ISPACE, primul spațiu imersiv din România, situat într-un centru comercial, deschis în Mega Mall din București

Mega Mall își invită vizitatorii să descopere ISPACE, un spațiu imersiv care combină în mod inovator arta și tehnologia, oferind o experiență captivantă dedicată relaxării și divertis-mentului. Mega Mall devine astfel primul centru comercial din România care găzduiește un spațiu al ex-periențelor sociale multisenzoriale unice.

Situat la nivelul 2 al centrului comercial, ISPACE are o suprafață de 500 metri pătrați și cuprinde mai multe zone special amenajate pentru adulți și copii, unde publicul poate experimenta micro universurile și spațiul imersiv în care se desfășoară spectacolele.

Aflat la intersecția tehnologiei imersive, artei, experiențelor interactive și educației, ISPACE stimulează ima-ginația, creativitatea și ajută la îmbunătățirea competențelor digitale. Deschiderea noului spațiu imersiv reprezintă încă un pas pe care Mega Mall îl face în direcția creării unei experiențe cât mai complete și de calitate pentru vizitatorii săi. În acest fel, aceștia se pot bucura de cumpărături, dar și de distracție, relaxare și medii de entertainment care oferă experiențe senzoriale unice.

Prin utilizarea celor mai noi tehnologii, precum proiecțiile video 360 și sunetul spațial, ISPACE oferă clienților Mega Mall posibilitatea de a se bucura de o gamă largă de spectacole imersive, fiecare aducând cu sine o poveste captivantă. Spațiul imersiv este o galerie de artă new media, cu instalații ce se inspiră din fragmente din natură. Spectatorii pot explora adâncurile oceanului în filmul Nautilus, sau pot călători în spațiul cosmic în Infinite Horizons, iar în Art Evolved – from paint to pixels, pot descoperi istoria creativității într-o manieră inedită.

Proiectul a fost a fost realizat de membrii fondatori ai studioului de artă new media, H3 – Andrei Mitișor, Răzvan Pascu și Marius Dumitrașcu, care au transformat cei peste 10 ani de experiență în dezvoltarea de instalații de new media, într-o inițiativă ambițioasă de a aduce o nouă dimensiune în explorarea artei digita-le.

„ISPACE este un loc al realităților imersive și ne dorim să devină un spațiu de edutainment, în care cei mici învață despre diverse teme, și cei mari experimentează lumi la care doar au visat. Ne dorim să fie un proiect despre poveștile și lumile care ne fac să zâmbim și sperăm ca cei care ne vizitează să uite de echipamente și de pereții care definesc spațiul și să se imerseze complet în povestea pe care noi am gândit-o ca pe un cine-matograf al viitorului, unde publicul nu mai este fixat în scaun, ci se poate deplasa în film pentru a încerca mai multe perspective. În parelel, lucrăm pentru ca ISPACE să devină un decor digital pentru alte producții, să creăm o realitate virtuală pe care o poți experimenta alături de alți oameni, un loc în care aceasta devine socială, iar participanții pot interacționa între ei, în timp ce se bucură de experiențe imersive și captivante”, declară Răzvan Pascu, co-fondator ISPACE.

Datorită designului și infrastructurii tehnice, ISPACE este un spațiu multifuncțional, având capacitatea de a găzdui o varietate de evenimente și activități. Aici pot fi prezentate expoziții de artă, spectacole de teatru și dans, proiecții de film, cât și evenimente corporate și petreceri. Spațiul a fost lansat cu sprijinul investițiilor private și parteneriatelor cu Skepsis și Epson.

ISPACE este deschis în fiecare zi, în Mega Mall, între orele 10:00 şi 22:00, iar biletele pot fi achiziţionate de pe https://ispace.ro/#bilete sau direct de la faţa locului.

  • Alte articole:

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    Subsidiara din România a brandului global de dispozitive inteligente OPPO anticipează o creștere semnificativă a contribuției magazinului său online, oppostore.ro, la totalul afacerilor companiei. Lansat în octombrie 2023, acest e-shop…

    Citeste articolul
    O nouă gamă de electrocasnice sustenabile, lansată de brandul românesc Arctic

    Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, își continuă misiunea de a democratiza tehnologia prin lansarea unei noi game de electrocasnice mari dedicate unui stil de viață sustenabil. Noua…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Romania Startup Awards, premiile pentru cele mai inovatoare startup-uri românești de tehnologie – proiect ROTSA

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    Serviciul Customer Service al companiei Beko România – două premii Gold și unul Silver în cadrul European Customer Experience Awards 2024

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă

    ARBOmedia a lansat un departament dedicat proiectelor de responsabilitate socială corporativă