Pachete de cont curent & card cu zero costuri – noua campanie OTP Bank România

OTP Bank România lansează campania Primăvara cu ZERO costuri, prin care atât persoanele fizice, cât și antreprenorii beneficiază de oferte atractive, cu zero costuri pe întreaga durată de valabilitate a contractelor semnate în cadrul campaniei.

Oferta de primăvară este disponibilă și 100% online pentru ambele categorii de clienți, facilitând persoanelor fizice și celor juridice sa acceseze rapid, comod și eficient produse și servicii bancare cu zero costuri.

„Consumul de servicii bancare online continuă această tendință de creștere puternică, odată cu creșterea numărului de clienți care adoptă și migrează treptat către zona digitală, generând noi recorduri de tranzacții. Campania cu zero costuri este modul în care noi susținem an de an această nevoie a clienților noștri pentru soluții bancare eficiente. Astfel, vrem să îi asigurăm că pe parcursul procesului de vânzare în care suntem implicați experiența lor bancară nu se va schimba, iar până la finalizarea tranzacției suntem concentrați pe furnizarea de soluții bancare eficiente și accesibile. Avem de partea noastră performanța financiară a anului trecut și o echipă devotată să ofere servicii de înaltă calitate, astfel încât clienții OTP Bank România să poată beneficia de cele mai atractive oferte”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct și coordonator al Diviziei de Afaceri, OTP Bank România.

Oferta destinată clienților persoane fizice:

În cadrul campaniei Primăvara cu OTP Lejer și ZERO costuri, desfășurată în perioada 15 aprilie – 28 iunie, clienților le este oferit Pachetul de produse și servicii bancare OTP Lejer, care include multiple beneficii: conturi curente fără comisioane, card de debit fără costuri, retrageri numerar nelimitate fără taxe la orice ATM din România, precum și primele două retrageri lunare gratuite de numerar de la orice ATM din străinătate. În plus, nu există costuri de administrare pentru SmartBank și OTPdirekt, iar alertele SMS pentru primirea de bani sau efectuarea plăților cu cardul, mobilul sau prin OTPdirekt sunt și ele gratuite.

Clienții noi persoane fizice care doresc să beneficieze de avantajele campaniei, pot aplica direct în sucursalele OTP Bank până pe 31 mai 2024 sau online până la data de 28 iunie 2024. Tot până la 28 iunie, clienții trebuie să încaseze minim 100 de lei în contul curent în lei deschis în cadrul pachetului. Pentru a beneficia de avantajele menționate, clienții trebuie să îndeplinească condițiile de deschidere a pachetului și de încasare conforme cu Regulamentul Campaniei.

Oferta destinată clienților persoane juridice:

Campania Primăvara cu ZERO costuri pentru Antreprenori, desfășurată în perioada 15-28 aprilie 2024, este adresată persoanelor juridice, indiferent de forma de organizare, care nu au mai fost și nu sunt în prezent clienți OTP Bank.

Pentru a beneficia de avantajele acestei oferte, antreprenorii au posibilitatea de a se înscrie pe website-ul dedicat, unde au la dispoziție două opțiuni: fie completează formularul online de înscriere și vor fi contactați, sau își pot deschide contul 100% online, cu condiția îndeplinirii criteriilor de eligibilitate.

Noii clienți vor beneficia de:
• Cont curent cu zero costuri, oricâte conturi, indiferent de valută;
• Număr nelimitat de plăți interbancare în lei, gratuite, efectuate prin OTPdirekt și SmartBank;
• Abonament OTPdirekt gratuit pentru un utilizator;
• Card debit Visa Business în lei – emitere şi administrare gratuită;
• O aplicatie Soft POS, pentru care se aplică un comision de doar 0,70% comision la procesarea tranzacțiilor prin Soft POS, indiferent de rulaj.

OTP Bank România este subsidiara OTP Group, o bancă universală cu o prezență foarte bună în Europa Centrală și de Est, care oferă soluții financiare complete, fiind activă atât în segmentul retail, cât și corporate. Din 2019, OTP Bank trece printr-un amplu proces de transformare, prin care își propune să crească semnificativ pe segmentele de business și, de asemenea, să creeze o experiență mai bună pentru clienți. Având o echipă în continuă creștere, care îmbrățișează schimbarea și își valorifică potențialul, OTP Bank România construiește o cultură a încrederii la fiecare nivel al organizației. Banca ocupă locul 9, după active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, potrivit ultimelor date BNR. În România, membrii Grupului OTP sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors și Fundația OTP Bank România.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup