Automobilele electrice şi modelele din segmentul premium superior, vectorii de creștere BMW Group

BMW Group îşi va continua accelerarea constantă a mobilităţii electrice în 2024 cu oferte de produse atractive, în ciuda unui mediu de piaţă volatil. În primele trei luni ale anului, compania a livrat un total de 82.700 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce electrice către clienţii din întreaga lume. Aceasta reprezintă o creştere anuală a automobilelor electrice de peste 27,9% pentru BMW Group. Creşterea vânzărilor de maşini electrice a beneficiat de o performanţă echilibrată în toate regiunile majore ale lumii.

„BMW Group continuă pe calea de creştere a vânzărilor de automobile electrice. Odată cu livrarea modelului electric cu numărul un milion de la lansarea pe piaţă a BMW i3, am atins un reper important care confirmă atractivitatea portofoliului nostru de produse”, a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci, Vânzări. Alături de modelele electrice, automobilele cu motoare termice şi tehnologie plug-in hybrid extrem de eficiente rămân componente importante ale portofoliului de sisteme de propulsie al BMW Group. „Oferind o gamă largă de tehnologii ale sistemului de propulsie şi datorită nivelului nostru ridicat de flexibilitate, BMW Group este bine poziţionat pentru a răspunde cerinţelor în schimbare ale clienţilor. Această strategie se dovedeşte acum deosebit de eficientă într-un mediu de piaţă dinamic”, a continuat Jochen Goller.

BMW Group a livrat clienţilor 594.671 de automobile în primul trimestru al acestui an (+1,1%). Compania a înregistrat o creştere puternică în Europa, în special, în primele trei luni. Cu 227.784 de automobile BMW şi MINI livrate clienţilor în acea regiune, BMW Group a raportat o creştere de 5,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2023. Pe lângă creşterea semnificativă a automobilelor electrice, BMW Group a înregistrat şi un salt semnificativ al vânzărilor de la un an la altul pentru modelele din segmentul premium high-end, în primul trimestru (+21,6%). Cel mai important, BMW Seria 7 a înregistrat o creştere de peste 10% la nivel mondial în perioada ianuarie-martie, comparativ cu anul precedent.

BMW Group anticipează o uşoară creştere a livrărilor în segmentul Auto în 2024. Automobilele electrice şi modelele din segmentul premium high-end vor fi printre principalii vectori de creştere în 2024. În ambele segmente, BMW Group se aşteaptă să se înregistrează o creştere semnificativă de peste 10%, în acest an.

Creştere puternică a automobilelor electrice pentru marca BMW

În primul trimestru al anului 2024, marca BMW a vândut 531.039 de unităţi la nivel mondial – o evoluţie de 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Marca a raportat o creştere deosebit de puternică a maşinilor electrice. Între ianuarie şi martie, 78.691 de automobile BMW electrice au fost livrate clienţilor din întreaga lume – o creştere de 40,6% faţă de anul precedent.

Printre automobilele electrice ale mărcii, BMW i4, BMW iX3, BMW iX1, BMW iX şi BMW i7 au fost deosebit de căutate. BMW Group primeşte, de asemenea, feedback pozitiv al clienţilor cu privire la noul BMW iX2, care a fost lansat pe piaţă în martie. Introdus recent, BMW Seria 5 – disponibil cu patru variante de propulsie, inclusiv modelul electric BMW i5 – se dovedeşte deosebit de popular.

Cererea clienţilor pentru produse BMW M pline de emoţie rămâne ridicată

BMW M şi-a crescut încă o dată vânzările faţă de record istoric înregistrat în primul trimestru al anului trecut şi şi-a continuat povestea de creştere în 2024. Cu un total de 48.110 automobile vândute, vânzările au crescut cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Acest rezultat trimestrial puternic a fost determinat în mare parte de popularitatea continuă a modelelor de înaltă performanţă BMW M2, M3 Sedan, M3 Touring şi BMW XM, precum şi a noilor derivate de performanţă BMW X1 M35i, M760e, i7 M70 şi i5 M60.

Prin urmare, BMW M GmbH aşteaptă cu încredere restul anului 2024 şi intenţionează să-şi extindă în continuare gama de automobile electrificate, deoarece continuă să-şi consolideze poziţia de lider în segmentul de înaltă performanţă şi electromobilitatea de performanţă.

Pregătirile pentru noua familie MINI continuă la maxim

În primele trei luni ale anului 2024, 62.107 clienţi au ales să cumpere un MINI. Regatul Unit, Spania, Portugalia, China, Africa de Sud, Coreea de Sud şi America Latină au fost printre ţările/regiunile care au raportat o creştere a vânzărilor. Pregătirile pentru introducerea pe piaţă a noii familii MINI continuă la maxim. La sfârşitul lunii februarie a avut loc lansarea noului MINI Countryman, care este produs la Leipzig şi va fi disponibil cu motor termic şi ca model electric. În lunile următoare, MINI Cooper va fi lansat pe piaţă ca model electric şi, de asemenea, cu motor termic. Un alt model crossover, noul MINI Aceman, va avea premiera mondială în aprilie 2024.

Cererea de automobile Rolls-Royce rămâne solidă în întreaga lume

În conformitate cu planurile mărcii, 1.525 (-7,0%) automobile Rolls-Royce au fost livrate clienţilor la nivel global în primul trimestru. Primele trei luni ale anului au înregistrat o serie de creaţii Bespoke spectaculoase şi elaborate, precum şi livrarea „Arcadia”, al treilea Rolls-Royce Droptail.

BMW Motorrad raportează cea mai bună lună martie din toate timpurile

Datorită cererii mari continue, BMW Motorrad a reuşit să livreze clienţilor 46.434 de motociclete şi scutere în primul trimestru al anului 2024. Deşi acest lucru plasează BMW Motorrad cu 3,1% sub maximul istoric din primul trimestru al anului trecut, cele peste 24.000 de unităţi vândute în luna martie au reprezentat cele mai mari vânzări lunare din istoria mărcii. Bazându-se pe acest impuls, BMW Motorrad are deplină încredere în lunile următoare, cu viitoarele lansări pe piaţă ale altor modele atractive. Portofoliul puternic al mărcii, cu produse de succes care-şi modelează segmentele, împreună cu introducerea pe piaţă a modelelor noi populare, cum ar fi noul F 900 GS impresionant, câştigă clienţii din întreaga lume.

Vânzări BMW şi MINI în regiuni/pieţe

În SUA, un total de 90.844 de automobile BMW şi MINI au fost livrate clienţilor între ianuarie şi martie 2024. Aceasta reprezintă o creştere de 1,2%.

În Europa, vânzările BMW şi MINI au totalizat 227.784 de unităţi pentru primul trimestru din 2024 şi o creştere de 5,5%.

În Germania, în această perioadă au fost livrate 61.976 de automobile BMW şi MINI. Aceasta reprezintă o creştere de 7,6%.

În China, BMW Group a vândut 187.452 de automobile BMW şi MINI în primele trei luni ale acestui an (-3,8%).

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup