ISPACE, primul spațiu imersiv din România, situat într-un centru comercial, deschis în Mega Mall din București

Mega Mall își invită vizitatorii să descopere ISPACE, un spațiu imersiv care combină în mod inovator arta și tehnologia, oferind o experiență captivantă dedicată relaxării și divertis-mentului. Mega Mall devine astfel primul centru comercial din România care găzduiește un spațiu al ex-periențelor sociale multisenzoriale unice.

Situat la nivelul 2 al centrului comercial, ISPACE are o suprafață de 500 metri pătrați și cuprinde mai multe zone special amenajate pentru adulți și copii, unde publicul poate experimenta micro universurile și spațiul imersiv în care se desfășoară spectacolele.

Aflat la intersecția tehnologiei imersive, artei, experiențelor interactive și educației, ISPACE stimulează ima-ginația, creativitatea și ajută la îmbunătățirea competențelor digitale. Deschiderea noului spațiu imersiv reprezintă încă un pas pe care Mega Mall îl face în direcția creării unei experiențe cât mai complete și de calitate pentru vizitatorii săi. În acest fel, aceștia se pot bucura de cumpărături, dar și de distracție, relaxare și medii de entertainment care oferă experiențe senzoriale unice.

Prin utilizarea celor mai noi tehnologii, precum proiecțiile video 360 și sunetul spațial, ISPACE oferă clienților Mega Mall posibilitatea de a se bucura de o gamă largă de spectacole imersive, fiecare aducând cu sine o poveste captivantă. Spațiul imersiv este o galerie de artă new media, cu instalații ce se inspiră din fragmente din natură. Spectatorii pot explora adâncurile oceanului în filmul Nautilus, sau pot călători în spațiul cosmic în Infinite Horizons, iar în Art Evolved – from paint to pixels, pot descoperi istoria creativității într-o manieră inedită.

Proiectul a fost a fost realizat de membrii fondatori ai studioului de artă new media, H3 – Andrei Mitișor, Răzvan Pascu și Marius Dumitrașcu, care au transformat cei peste 10 ani de experiență în dezvoltarea de instalații de new media, într-o inițiativă ambițioasă de a aduce o nouă dimensiune în explorarea artei digita-le.

„ISPACE este un loc al realităților imersive și ne dorim să devină un spațiu de edutainment, în care cei mici învață despre diverse teme, și cei mari experimentează lumi la care doar au visat. Ne dorim să fie un proiect despre poveștile și lumile care ne fac să zâmbim și sperăm ca cei care ne vizitează să uite de echipamente și de pereții care definesc spațiul și să se imerseze complet în povestea pe care noi am gândit-o ca pe un cine-matograf al viitorului, unde publicul nu mai este fixat în scaun, ci se poate deplasa în film pentru a încerca mai multe perspective. În parelel, lucrăm pentru ca ISPACE să devină un decor digital pentru alte producții, să creăm o realitate virtuală pe care o poți experimenta alături de alți oameni, un loc în care aceasta devine socială, iar participanții pot interacționa între ei, în timp ce se bucură de experiențe imersive și captivante”, declară Răzvan Pascu, co-fondator ISPACE.

Datorită designului și infrastructurii tehnice, ISPACE este un spațiu multifuncțional, având capacitatea de a găzdui o varietate de evenimente și activități. Aici pot fi prezentate expoziții de artă, spectacole de teatru și dans, proiecții de film, cât și evenimente corporate și petreceri. Spațiul a fost lansat cu sprijinul investițiilor private și parteneriatelor cu Skepsis și Epson.

ISPACE este deschis în fiecare zi, în Mega Mall, între orele 10:00 şi 22:00, iar biletele pot fi achiziţionate de pe https://ispace.ro/#bilete sau direct de la faţa locului.

  • Alte articole:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la…

    Citeste articolul
    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren – 32% dintre români au testat detoxul digital

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Dulcinella România – divizie dedicată personalizării produselor și ambalajelor pentru clienții din retail și HoReCa

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup

    Pufina Tradiții Românești – din nou produse ediție limitată de la Pehart Grup