibile și transparente folosind tehnologie românească pentru a permite clienților să se bucure de avantajele cumpărăturilor online și a-și planifica bugetul familiei pentru un trai mai bun. HeyBlu este o entitate parte a Grupului eMAG, reglementată de BNR și este unul dintre furnizorii de servicii financiare prezenți pe eMAG.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.

Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG accesați about.emag.ro.

Fondată în 2023, HeyBlu este o companie fintech agilă care își propune să devină jucător regional în Europa Centrală și de Est, punând la dispoziția clienților noi instrumente de finanțare care să le ofere o putere mai mare de cumpărare într-un mod simplu și convenabil, pe baza unor reguli de creditare corecte și transparente.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup