În 2024, CreditAmanet continuă extinderea pe piața internațională pentru divizia cu produse de lux pre-owned

CreditAmanet, principalul retailer de produse de lux pre-owned de pe piața românească, continuă, în 2024, extinderea operațiunilor pe piața internațională prin această divizie de business, care a cunoscut o creștere constantă în ultimii ani. Tendința de pe piața autohtonă de profil reflectă ceea ce se întâmplă la nivel internațional, după cum spune Cosmin Popovici, CEO-ul CreditAmanet: „Piața de lux pre-owned crește an de an la nivel internațional, parametri în care ne încadrăm și pe piața internă.

Propriu-zis, valoarea ei s-a dublat în ultimii patru ani. Această tendință se datorează unei popularități tot mai mari a produselor de lux-pre-owned, dar și unei schimbări a comportamentului de consum al clienților, în special cei tineri. Aceștia sunt mai conștienți de impactul pe care-l au asupra mediului alegerile pe care le fac și doresc să opteze pentru alternative mai sustenabile. O altă caracteristică a cumpărătorilor de pe acest segment este că își doresc produse de lux de calitate superioară, dar la un preț mult mai competitiv. În plus, piața de lux pre-owned a beneficiat de amploarea pe care a luat-o comerțul online”.

Piața globală a produselor de lux pre-owned a cunoscut o dezvoltare explozivă in ultimii ani. Potrivit estimărilor Bain & Company, doar în 2023 valoarea acestei pieței ajungea la aproape 50 miliarde de dolari (49.3 miliarde de dolari sau 45 de miliarde de euro) și echivala, potrivit The Wall Street Journal, cu 12% din valoarea pieței de produse de lux noi.

În acest context, principalul retailer de profil din România își propune accelerarea dezvoltării pe piața internațională. „Pentru anumite categorii de produse (genți și ceasuri de lux pre-owned) CreditAmanet a avut și până acum clienți de peste granițe. Pentru anul în curs ne dorim să atragem de pe piața internațională de profil cât mai mulți clienți tineri, categorie care a devenit o parte importantă a acestei zone de retail, pentru că reprezintă un segment dinamic, în expansiune. Prin strategia de anul acesta țintim creșterea acestei categorii de clienți în portofoliul nostru, atât în ce privește piața națională, cât și internațională”, mai spune CEO-ul CreditAmanet.

Conform Tripartie.com, 46% dintre cetățenii europeni au cumpărat cel puțin un produs pre-owned în ultimele 12 luni. Dintre aceștia, 76% au optat pentru un produs pre-owned de lux. În rândul acestora, prevalența tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani este de 81%.

Produsele din brandurile exclusiviste sunt cel mai solicitate de clienți

Creșterea interesului pentru produsele de lux pre-owned se datorează și faptului că, datorită prețurilor avantajoase, branduri de top devin accesibile unei categorii mai largi de consumatori. Brandurile de renume precum Louis Vuitton, Hermes, Rolex, Audemars Piguet, Cartier sunt în continuare cele mai solicitate de clienți, mai ales de cei care nu aveau acces direct la aceste produse.

Cosmin Popovici atrage atenția că este absolut necesar ca autenticitatea și proveniența produselor de lux pre-owned să fie verificate înainte de comercializare. „CreditAmanet are echipe de experți cu competențe certificate internațional care testează fiecare produs în parte, de la diamante, la genți și ceasuri de lux. Specialiștii noștri verifică autenticitatea și buna funcționare a produselor și analizează proveniența și istoricul lor”, explică reprezentantul principalului retailer de produse de lux pre-owned de pe piața românească.

CEO-ul CreditAmanet subliniază că investiția în optimizarea gradului de specializare a echipei prin traininguri acreditate la nivel internațional este unul dintre obiectivele anului în curs, alături de îmbunătățirea experienței de tranzacționare digitală a clienților. „Echipa noastră, cu ani de experiență și pregătire continuă, este constant în curs de perfecționare pentru a se alinia standardelor internaționale de top. Aceasta cu atât mai mult cu cât vizăm intensificarea extinderii operațiunilor noastre pe piața internațională”, mai spune reprezentantul CreditAmanet.

Lider de piață cu o experiență de peste 15 ani, CreditAmanet oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și schimb valutar și administrează cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux. Prin intermediul companiilor pe care le deține integral (Digital Sale SRL și Eurocredit Exchange SRL) dezvoltă 3 linii de business – amanet, schimb valutar și comerț cu bunuri mobile.

Operând 22 de agenţii în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti, CreditAmanet este soluţia de încredere, total nebirocratică pentru obţinerea unui împrumut rapid. Răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare, compania are în acest moment cel mai dezvoltat portofoliu de servicii şi produse de pe piaţa de profil din România, de la bijuterii din aur şi cu diamante, ceasuri, genţi de lux şi premium, până la electronice și electrocasnice.

Cu 150 de angajați în agențiile reprezentate la nivel național, CreditAmanet a servit până acum peste 2 milioane de clienți. Aspirând să devină nucleul de încredere al comunității, compania și-a demonstrat reziliența de-a lungul istoriei sale pe piață și s-a remarcat prin profesionalism, inovație și creșterea accelerată a cifrei de afaceri, prin dezvoltare teritorială și digitalizare.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup