La 3 ani de la deschidere, MAMBricolaj Ghencea a trecut de pragul de 200.000 de clienți

MAMBricolaj Ghencea, cel mai nou magazin al rețelei care comercializează materiale și accesorii pentru mobilă, brand creat de omul de afaceri Cristian Găvan, și-a dublat ponderea în totalul vânzărilor companiei, în 2023, al treilea an de la inaugurare. Lansat în 30 martie 2021, în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro, MAM Ghencea a devenit rapid unul dintre magazinele preferate de bucureștenii interesați de bricolaj, renovări sau DYI, astfel că până acum peste 200.000 de clienți au făcut cel puțin o dată cumpărături aici. Bucureștenii care intră în MAM Ghencea se orientează spre produse de uz casnic, curățenie și decorațiuni interioare, de aceea, în ultimul an, compania și-a extins gama de produse cu 10% la, ajungând la 8.300 de produse, inclusiv corpuri de iluminat. În primii doi ani și jumătate de la deschidere venituri de 7,59 milioane lei, conform rezultatelor făcute publice la finalul lunii august 2023 de companie, contribuind cu o pondere de 18% în veniturile consolidate ale rețelei listată în prezent pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).

În 2023, MAM Ghencea a înregistrat un număr de 54.585 tranzacții, în creștere cu aproximativ 6.000 de tranzacții față de anul anterior. Valoarea bonului mediu a fost de 131 lei/client, anul trecut, în creștere ușoară față de 2022, când media a fost de 126 de lei/client.

MAM Ghencea este și prima unitate a rețelei care a dobândit calitatea de prosumator, după ce compania a decis să-și crească independența energetică, prin montarea de panouri fotovoltaice pe acoperișul magazinului, ceea ce a permis reducerea facturii la energie electrică cu 10% comparativ cu anul anterior. Astfel, în urma unei investiții de 150.000 euro, finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70%, instalația fotovoltaică acoperă o cincime din consumul mediu anual de electricitate al magazinului.

”Clienții noștri știu deja că pot găsi la MAM Ghencea toate produsele de care ce au nevoie pentru a-și spori, într-un mod practic, estetic și accesibil din punct de vedere financiar, standardul locuinței. MAM Ghencea continuă să fie preferat de clienții finali, spre deosebire de MAM Morarilor și MAM Luică, care sunt frecventate în mare parte de către meseriași. Această diferență este motivul pentru care, pe lângă gama noastră de accesorii pentru mobilier, care reprezintă și specialitatea noastră, s-a păstrat tendința în creștere a cererii pentru produse de uz casnic, curățenie și decorațiuni interioare. Prin urmare, și în anul 2023, ne-am adaptat pentru a satisface această cerere crescută prin diversificarea gamei noastre de produse și prin asigurarea disponibilității unui sortiment bogat de articole pentru casă, menaj și decor. La nivel de business, ne concentrăm în continuare pe a oferi valoare adăugată clienților noștri într-un moment în care aceștia au cea mai mare nevoie, accesibilitatea la produse de calitate, dar prețuri competitive pe game și servicii considerate ca investiții pe termen lung”, a explicat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

MAM Ghencea este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 şi are o suprafaţă totală de 1.500 de metri pătraţi, cu o suprafaţă de vânzare de 1.000 de metri pătraţi. Magazinul include spaţiu de depozitare şi birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiţia pentru magazin a însemnat 1,3 milioane de euro pentru achiziţia spaţiului, iar 350.000 de euro au fost alocaţi pentru amenajare. În magazin lucrează în prezent 15 angajaţi și nu operează atelier propriu ca în cazul celorlalte două magazine.

MAM Ghencea își recompensează, luna aceasta, clienții care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 200 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă diferite premii, proiect menit să răsplătească la acest moment aniversar fidelitatea pasionaților de bricolaj și DIY. Campania ”Rade un premiu aniversar” s-a derulat în perioada 12 – 31 martie 2024, doar în magazinul fizic MAM Bricolaj Ghencea, iar fiecare client care a achiziționat produse pe un bon cu valoare de cel puțin 200 de lei a primit un talon răzuibil și câștigă un premiu pe loc. Sâmbătă, 30 martie 2024, magazinul și-a întâmpinat vizitatorii cu o ”surpriză dulce”

”Încă de la început, MAMBricolaj s-a angajat să ofere o experiență de cumpărături de neegalat și să construiască relații durabile cu clienții săi, luând în considerare preferințele și comportamentul lor de cumpărare. În acest scop, am lansat o nouă campanie de fidelizare care are drept obiectiv principal recompensarea și recunoașterea loialității clienților noștri pasionați de bricolaj și DIY. MAMBricolaj își dorește ca prin intermediul programelor sale de loializare să își exprime recunoștința față de clienții fideli, oferindu-le beneficii exclusive și o serie de avantaje pe măsură ce continuă să-și aleagă produsele și serviciile noastre”, a declarat Ioana Petre, director de marketing al rețelei MAMBricolaj.

De la momentul lansării, când a propus clienților săi aproximativ 7.300 de produse, în prezent, MAM Ghencea a ajuns la o ofertă care include aproximativ 8.300 de produse, care includ și categorii noi de produse, precum decoraţiuni şi corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienţii au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceştia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanţă specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse şi anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi şi panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curăţenie, mobilier şi decoraţiuni.

MAM Ghencea dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de maşini, dintre care 35 sunt pentru clienţi, iar 15 pentru angajaţi. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 – 20:00, iar sâmbăta şi duminica în intervalul 8:00 – 16:00.

După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe care și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.

Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Dintre ele, în primul semestru din 2023, MAM Ghencea a contribuit cu 3,35 mil. lei (12,48%), conform datelor publicate la BVB, unde este listată compania, cu o capitalizare de 26,9 milioane de lei.

Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafață de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bld. Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are și magazin online.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup