Agenție independentă de comunicare Conan PR împlinește 14 ani de activitate

Conan PR, agenție independentă de comunicare, împlinește 14 ani de activitate în luna aprilie 2024. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR până la Retail sau FMCG, în 14 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii.

Retrospectiva anului 2023 și planuri pentru 2024

Conan PR a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 922.000 de euro și cu clienți noi în portofoliu precum Klarna, Jam Session Agency sau NOARK. Printre brandurile pentru care Conan PR este partenerul de comunicare din ultimii ani se numără și Uber, Zalando, Kiwi.com, FLIP, crama Liliac, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov, Smartree sau UiPath Foundation.

Tot anul trecut, Conan s-a clasat pe locul 10 în Topul agențiilor de PR în cadrul BIZ PR Awards și a câștigat Silver Award for Excellence, la categoria ONG, pentru campania Sfertul de Poveste, realizată cu UiPath Foundation și o Diplomă de recunoaștere pentru The Hero’s Journey – a UiPath Foundation report la categoria Annual Report, în cadrul Romanian PR Award.

„După un 2022 plin de provocări, 2023 a fost un an mai așezat în care am consolidat relațiile cu clienții noștri existenți și am început să construim și unele noi. Ne mândrim cu colaborările pe care le avem, fie ele mai noi sau cu tradiție – iar faptul că am depășit împreună toate obstacolele ultimilor ani, ne dă încredere că 2024 va fi un an plin de proiecte curajoase”, spune Elena Bululete, Co-founder și Managing Partner Conan PR.

Anul trecut a venit și cu schimbări importante în structura agenției, cu două numiri pe poziția de PR Director: Simina Ignat și Sabina Gealatu. După mai mulți ani alături de echipă, timp în care au implement, dar au și coordonat numeroase campanii de comunicare, Simina și Sabina se concentrează pe întărirea relațiilor cu clienții existenți, dar și pe dezvoltarea de noi oportunități de business.

Elena Bululete adaugă că „2024 este sub semnul consolidării pentru Conan PR – de la echipă la tehnologii, de la skill-uri la relațiile cu partenerii noștri și ecosistemul pe care l-am creat în acești 14 ani. Ne dorim să sedimentăm toate aceste elemente care ne-au ajutat să ajungem aici, pentru a ne putea continua parcursul de dezvoltare.”

Un prim pas în acest sens, anunțat chiar la începutul acestui an, este numirea Aurei Cândea în poziția de Partener. Aura s-a alăturat echipei în 2021, în poziția de PR Director. De-a lungul anilor, a coordonat cu succes proiecte de comunicare de brand, comunicare corporativă și comunicare de criză în diverse industrii, precum medical & pharma, FMCG, e-commerce și tehnologie.

Evoluția business-ului în 14 ani de activitate

Din 2010 și până în prezent, Conan PR a colaborat cu peste 100 de clienți naționali și internaționali și a obținut numeroase premii și trofee în cadrul competițiilor locale sau internaționale, precum Romanian PR Award, Webstock, European Excellence Awards sau Gala Societății Civile, confirmând încrederea clienților în calitatea serviciilor oferite.

Cele mai importante servicii oferite în ultimii ani au fost cele de consultanță strategică, media & influencer relations și social media, alături de strategiile de lansare pe piața din România pentru branduri precum Klarna, Zalando sau Kiwi.com.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup